pytania

Witam mój problem polega na tym ze mam przykurcz ręki w łokciu i chciałbym sie spytać jakie cwiczenia moglbym wykonywac zeby wypracowac miesnie brzucha a w szczegolnosci klatki piersiowej licze na dobra rade :)

Witam mam problem a dokładniej to nie mogę się podciągnąć i mam pytanie jak to zmienić ? Co wyćwiczyć bo bez podciągania plecy ani rusz :(

Cześć, moglibyście ocenić mój plan FBW? Trenuje 3 razy w tygodniu, w systemie A,B,A,B
Trening A:
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie
Barki:
- Wyciskanie hantli
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztangą
- Podciąganie na drążku
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie
- Uginanie nóg w leżeniu
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga

Trening B:
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko
Barki:
- Military press
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga
- Unoszenie z opadu
Nogi:
- Przysiady ze sztanga
- Uginanie nóg w leżeniu
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym

Dodam że jestem obecnie ma masie
Pozdro :)

Jestem Kamil , mam 17 lat , 180cm wzrostu i 86kg wagi :/ . Oto mój plan treningowi , poniżej jest moja cała wiadomosc

Poniedziałek
plecy barki brzuch

Plecy :

Ściąganie drążka do klatki
Ściąganie klamer wyciągu dolnego
Martwy ciąg

Barki :

Wyciskanie sztangielek
Unoszenie sztangielek
podciąganie sztangi do brody
wszystko po 4 serie , 10-8-6-4 powtórzenia

Brzuch :

Allahy
brzuszki na ławce skośnej
wznosy kolan do klatki

Środa
Klata biceps triceps

Klata :
wyciskanie sztangielek na ławce poziomej
wyciszkanie sztangi na ławce skośnej dodatniej
wyciskanie sztangi na ławce poziomej
rozpiętki na ławce skośnej dodatniej

biceps :
uginanie przedramion na modlitewniku
uginanie przedramion z supinacją
uginanie przedramion podchwytem ze sztangą

triceps :
prostowanie przedramion na wyciągu nadchwytem
wyciskanie francuskie leżąc
wyciskanie sztangi w wąskich uchwycie na ławce

Piątek : nogi brzuch

nogi:
prostowanie nóg siedząc na maszynie
wypychanie nóg na suwnicy
wykroki
przysiady ze sztangą na barkach

Na początku chciałbym sie dowiedziec czy dobrze mam dobrany trening.
Każde cwiczenie staram robić sie po 4-5 serii i 10-8-6-4-4 powtórzenia , trening typowo na siłe gdyż chodze na siłownie dopiero
3 tygodnie. Moim celem jest redukcja tkanki tłuszczowej , ogólnie 10 kg mniej było by satysfakcjonujące lecz nie chodzi tu
o samą wagę lecz o sylwetke(płaski wyrzeźbiony brzuch , dobrze zbudowana klatka piersiowa jak i plecy , noi biceps i triceps).
Diety jako tako nie mam gdyż wiem że nie dalbym rady jej przestrzegać.Poza treningami wykonuje też treningi interwałowe w dni nietreningowe
(wtorek czwartek sobota) , tzw. biegam , 30 sec sprint 30-45 sec trucht i tak 6-8-10 interwałów . Cardio po treningu siłowym odpuszczam gdyz
podobno interwały są o wiele bardziej efektywne. Teraz dochodzimy do końca pytania , więc tak jak na początku :

Czy trening jest dobry(cwiczenia serie powtórzenia) czy dobrym wyborem jest na początku rozbudowa siły a potem redukcja, czy dobrze robie trening interwałowy i czy ogólnie
dobrze prowadzę swoje " sportowe życie " jak do tej pory




Witam. posiedziałem sobie ostatnią godzinke w internecie szukając różnych tematów dotyczących ćwiczeń na brzuch.
Więc chciałbym wiedzieć czy:
1) zakres powtórzeń na brzuch przy każdym ćwiczeniu powinien być do mojego maxa czy w przedziale od 12-15? Dodam że zależy mi głównie na wyglądzie.
2) 2x w tygodniu wykonuje 3 ćwiczenia na brzuch po 5serii jedno po drugim to dobra liczba czy lepiej zredukować ilość serii do 4 bądź 3? Dodam że mój trening bazuje głównie na ćwiczeniach złożonych od pewnego czasu i dlatego zacząlem się zastanawiać nad zmniejszeniem serii. Proszę o odpowiedź od osób znających sięna temacie ;). Dzięki z góry koksy !

Witam
Mam problem z poprawnym wykonywaniem ćwiczeń na klatkę piersiową, ćwiczę około roku a mój problem tkwi w tym, że podczas wykonywania ćwiczeń (czy hantlami, czy sztangą) nie mogę utrzymać spiętych łopatek, po jednym lub dwóch ruchach łopatki rozjeżdżają mi się na boki. Na początku myślałem, że to kwestia przyzwyczajenia i postanowiłem ćwiczyć to w taki sposób, że zmniejszyłem drastycznie ciężar (wyciskałem samą sztangę i hantle z małym obciążeniem). Na mniejszym obciążeniu wszystko wychodziło dobrze, ale gdy zwiększyłem ciężar o jakieś 7kg to nie mogłem znów utrzymać łopatek. Jeśli wiesz co z tym zrobić to proszę Cię o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedź.

27 października 2015 18:43

Witam

Jestem osobą która zaczyna trenować i przez pierwsze 2-3 miesiące chciałbym jak najwięcej uzyskać wiedzy
którą będę mógł wykorzystać. Dlatego moim pytaniem jest jak długo powinien trwać trening ? I który z treningów zalecacie wykorzystać na początku ? Obwodowy czy skupiający się na partiach mięśni ? plusy i minusy :)

Dziękuję
Pozdrawiam :)

29 października 2015 17:57

Jak łączyć ze sobą partie mięśni ? oraz ile powinien wynosić odpoczynek przed dniu ćwiczeń ?

30 października 2015 23:49

Jestem przy tuszy co mam najpierw zrobić mase , rzęźbe czy redukcje ?

Mam 17 lat ważę 71kg i mam 177cm wzrostu, czy pomógłby mi ktoś ułożyć trening 3dniowy i ułożyć dietę ?

Witam
Wie może ktos jak wygląda trening z trenerem?czy on cieczy ze mną czy tylko stoi i pokazuje mi i mnie motywuje?

Mam zamiar chodzi okolo 3-4 razy w tygodniu na silownie chcialbym poprawić calą sylwetke. ważę okolo 95 kg i mam 180 cm wzrostu.. Chcialbym otrzymać kilka cwiczen na dana partię ciała. Dziekuje.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie