pytania

Witam. chciałbym zacząć chodzić systematycznie na siłownie, niestety przez treningi 4 razy w tygodniu i pracującą sobotę muszę ułożyć 3 treningi w tygodniu (poniedziałek, wtorek/środa oraz czwartek) Mam 17 lat i moja przygoda z siłownią była sporadyczna. Dietę mam już jako tako załatwioną, wiec przyszedł czas na trening. Mógłby ktoś napisać w jakie dni jakie partie mięśni oraz jakie ćwiczenia wykonywać powinienem wykonywać, aby trening dał oczekiwany efekt, czyli nabranie masy mięśniowej?

20 października 2014 20:49

Przed treningiem , po treningu , po danym ćwiczeniu ??

Cześć, jestem osobą stawiającą pierwsze kroki w świecie siłowni ( cel to budowanie masy mięśniowej ). Chciałbym się zapytać przede wszystkim o wspomaganie regeneracji mięśni. Pracuję fizycznie po 8.5 godziny dziennie, często trenuję rano przed pracą (na razie robię treningi A i B) . Mimo trzymania diety, odpowiedniej ilości snu organizm nie chce się regenerować tak szybko, jak powinien i nawet po 2 dniach odczuwam zmęczenie mięśni. Jaki suplement byłby dobrym wyborem w powyższej sytuacji ?
Drugie pytanie odnosi się do pływania. Jak mogę wkomponować wspomniane pływanie w tydzień ? Czy mogę pływać bez obaw dzień po treningu na siłowni ?
Pozdrawiam

Jakie treningi na prasie ? Czy uszczupla one wewnetrzne strony ud. Robie od dluzszego czasu. Czuje ze pracuje brzuch oraz nogi . Robia sie miesnie. Leciec dalej z prasa czy nie da efektow? Nie boje sie miesni,wole je niz tluszczyk.

Witam. Mam pytanie odnośnie ćwiczeń na wąską talię. Czy takie specjalne hula hop z wypustkami jest ćwiczeniem areobowym , czy moze zabudowac talię zamiast jej zwężyć, tak jak w przypadku ćwiczenia mięśni skośnych? Zalezy mi na maksymalnie wąskiej talii, a niedawno dowiedzialam się, ze cwiczenia które wykonuję na mięśnie skośne (zwlaszcza z obciązeniem) mogą poszerzyć moja talię zamiast jej zwężyć. Nie mam w tym miejsu zbyt dużo tłuszczu, dopiero zamówiłam sobie takie ciężkie hula hop i boję się, ze przez ćwiczenie na nim osiągne odwrotny efekt niz zamierzam. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz.

Chciałbym się dowiedzieć jak najlepiej spać brzuch , szczególnie boki brzucha. Czy są jakieś skuteczne metody czy porostu dobra dieta i bieganie.

Ile razy i po ile serii oraz w ilu ćwiczeniach w tygodniu ćwiczyć każdą partię mięśni przy budowaniu masy mięśniowej?

Jaka ilość powtórzeń na daną partię mięśniową wykonywać podczas budowania mięśni?

Chciałbym się dowiedzieć czy przy właśnie tych proporcjach powinnem przytyć przed siłownią czy również w trakcie jej, czy moja waga jest prawidłowa taka jaka jest i wystarczy dieta odpowiednia, czy może powinienem schudnąć? Moim celem jest osiągnąć ładny szcześciopak na wakacje. Siłownię zaczynam właśnie teraz w styczniu i planuje chodzić 3-4 razy w tygodniu! Czym mam szanse na ładną sylwetkę włączając również inne partie przy w miarej zdrowej i odpowiedniej diecie oraz włączając w to treningi na siłowni w poniedziałki, środy, piątki i soboty po 1,5 godziny oraz włączając w to 2 godziny trening piłki nożnej we wtorki?

Witam. Chciałem zacząć ćwiczyć planem fbw. Lepiej ułożyć jeden plan i robić go 3razy w tygodniu z tym że w każdy dzień zamieniać ćwiczenia? Np w 1dzien robię klatke na ławce skośnej a na nast treningu robić na płaskiej później znów skos No i tak w kółko? Czy lepiej użyć planu w którym będę na każdym z 3 treningów robił inne ćwiczenia? Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam

Witam.Cwicze 7 miesiecy ,na poczatku chcialem schudnac bo wazylem prawie 100 kg ,obecnie 85 kg,moj wzrost to 178 cm i 29 lat,teraz chcialbym nabrac masy miesniowej ,jestem po fbw,chcialbym ułozyc sobie jakis trening lecz nie wiem jaki wybrac..doradzcie mi czy ma to byc split czy push&pull czy jeszcze jakis innya moze nie ma to wiekszego znaczenia ,dodam ze pracuje w systemie trzy zmianowym od 8 do 12 godz w sezonie takze wysilku mam dosc sporo.z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam zespół.

Dodaje że chce zacząć od samego początku od podstawy , nie wiem czy od razu siłownia czy może jakiś sprzęt w domu ? Chce się dowiedzieć konkretnie od czego zacząć bo nie mam pojecia , mam na myśli na początek zająć się bicepsem i barkami . Proszę o szybką odpowiedz.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie