pytania

Jaki rezultat przyniesie mi jeżeli do wakacji będę ćw 3 razy w tyg na siłowni po siłowni cardio + w dni wolne będę biegał

Witam, mam problem z nadgarstkami. Kiedy zacząłem chodzić na siłownie (7miesięcy temu) już wtedy czułem problem z nadgarstkami szczególnie z prawym, teraz się to nasiliło i często ciężko mi wykonywać pewne ćwiczenia, robię to z dużym grymasem bólu na twarzy. Co powinienem z tym zrobić? Boli mnie po prawej stronie nadgarstka...
Z góry dziękuje :)

Zaczynam od nastepnego tygodnia redukcje i puki jest czas musze wszystko ogarnoć więc
1.areoby zaczne od 30min biegu 2 razy w tyg bede dodawał po 5min co tydzien lub dwa. po jakims czasie dodam 3 dzien areobow
wszystko po trenigu siłowym bede robił chyba ze lepiej zrobić w inny dzień?? lub w innym czasie.. tu prosze o rade
2 ujemny bilans kaloryczny -300 co ile obniżać kalorie i o ile?
3. czy ujemny bilans wystarczy?? chciałem spożywać ser biały z płatkami owsianymi i jogurtem ale jest duzo cukrów w weglach i po prostu nie wiem czy jeść to czy wyrzucić ten jogurt a jeść sam ser biały z płatkami??
4. Czy białko jak kolwiek wspomaga redukcje??
5. coś od siebie na temat redukcji

Witam, mam 180cm wzrostu, ważę 67kg jestem w trakcie budowania masy, tj. Jestem ektomorfem i jak każdy wie ciężko przychodzi nabieranie masy, ale jednak powoli daje rade. Pytanie moje tyczy sie czy opłaca sie ćwiczyć 6scio pak podczas robienia masy? (mam obecnie szesciopak) ale chodzi o to, ze jak chcemy przybrać na masie to czy rzeźbić brzuch czy jednak warto poczekać az przybedzieny i dopiero ogień z abs? *zalezy mi jednak żeby utrzymać 6scio pak.

Witam,
Mam pytanko odnośnie bólu mięśni. Gdy ćwiczę np.: Biceps z uginaniem sztangi na ramionach w 4 seri pod koniec czuję ból mięśni więc robie standardowe 8 powtórzeń i odpuszczam bo boję się że miesięń może strzelić to są moje jakieś urojenia, chociaż czuje że spokojnie jeszcze bym z 2-4 razy podniósł sztangę? Czy gdy się czuje taki ból mięśnia należy wykonać jeszcze kilka powtórzeń bo w tedy bardziej go "dobijam" i efekt po treningu jest lepszy? Jak to jest?




Witam mam taki problem ostatnio spadła mi siła podczas wyciskania na klatke sztangą,tzn wyciskałem 75 w 4 seriach po 8 razy max 86 1 raz ,a od 2 tygodni nie moge na plasko wycisnac 75 kg wiecej niz 2 razy a do 80 nawet nie dochodze dodam ze 2 tygodnie temu miałem impreze gdzie wypiłem sporo alkocholu ,tak pozatym nie pije .Moj plan na klatke wyglada tak 4 serie płasko po 8 pow sztanga ,4 serie skos dodatni po 8pow sztanga ,skos ujemny to samo ,rozpietki 4 serie plasko badz skos dodatni ,brama z linkami dodam ze robie tego dnia klatke przedramie,trzymam diete biore od kilku dni cm3 + bcaa przed i po treningu ,kazda partie w tygodni cwicze podobnie duzo cwiczen i kazde po 4 serie,przykładowy plan Poni klatka +przedramie+brzuch.Wtorek-plecy + triceps,Środa barki + biceps brzuch

Witam, chcialem zapytac oraz dowiedziec sie czy mam dobrze ulozony plan treningowy, jezeli jest cos nietak prosze o wskazowki :)

Pon : klatka, bicek
wt : Plec, tricek

czw : barki, kaptury, przedramie
pia : nogi, bicek tricek


Oraz pytanko odnosnie cwiczen i seri na dana partie ? jakie macie zdanie ile prawidłowo ?

robie, duze partie ( klatka, plecy, nogi ) okolo 4 nieraz cwiczenia po 4 serie
małe partie ( bic, tric ) 3 cwiczenia po 4 serie
barki rowniez okolo 4 nieraz 5 cwiczen po 4 serie

nie wiem czy malo czy duzo nie chce przepalic miesni a czuje sie dobrze po takim wycisku.

pozdrawiam.

Witam, czy jak jestem na redukcji, mogę robić trening fbw każda partia 1 ćw 5 serii po 8-6 powtórzeń dużym ciężarem? czy lepiej może zostać na 15/10/5

21 października 2013 20:48

Czy brak zakwasów oznacza źle wykonywanie cwiczenia i wogóle zwalony trening?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam. Od jakiś 6-ciu miesięcy nie wpadł mi nawet 1 cm w bicepsie. A więc po kolei: Mam dietę już około roku, zmieniałem cwiczenia co miesiąc, zrobiłem nawet 2 tygodniową przerwę i nic nadal jest jak było. Dodam że nigdy nie robiłem żadnych superserii na biceps, a podam jeszcze przykładowy plan jakim sie posługiwałem:
Biceps ćwiczyłem raz w tygodniu
1. Uginanie ramion ze sztangą łamaną stojąc 4x10-12
2. Uginanie ramion z hantlami stojąc 4x 12
3. Uginanie ramion na modlitewniku ze sztangą łamaną 4x10
Może ma ktoś jakieś pomysły ?

Witam,
mam pytanie odnośnie Egzaminu Sprawnościowego do Jednostek Specjalnych. W którym trzeba zrobić:
-Skok w dal: 3m
-Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej o wadze własnego ciała: 12 powt.
-Podciąganie na drążku: 30 powt.
-Pompki na poręczach: 33 powt.
-Brzuszki w ciągu 1min: 64 powt.
-Bieg 12min: 3,1 km
Jest jeszcze pływanie ale z nim nie mam problemów. Moje pytanie brzmi w jaki sposób powinienem trenować aby chociaż zbliżyć się do tych wyników? Dodam że mam 191 cm wzrostu i 100kg wagi i body fat ok 17 %. Mam ćwiczyć splitem, fbw, może crossfit albo w jakiś inny sposób? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje i Pozdrawiam!

Czy w wieku 13/14 lat czy byłaby taka możliwość żebym uczęszczał na siłownie
Mam dość sporą masę. W domu ćwiczę na ciężarka 10 kg.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie