pytania

Witam. Chciałbym maksymalnie wykorzystać swoje pokłady energetyczne na treningu crossfit. Jakich suplementów mogę używać, aby pobudzić całe ciało, a jednocześnie nie pompować mięśni tak jak to dzieje się z użyciem kreatyny?

czy cm3 mnie nie spompuje na crossfit-cie ? dodam, że sam układam sobie treningi, bo przygotowuję się do testów sprawnościowych, aby dostać się do szkoły i mam teraz problem bo w trakcie jednego z wod-ów ciężko mi jest dociągnąć ostatnie dwie rundy hspu i pull-ups 20/20 i nie jest to wina zmęczenia. staram się nie wyrzucać nogami w celu poprawy tym samym siły.

12 stycznia 2014 02:05

Witam Co wybrac by poprawic sile nadmieniam ze diete mam z ujemnym bilansem kalori stosuje bcaa i vitargo chcialbym dorzucic kreatyne tylko taka zeby sie nie zalac zbytnio woda Co zastosowac monohydrat czy cm3 i jak dwakowac chodzi o kapsulki

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam
Mam 21 lat ,ważę 89 kg i mam 186 wzrostu .Niedługo zaczynam kolejny cykl na siłowni .Moim głównym celem jest maksymalne wyrzeźbienie brzucha (obecnie mam tylko zarysy "kaloryfera") i nie chciałbym zbytnio stracić na masie ciała .Moje pytania są następujące :
Jaka dieta będzie odpowiednia dla mnie myślałem o takich proporcjach kalorycznych czyli białko -40%
wegli-35% i tłuszczy 25% a i mam zamiar jeszcze uczęszczać na sztuki walki 2/3 razy w tyg.
Jakie suplementy byś mi doradził ( czy warto w moim wieku kupować jakiś spalacz tłuszczu) i jaki rodzaj treningu ?
Pozdrawiam

Witam!
Chciałbym sie dowiedziec jaką dietę i odżywki stosować w treningu crossfit.Trenuje 4 razy w tygodniu od 1,5 roku.Mam 23 lata , 188 cm wzrostu i 92 kg wagi.Chciałbym uzyskac lepszą sylwetke bez znacznej utraty masy ciała
pozdrawiam. Arek!

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Czy spożywanie białka w treningu ogólnorozwojowym jest opłacalne czy nie ?

Witam.
Przygotowuję się do imprezy o nazwie Selekcja.
Ćwiczę pięć razy w tygodniu:
- poniedziałek: trening stacyjny,
- wtorek: crossfit i bieganie,
- środa: bieganie i basen,
- czwartek: trening siłowy i basen,
- piątek: crossfit.
- sobota i niedziela dni nietreningowe.
Przed każdym treningiem staram się jeść porcję brązowe go ryżu jakieś 2 godziny przed treningiem. Po treningu jem porcję węglowodanów ( makaron bądź ryż), oraz białko (twaróg, pierś z kurczaka itp.)
Trenuję od listopada i do tej pory zażywam tylko BCAA. Dodam że ważę 79 kilogramów przy wzroście 181 cm. Odkąd ćwiczę moja masa nie uległa spadkowi. Selekcja odbędzie się 22 czerwca 2014. Jest więc jeszcze trzy miesiące. Czy mogę wspomóc się jakąś inną odżywką np. CM3?
Dziękuję, pozdrawiam Norbert.

Siema wiem że od crossów dobrze traci sie na wadze, ale czy też szybko przybierają mięśnie? Czy cross jest bardziej do kondycyjnych lub do zrzucenia kg treningów? :D

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam. Chcę od poniedziałku ostro zabrać sie za siebie, żeby spalić tłuszcz dlatego wybrał cross bo trochę czytałem i wiem, że pomoże mi to zbudować dobrą sylwetkę. Mianowicie co najlepiej jeść przed treningiem i po treningu ? Bo dieta musi być z ujemnym bilansem ale wiadomo, że posiłki przed i po są ważne

Witam,

Nazywam się Łukasz mam 30 lat, waże 84kg i mierzę 188 cm.

Pisze do Was w kwestii jak w temacie. Od niedawna zaczalem grac w rugby (lewe skrzydło - dużo biegania), ogolnie 5 razy w tygodniu trening - 3 razy trening plus 2 razy siłownia, czasem dodatkowo bieganie ok 15km.
Na codzien pracuje i w zwiazku z tym nie zawsze mam czas jeść 5-6 razy dziennie. Moje pytanie jest nastepujace jak przybrać około 10kg wagi przy tak intensywnym trybie ćwiczeń - moja waga jest stała (ani nie tyje ani nie chudne). Czy możecie polecić jakąś suplementacje bo samą diętą nie jestem w stanie zminić mojej masy, choć próbowałem.

Dzięki za odpowiedź
Łukasz

Witam
mam takie pytanie, a mianowicie czy po 1 godzinnym treningu crossfitu lepiej jest zjeść jakiś owoc czy lepszym rozwiązaniem jest wzięcie odżywki białkowej?

Pozdrawiam

Wiele osób mówi, że przy redukcji owoce niekorzystnie wpływają w porównaniu z warzywami na nasz organizm? Chodzi mi o uwalnianie fruktuzy. Czy jest tak ,ze wszsytkimi owocami?? Czytałem dobry artykuł odnośnie grejpfrutów ", zawiera błonnik i pektyny, dzięki którym oczyszcza organizm z toksyn i usprawnia przemianę materii. Ma także niski indeks glikemiczny – po jego zjedzeniu cukier jest stopniowo wchłaniany przez organizm, przez co dłużej będziemy czuć się nasyceni i unikniemy napadów głodu. Jednocześnie grejpfrut stabilizuje poziom glukozy, co zapobiega zamienianiu jej nadmiaru w tłuszcz." . Jeżeli ktoś ogarnia to mógłby wypowiedź się na temat?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie