pytania

Jest taki problem. Moze ktos wyjasnic czym rozni sie CF od treningu obwodowego? Planuje wybrac sie na ktorys z nich ale nie wiem jaka jest miedzy nimi roznica i ktory da mi lepszy efekt w pozbyciu sie faldu skornego na brzuchu, spalenia tkanki tluszczowej.

Cześć, mam na imię Mateusz, mam 17 lat, 175 cm wzrostu i ważę 66 kg. 2 razy w tygodniu mm trening kick-boxingu oraz 2 razy w tygodniu ćwiczę na siłowni, prowadzę ćwiczenia ukierunkowane pod sporty walki, wykorzystuję w nich ćwiczenia dynamiczne. I właśnie mam zamiar dorzucić do treningu raz w tygodniu jeszcze trening crossfitu, jaki plan byś mi poleciła i czy przeplatać plan crossfitu z biegami. Moim celem jest szybkość, zwinność i wytrzymałość. Pozdrawiam ;)

29 maja 2016 15:01

Witam,
od dłuższego czasu chciałabym rozpocząć treningi crossfit. Jednak zastanawiam się czy w moim przypadku jest on wskazany. Mam dość dużą wadę wzroku: -6 i cylinder 2,25 na jednym oku i -4,5 i cylinder -1,75. Wiem, że z powodu zwiększenia ciśnienia w gałce ocznej nie mogę wykonywać większości figur w poledance i ciekawi mnie czy w przypadku ww. treningu byłoby podobnie. Kolejnym problemem jest dla mnie to, że kilka lat temu przeszłam rekonstrukcję więzadła krzyżowego przedniego i choć ćwiczę regularnie to w przypadku ćwiczeń obciążających kolana odczuwam ból.

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak
3 października 2013 15:22

Witam !
Mam pytanie odnośnie crossfit'u, który chciałbym robić na siłowni, ponieważ nie mam możliwości dojeżdżać na profesjonalne treningi tego typu. Jakie ćwiczenia robić na siłowni która nie posiada lin, kettlebell'i.

Witajcie, potrzebuję plan treningu crossfit razem z rozgrzewką taki który będę mógł wykonywać w domu, może być z użyciem drążka. Tylko nie ma być to taki prosty z internetu przdkopiowany, coś innego nowego

30 września 2016 08:43

Hej. Od zawsze rajcowały mnie treningi o dużej intensywności, dodatkowo chciałbym zrzucić parę kilo. Czy trening CrossFit pomoże w w zrzuceniu zbędnej tkanki tłuszczowej czy wręcz przeciwnie ostre treningi znacznie pobudzą mój apetyt?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Mam pytanie: czy można zrobić taki trening bez obawy o katabolizm, utratę mięśni itp.

Po wstaniu wypijam kuloodporną i ewentualnie biorę bcaa, L-glutamine.
Potem (okolo 30 min.) na siłowni około 45-50 minut crossfit bardzo lub średnio intensywnie, następnie od razu śniadanie białko+ tłuszcze+ węglowodany szybko przyswajalne.

Potem do końca dnia B+T i na noc węglowodany.

Czy taki rozkład dnia pasuje do carb back loading czy lepiej dać na śniadanie po treningu tylko W+B?

Witam!
Od niedawna ćwiczę odważnikiem kettlebell o wadzę 24 kg, jednak od pewnego czasu pojawił się ból w części lędźwiowej pleców. Moje pytanie jest następujące: czy ból może być spowodowany złym doborem wagi odważnika, czy może źle wykonuję technikę( swing i clean and press). mam 173 cm wzrostu i ok 74 kg wagi i wcześniej trenowałem siłowo. nie raz oglądałem filmiki jak większe "chuderlaki" wymachują większymi odważnikami, więc wydaję mi się że to nie jest wina wagi odważnika... . Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Witam, mam 13 lat, 160cm wzrostu i 42kg. Chciałbym zacząć przygodę z crossfitem, ponieważ na kulturystyke za wcześnie. I chciałbym aby ktoś podał mi parę ćwiczeń i jakiś plan treningowy na 7 dni włącznie z bieganiem. I mam takie pytanie jeszcze: czy na cross ficie zbuduje masę mięśniową i odsłonie "kaloryfer"? Góry Thx ;)

Witam,
pytanie do trenerow badz ludzi z wieloletnim stazem, czy wiecie czy byly jakies badania na temat tego ktory z rodzajow treningow, interwaly czy cross fit spala wiecej tluszczy i ktory spala mniej mięśni? Pytam sie bo zaczyna redukcje i powoli bede włączać takie dodatki, oczywiscie trening silowy tez jest. Wczesniej juz robilem interwaly i crossfity i oczywiscie ladnie spalaja, chodzi mi jedynie o te dwa detale.
Pozdrawiam

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Potrzebuje dobrej i najlepiej sprawdzonej rady mianowicie od 1,5 roku ćwiczę na siłowni od kiedy pamiętam moje serie wyglądały 4-6 serii na dany mięsień po 3 powtórzenia (Np.Klata płaska , skos góra,skos dół i tak hantle ) a na koniec ostatnia seria brałem max ciężar który pozwalał mi na jedno dwa a czasem nawet 3 powtórzenia od jakiegoś czasu widzę że stanąłem w miejscu co przez to rozumieć np klatka nie poszło mi ani 1kg więcej w górę plecy i nogi tak samo, na nogach od 3 miesięcy stoję na przysiadzie 130kg technika jest dobra wykonywania ćwiczeń jest możliwość zmęczenia mięśnia ? czy coś takiego co może to wyjaśnić czy może mała motywacja w głowie no ja nw proszę o rade !!!

MÓJ PLAN TRENINGU
PON- KLATA BICEPS
ŚR- PLECY BRZUCH
PT- BARKI TRICEPS
SO- NOGI CZASEM BRZUCH

Witam,

Chciałbym wejść w cykl kreatynowy i mam pytanie odnośnie łączenia kreatyn. Planowałem brać kreatynę Creakong firmy Mutant, która zawiera 3 rodzaje kreatyny: Monohydrat kreatyny, Chelat magnezowy kreatyny oraz Cytrynian kreatyny. Dodatkowo chciałem połączyć ją z jakimś Jabłczanem kreatyny np. TCM powder firmy Activ Lab. Chodzi o równe proporcje 50/50 Creakong i TCM Powder.

Czy jest to dobry pomysł? Jeśli tak - jak stosować/dawkować?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie