pytania

Jest taki problem. Moze ktos wyjasnic czym rozni sie CF od treningu obwodowego? Planuje wybrac sie na ktorys z nich ale nie wiem jaka jest miedzy nimi roznica i ktory da mi lepszy efekt w pozbyciu sie faldu skornego na brzuchu, spalenia tkanki tluszczowej.

Jak w tytule, jakiego producenta białka polecacie ??

Mam pytanie odnośnie przyjmowania produktu - Clenburexin. Otóż, na etykiecie napisane jest zalecane dawkowanie: 2 tabletki 30 min przed pierwszym posiłkiem oraz 2 30 min przez treningiem. Jak stosować Clenburexin w przypadku gdy pierwszy posiłek spożywam o godzinie 7:30 natomiast trening Crossfit odbywam o godzinie 9? Czy przyjąć tylko jedną porcję przed śniadaniem? A może tylko przed treningiem? Czy przyjmować zgodnie z zaleceniem na etykiecie?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
10 lutego 2019 17:34

Czołem! Kupiłam pierwszy raz skórzane rękawice do treningu siłowego, bezpalczaste. Skóra jednak strasznie się ślizga. Czy jest jakiś sposób aby stała się nieco bardziej antypoślizgowa? Jakaś impregnacja czy ewentualnie samo się to wyrobi? Pozdrawiam :)

Cześć, mam na imię Mateusz, mam 17 lat, 175 cm wzrostu i ważę 66 kg. 2 razy w tygodniu mm trening kick-boxingu oraz 2 razy w tygodniu ćwiczę na siłowni, prowadzę ćwiczenia ukierunkowane pod sporty walki, wykorzystuję w nich ćwiczenia dynamiczne. I właśnie mam zamiar dorzucić do treningu raz w tygodniu jeszcze trening crossfitu, jaki plan byś mi poleciła i czy przeplatać plan crossfitu z biegami. Moim celem jest szybkość, zwinność i wytrzymałość. Pozdrawiam ;)

28 kwietnia 2014 21:51

Cześć,
ostatnio zaczęłam chodzić na CrossFit i nie jest to moje pierwsze spotkanie ze sportem - biegam, pływam, chodziłam na siłownię. Jednak po CrossFicie mam jakieś inne, silne zakwasy (bardziej jakbym miała siniaki gdzieś w środku)... Może tak ma być ale chciałam się dowiedzieć co polecacie na regenerację mięśni? Słyszałam że dobry jest system protein 80 ale słyszałam dwie opinie na temat tego suplementu: pierwsza że po tym mogę "urosnąć" czego nie chcę a druga bardziej mi odpowiadająca to że regeneruje mięśnie i że przyspiesza "przerabianie" tłuszczyku... Która jest prawdziwa?
Będę wdzięczna za wszystkie wskazówki :)
Pzdr

15 marca 2018 17:35

Czy wyciskanie kettla metodą ,,bottom up" leżąc na ziemi jednorącz jest zdrowe dla kręgosłupa biorąc pod uwagę asymetryczne jego obciążenie?

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk

Witam!
Od niedawna ćwiczę odważnikiem kettlebell o wadzę 24 kg, jednak od pewnego czasu pojawił się ból w części lędźwiowej pleców. Moje pytanie jest następujące: czy ból może być spowodowany złym doborem wagi odważnika, czy może źle wykonuję technikę( swing i clean and press). mam 173 cm wzrostu i ok 74 kg wagi i wcześniej trenowałem siłowo. nie raz oglądałem filmiki jak większe "chuderlaki" wymachują większymi odważnikami, więc wydaję mi się że to nie jest wina wagi odważnika... . Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

14 kwietnia 2014 09:00

Witam,
Mam pytanie odnosnie crossfitu . Ułożyłem sobie trening 3 dni trenig i 4 dzien przerwa i tak w kółko. Jesli w pierwszy dzien mam MetCon (400m + 50 przysiadow) 4 obwody to czy np po takim treningu moge isc jeszcze i normalnie np zrobic trening na biceps? Jak pogodzic trening crossfit ale dodatkowo rozwijac jeszcze inne grupy miesniowe jak np, przedramie, kaptury, łydki, biceps.

M: 5km + 4s 10x10
GW: 5 obowdów: pompki na poreczach 8x /Thruster 5x(50kg)
MGW: 400m/20pompek/kettelbal (20 min/max obwodów)

PRZERWA

G: 5podciagniec/10pompek/15przysiadow/20 brzuszkow (30 min)
WM: 10x wyciskanie na plasko 60kg/1,5 min skakanka (5 obwodow na czas)
GWM: 10 burpees/10x wyciskanie zołnierskie/ 10x10 (20min/max obwodów)

Przerwa

W: Martwy ciąg 5-5-3-3-3-2-2-2-1-1-1
MG: Bieg 200m/15 box jump (5 obwodów na czas)
WMG: Zarzut(40kgx20)/1,5min skakanka/nogi do drązka 8x (20min/max obwodow)

Proszę o ocene i porawe błedów tak zeby to mialo jakikolwiek sens.

26 marca 2014 12:36

Witam.. moim celem zawsze była wysportowana sylwetka coś pod zawodników mma... dobrym sposobem na uzyskanie takiej sylwetki tzn podobnej jest właśnie robienie cross czy normalnej siłowni ? moja zawartość tłuszczu to 20,36%.. Może się myśle.. ale czy moze być tak, żeby pierw zrzucić tłuszcz do 10/12 % potem masować tak z 3/4 miesiące np przy kreatynie i gdy będę wiedział, że sylwetka jest dobra to zredukować tłuszcz i wtedy dopiero trening cross. Waże 83 kg przy wzroście 186 cm 17 lat. Jay Silva ma sylwetkę którą sobie wyznaczyłem za cel bo nie waży dużo i jest tylko 2 cm wyższy

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie