Zadaj pytanie

Michał Ochucki

Michał Ochucki
ranking
29
pytania
6
komentarze
80
odpowiedzi
360
odznaki Ekspert srebrny Komentator brązowy

Treści:

dodał odpowiedź 30 czerwca 2015 06:43

interwały i tabate

dodał odpowiedź 30 czerwca 2015 06:42

Białko to nie złoty środek od którego będzie przybywać masa. 3 posiłki dziennie mało. zacznij od wyliczenie sobie zapotrzebowania kcal i ułóż sobie dietę. wzór : (24*masa ciala*współczynnik aktywności (1,3mala, 1,5srednia, 1,7duza)), dodaj 300-500kcal

dodał odpowiedź 29 czerwca 2015 22:28

białko to uzupełnienie diety,więc wszystko od niej zależy.

dodał odpowiedź 29 czerwca 2015 22:03

Białkiem uzupełniasz braki w diecie. nie patrz na to, że piszą 1 porcja 30g jeżeli mniej Ci brakuje bierzesz mniej jeżeli więcej bierzesz więcej.

dodał odpowiedź 29 czerwca 2015 22:01

tutaj znajdziesz sobie sporo ćwiczeń http://www.kulturystyka.pl/atlas/

dodał odpowiedź 29 czerwca 2015 21:19

z 6 posiłków porozbijaj kcal na 5 posiłków.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie