pytania

Witam mam problem z mięśniami brzucha, jestem zatluszczony w 7% wydaje mi sie że to mało. Ćwiczę brzuch 5 razy w tygodniu aby go wyrzezbic. Może musze ćwiczyć brzuch na masę ale nie wiem jak. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Witam chcę zacząć swoją przygodę z siłownią ( w żadnym wypadku nie chodzi mi o kulturystykę ) jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o ćwiczenia.
Chciałbym przez trening przede wszystkim schudnąć oraz odrobinkę wyrzeźbić brzuch i klatkę piersiową.
Jestem 17 latkiem, mezomorfikiem, posiadam 1,70cm wzrostu oraz 88 kg wagi.
Wiem że 80% sukcesu jest odpowiednia dieta niestety nie umiem jej ułożyć ( wiem że to nie ten temat ale jak któryś z odpowiadających podał by jakiś link z tym co jeść a czego nie jeść będę wdzięczny).
Mógł by mi ktoś pomóc z doborem ćwiczeń, na sto procent jestem pewien że w nim znajdzie się tzw cardio.
Ale co poza tym?
Jaki dobór ciężarów ile serii bardzo proszę o szczegółowość ale również o prosty język ponieważ dosyć często nie rozumiem słów wykorzystywanych przez trenerów oraz innych osób które już mają jakieś doświadczenie związane z siłownią.
Pozdrawiam i z góry dziękuję.

Witam tak jak w temacie jaki trening na masę ? chodzę od tygodnia na siłownie i chciałbym jakiś trening na masę znacie jakieś możecie podać co np. robić w poniedziałek wtorek i jakie ćwiczenia ile serii i wgl :D Z góry dziękuję ! :D

Witam. Jestem w klasie 2 gim. i wiadomo wszelkie kary na w-f to pompeczki. Ja osobiście mam problem z ich robieniem. Proszę o jakieś rady.

Witam, robię trening na masę od miesiąca i zastanawiam się jak często w tygodniu mogę ćwiczyć brzuch i jakie ćwiczenia pozwolą mi zbudować twardy i umięśniony brzuch. Pozdrawiam

[img]http://static.pokazywarka.pl/i/2466566/277797.jpg[/img]
Miałem problem z dodaniem pytania więc próbuje tak.

Jestem ektomorf mam 190cm wzrostu waze 73 kg chciałbym przybrac na masie miesniowej czy Plan FBW
FBW-Full Body Workout oznacz trening całego ciała na jednym treningu.Jest dobrym rozwiazaniem dla mnie czy lepiej stosowac sie do klasyku pon-klata,triceksrod-plec,bic,przedpiat-barkinogiłydki ???

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam od 5 miesięcy ćwiczę na siłowni i próbuję utrzymać dietę, choć mi się to czasami nie udaje, gdyż mieszkam z rodzicami ,a jak to typowa rodzina lubią sobie trochę pojeść. Na screenach zamieszczę moje postępy.

Więc mam z tego robić rzeźbę?Jaki trening dobrać do tego by było idealnie oraz dietę. Nie mam żadnej wiedzy z tej dziedziny, więc proszę o pomoc lub o kontakt mailowy w celu pomocy dydaktycznych.

http://screenshooter.net/100475945/fopqhqo
Proszę o pomoc! Dzięki.

na innym znanym forum czytajac opinie doczytalam sie ze 3 godziny spedzone w tyg na typowo silowych to duzo ?czy rzeczywiscie ? kurcze jestem kobieta,mala krucha . Ale lubie to wiec cwicze tyle .plus biegam duzo,cardio oczywiscie. i tak sie zastanawiam czy naprawde to przestada. Mam sprzet drazek lawke z rozpietkami prasa sztange . Nie cwicze typowo czyli pon barki czy cos. bo trudno mi rozpisac to,cwicze obwodowo

Witam ma 15lat, 165cm , 55kg i od następnego tygodnia zaczynam 2 próbę na siłowni , przestałem ponieważ brak motywacji . Teraz chce zacząć od nowa i z pompą , A więc to moja dieta - http://i.prntscr.com/0380cf7a40264198b7bf1f0cadcd6f8f.png
I teraz kwestia planu FBW dużo osób mówi że ten plan niestety nie jest dobry , a więc czekam na waszą opinie lub może macie jakiś inny to proszę o podesłanie :)
PONIEDZIAŁEK
PARTIA
ĆWICZENIE
SERIE
POWTÓRZENIA
Nogi
Przysiady ze sztangą na mięśniach czworobocznych
2
12,10,8,6
Klatka piersiowa
Wyciskanie sztangielek na ławce skos w górę
2
12,10,10,8
Plecy
Podciąganie na drążku / ściąganie drążka wyciągu górn.
2
12,12,10,8
Barki
Wyciskanie żołnierskie
2
10,10,8,6
Triceps
Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego
2
12,10,8,6
Biceps
Uginanie ramion z gryfem łamanym stojąc
2
12,10,10,8
Brzuch
Brzuszki
2
20,20,20,20

WTOREK
Dzień wolny od treningu

ŚRODA
PARTIA
ĆWICZENIE
SERIE
POWTÓRZENIA
Nogi
Wykroki z hantlami
2
20 na stronę
Klatka piersiowa
Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej
2
12,10,10,8
Plecy
Martwy ciąg na ugiętych nogach ze sztangą
2
12,10,8,6
Barki
Wzniosy sztangielek na boki stojąc
2
15,12,12,10
Triceps
Prostowanie ramion z gryfem łamanym do czoła leżąc
2
15,12,10,8
Biceps
Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem młotk.
2
15,12,12,10
Brzuch
Wzniosy kolan do klatki piersiowej w swobodny zwisie
2
15,15,15,15

CZWARTEK
Dzień wolny od treningu

PIĄTEK
PARTIA
ĆWICZENIE
SERIE
POWTÓRZENIA
Nogi
Suwnica
2
15,12,10,8-6
Klatka piersiowa
Rozpiętki
2
15,12,12,10-8
Plecy
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia podchwytem
2
12,10,10,8
Barki
Podnoszenie hantli do brody stojąc
2
15,12,10,8
Triceps
Pompki na poręczach
2
15,12,12,10
Biceps
Uginanie ramion z gryfem łamanym wyciągu dolnego
2
15,12,12,10
Brzuch
Allachy
2
10,10,10,10

SOBOTA
Dzień wolny od treningu

NIEDZIELA
Dzień wolny od treningu

Witam.Jak przeliczyłem na internetowym kalkulatorze i wszło mi ze procent tłuszczu w całym moim ciele wynosi 15 %.Ważę 62 kg ,mam 184 wzrostu i 79.5 to jest moj obwód w pasie.Czy te 15 % tłuszczu jest to aż tak dużo zeby sie go strasznie szybko zacząć pozbywać czy to wcale nie jest zbyt wiele i mogę popracować najpierw nad masą mięśniową .Co mam zrobić ? Liczę na szybka odpowiedz .Pozdrawiam

DZien dobry mam na imie damian mam takie pytanie jak odzielic biceps i triceps prosze o pomoc pozdrawiam

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie