pytania

27 września 2016 13:11

Cześć. Mam pytanie co do CrossFitu. Czy ćwicząc CrossFit mam wpływ na rozwój konkretnych partii mięśniowych? Czy zawsze wykonuje się trening całego ciała? Od roku chodzę na siłownię i ten rodzaj treningu stał się dla mnie monotonny, niemniej nadal w głównej mierze zależy mi na dobrze zbudowanej sylwetce. Obawiam się jedynie tego, że przy treningu CrossFit moje ciało będzie rozwijało się nieproporcjonalnie.

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Mam pytanie: czy można zrobić taki trening bez obawy o katabolizm, utratę mięśni itp.

Po wstaniu wypijam kuloodporną i ewentualnie biorę bcaa, L-glutamine.
Potem (okolo 30 min.) na siłowni około 45-50 minut crossfit bardzo lub średnio intensywnie, następnie od razu śniadanie białko+ tłuszcze+ węglowodany szybko przyswajalne.

Potem do końca dnia B+T i na noc węglowodany.

Czy taki rozkład dnia pasuje do carb back loading czy lepiej dać na śniadanie po treningu tylko W+B?

29 maja 2016 15:01

Witam,
od dłuższego czasu chciałabym rozpocząć treningi crossfit. Jednak zastanawiam się czy w moim przypadku jest on wskazany. Mam dość dużą wadę wzroku: -6 i cylinder 2,25 na jednym oku i -4,5 i cylinder -1,75. Wiem, że z powodu zwiększenia ciśnienia w gałce ocznej nie mogę wykonywać większości figur w poledance i ciekawi mnie czy w przypadku ww. treningu byłoby podobnie. Kolejnym problemem jest dla mnie to, że kilka lat temu przeszłam rekonstrukcję więzadła krzyżowego przedniego i choć ćwiczę regularnie to w przypadku ćwiczeń obciążających kolana odczuwam ból.

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak
29 kwietnia 2016 20:59

Siema Wariaty ! :)

W treningu siłowym na redukcji jaki ciężar obrać i po ile powtórzeń robić ?

Potrzebuje dobrej i najlepiej sprawdzonej rady mianowicie od 1,5 roku ćwiczę na siłowni od kiedy pamiętam moje serie wyglądały 4-6 serii na dany mięsień po 3 powtórzenia (Np.Klata płaska , skos góra,skos dół i tak hantle ) a na koniec ostatnia seria brałem max ciężar który pozwalał mi na jedno dwa a czasem nawet 3 powtórzenia od jakiegoś czasu widzę że stanąłem w miejscu co przez to rozumieć np klatka nie poszło mi ani 1kg więcej w górę plecy i nogi tak samo, na nogach od 3 miesięcy stoję na przysiadzie 130kg technika jest dobra wykonywania ćwiczeń jest możliwość zmęczenia mięśnia ? czy coś takiego co może to wyjaśnić czy może mała motywacja w głowie no ja nw proszę o rade !!!

MÓJ PLAN TRENINGU
PON- KLATA BICEPS
ŚR- PLECY BRZUCH
PT- BARKI TRICEPS
SO- NOGI CZASEM BRZUCH

Witam,
pytanie do trenerow badz ludzi z wieloletnim stazem, czy wiecie czy byly jakies badania na temat tego ktory z rodzajow treningow, interwaly czy cross fit spala wiecej tluszczy i ktory spala mniej mięśni? Pytam sie bo zaczyna redukcje i powoli bede włączać takie dodatki, oczywiscie trening silowy tez jest. Wczesniej juz robilem interwaly i crossfity i oczywiscie ladnie spalaja, chodzi mi jedynie o te dwa detale.
Pozdrawiam

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak


Beta alanina codziennie czy podczas treningów dla początkującego?

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Mam pytanie co do tych dwóch suplementów. Mam 18 lat i chciałbym się dowiedzieć czy te dwa suplementy przeszkadzają w dorastaniu? Bardziej chodzi mi o alanine. Słyszałem od nauczycieli, że podczas brania kreatyny człowiek podczas dojrzewania(moj wiek) przestaje dorastać i nie raz widzieli przykład od swoich znajomych, bla, bla, bla. To jest prawda, czy tylko zbędne pie*dolenie i brak wiedzy na temat tych suplementów?

Jaką najlepiej przedtreningowkę zastosować przed zawodami crossfit? Wiadomo, nie zależy mi na "pompie" tylko na zwiększonej wytrzymałości i koncentracji.

Witam, tak jak w temacie. Może ktoś z was podać dobrą technikę do martwego ciąg, ew. wysłać link z pokazem. Patrzyłem na kilka i na każdym innym jest inaczej albo inaczej mówią i naprawdę miesza mi to w głowie.

Witam

Czy na niewielkiej redukcji - utrzymywaniu masy ciała jest możliwość efektywnego zwiększenia wytrzymałości mięśniowej?
Zależy mi na szybkim wzroście wytrzymałości z zachowaniem maksymalnej sprawności fizycznej, dlatego nie chcę budować dodatkowej masy, co pomimo odpowiedniej diety i tak wiąże się z jakimś przyrostem tej 'niechcianej' masy zwanej tłuszczem.
Szczególnie, że zależy mi na wyśrubowanych wynikach z biegania, sprint, pompki, brzuszki, pływanie, podciąganie etc. Aktualnie nie zależy mi na zwiększaniu ciężarów, a bardziej chodzi o liczbę powtórzeń z różnych dziedzin sportu.
Dlatego pytanie brzmi czy przy dostarczaniu składników niższej lub równej zapotrzebowaniu dla mojego trybu życia, jest możliwe zbudowanie przez pewien okres dużo większej wytrzymałości czy lepiej budować masę i w ten sposób zwiększać wytrzymałość?

Chodzi na początek o ogólnorozwojową rozbudowę sylwetki z widocznymi efektami wytrzymałościowymi, a nie obciążeniowymi, dlatego zastanawia mnie jak powinienem się odżywiać przez ten czas, aby efekty były jak najbardziej zauważalne.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie