Zadaj pytanie

Szymon Ignasiak

Szymon Ignasiak
ranking
46
pytania
10
komentarze
7
odpowiedzi
259
odznaki Atleta brązowy Ekspert srebrny

Treści:

dodał odpowiedź 12 grudnia 2015 08:43

Nies stosuje żadnej przedtreningówki jedynie spożywam BCAA podczas treningu. Posiłek po treningu zjadam 30-45 min. Możliwe, że jestem troszkę przetrenowany sam o tym pomyślałem. Kupię zestaw witamin i delikatnie zluzuje chociaż może być z tym ciężko ;D

dodał odpowiedź 5 listopada 2015 15:19

Jeśli mówisz, że nie mam się spodziewać cudów to jaki jest Twój pomysł na końcówkę redukcji ?

dodał odpowiedź 4 października 2015 23:00

Zdecydowałem się już teraz na zakup Clenburexin z racji tego,że dużo osób go poleca. Do końca roku redukcja i zobaczymy czy będzie można przejść na masę. Interwały oczywiście też będą. Dzięki!

dodał odpowiedź 25 sierpnia 2015 16:35

Dzięki za konkretną odpowiedź! Spróboje delikatnie obnizyć kalorie tak o 100 i do tego cardio 5 razy w tygodniu. Tak przez 2 tygodnie i zobaczymy czy waga pójdzie w dół. Dodam jeszcze,że kiedyś miałem juz taką sytuację,że waga stanęła w miejscu na ok.102-103 kg. Pomogło obliczenie zapotrzebowania kalorycznego bo przez pierwsze 3-4 miesiące jadłem po prostu za mało i na początku waga spadała a potem stanęła w miejscu. Jeśli to nie pomoże spróboje zmienic rozkład makro.

dodał odpowiedź 25 sierpnia 2015 11:31

Powiem tak, redukcję zacząłem na początku roku i pierwsze 3,4 miesiące wyglądało to tak,ze po prostu jadłem mniej i starałem się bazować głownie na pełnowartościowych produktach. Potem jak już zaczerpnąłem troche wiedzy,ale tez moja waga stanęła w miejscu to obliczyłem swoje zapotrzebowanie kaloryczne i zacząłęm od 2600 a teraz to 2400kcal.W sumie jak zaczynałem to waga była 116kg. Co tydzień się ważyłem i waga spadała od 0,5 do 1kg. Od 3 tygodni stoi w miejscu. Tak się sprawy mają.

dodał odpowiedź 10 sierpnia 2015 11:58

To na początek oblicz sobie swoje zapotrzebowanie kaloryczne według wzoru: 24* masa ciała ciała* aktywność fizyczna 1.1-1-5 (1.1 niska, 1.5 bardzo duża). Jeśli chcesz schudnąć to od tego co ci wyjdzie na początek odejmij 200-300 kcal i obserwuj swoją wagę.Jeśli nic nie ruszy to znowu odetnij trochę kalorii i tak długo aż waga będzie spadać. Do tego dołóż treningi na siłowni i jakieś aeroby 3-4 razy w tygodniu myślę,że będą efekty.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie