Zadaj pytanie

Kulturystka a

Kulturystka a
ranking
58
pytania
1
komentarze
4
odpowiedzi
196
odznaki Ekspert srebrny

Treści:

dodał odpowiedź 11 kwietnia 2017 08:04

Witaj Najpierw redukcja. Nie masuj bo jeszcze CI pogorszy sprawę.. Jak masz obecnie 21-25% BF to co będzie za jakiś czas podczas masy? A no właśnie.. Polecam zredukowanie ilości węglowodanów. Do tego trening siłowy +cardio/interwały i będzie dobrze :) Pozdrawiam.

dodał odpowiedź 11 kwietnia 2017 08:02

Witaj Jeśli jesteś na typowej diecie na ''masę'' to zwróć uwagę czy rośniesz budując tk. mięśniową czy tłuszcz.. Węgle w nadmiarze budują tk. tłuszczową i nic więcej :) Po prostu masz tendencje do rozrostu mięśni nóg i tyle. Na pewno nie rezygnuj z nich, bo przysiad to dobre ćwiczenie.. A nie rośniesz równomiernie, bo na górne partie ciała nie widzę żadnych szczególnych ćwiczeń.. Nie ma pompek, wyciskopodrzutu.. Pozdrawiam.

dodał odpowiedź 11 kwietnia 2017 07:58

Witaj Nabiał to musisz sam widzieć czy możesz czy nie. Jak wiadomo na niektórych źle działa - odtłuszcza, powstają zmiany trądzikowe i długo by tu pisać. Na pewno 1x w tygodniu nie zaszkodzi zjeść sobie kostkę twarogu/serek wiejski. Jak już to wybierałabym z twarogów te półtłuste lub tłuste bo są najmniej przetworzone. A z serków to żadne light tylko te normalne. :) Jednak nie trzymałabym się nabiałem jako głównego źródła białka. Są lepsze np. jaja, mięso, ryby. Pozdrawiam.

dodał odpowiedź 11 kwietnia 2017 07:52

Witaj Cheat meal z reguły się nie planuje, tylko sam wychodzi :) Ale najlepiej to, by był 1x w tygodniu. Może być to piątek i wtedy zamiast kolacji jesz coś innego. A jak wspomóc to najlepiej by było, gdybyś zredukował węgle do poziomu 50g na dobę tzw. ketoza. A jeśli chcesz dojść do takiego poziomu to chyba cheat meal trzeba by było robić 1x w miesiącu :) pozdrawiam

dodał odpowiedź 17 stycznia 2017 17:24

Witaj najlepszy trening zarówno na redukcję jak i na masę to trening siłowy jako podstawa ze złotymi/złożonymi ćwiczeniami :) Co do metody to różnie to bywa. Dla początkujących radzi się FBW dla osób z pewnym stażem coś w rodzaju SPLIT. Taki trening powinien na pewno mieć krótsze przerwy między seriami. (30-40 s i krócej), ilość powtórzeń moim zdaniem na złote do 8p na izolacje na maksa. Ciężar zależy, ale nie powinien być on maksymalny. pozdrawiam.

dodał odpowiedź 18 września 2016 20:38

Witaj Na pierwszym miejscu postaw ćwiczenia złote. Pozdrawiam

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie