Zadaj pytanie

Grzegorz Dołężka

Grzegorz Dołężka
ranking
6
pytania
5
komentarze
437
odpowiedzi
1820
odznaki Ekspert złoty Komentator srebrny

Treści:

dodał odpowiedź 11 listopada 2017 14:31

Cześć, żaden zestaw nie załatwi Ci masy. Wstępnie chcę zaznaczyć, że najważniejsza będzie dieta - bez niej ani rusz. Co do gainerów czy innych odżywek węglowodanowych to strata pieniędzy. Za miast tego lepsze już będzie mleko z miodem, bo ma podobne makro. Jeżeli chciałbyś się jednak zaopatrzyć w jakieś suplementy to polecam kreatynę i ewentualnie jakieś witaminy, choć na masie przy dużej ilości kalorii nie będą aż tak potrzebne.

dodał odpowiedź 11 listopada 2017 13:49

Witam, od razu rzuca się w oczy wysoka aktywność fizyczna. Z tego powodu zalecałbym ilość białka na poziome 2 - 2.5g na kg masy ciała. Jeśli chodzi o resztę składników To możesz zwiększyć nieco ilość węglowodanów na rzecz tłuszczu. Dobrze będzie też nie mieszać dużej ilości tłuszczu z dużą ilością węgli. Lepiej stawiać na posiłki albo białko + tłuszcz, albo białko + węgle i mały dodatek tłuszczu. Np. 2 posiłki białkowo tłuszczowe i dwa węglowodanowe.

dodał odpowiedź 11 listopada 2017 13:45

Witam, na Twoim miejscu lepiej byłoby zjeść płatki z miodem niż "miodowe", w których wcale tego miodu może nie być tylko cukier i aromat miodu. Jeśli przygotowanie posiłków stanowi problem to możesz przygotowywać je wszystkie na raz np wieczorem, chować do pojemników i do lodówki. Zależy to też od ilości posiłków w ciągu dnia. Jeśli jesz ich 5 czy 6 to byłby to problem i w tym wypadku zalecałbym zmniejszenie ich ilości np do 3 posiłków w ciągu dnia. Wtedy przygotowanie posiłków będzie o wiele łatwiejsze.

dodał odpowiedź 11 listopada 2017 13:40

Obliczone zapotrzebowanie nigdy nie będzie dokładne. Twój wynik to 3200 kcal i mówisz, że nic z tego. To zależy przez ile czasu tyle jadłeś. Minimum 2 tygodnie to czas na rozpoznanie czy dana ilość kalorii jest odpowiednia. Jeżeli po takim czasie zauważyłeś brak efektów to zwiększ ilość kalorii. Co do produktów to jedz to co lubisz, owszem wywal z diety śmieciowe jedzenie, tzn. nie jedz w mcdonaldach i innych syfach, unikaj słodyczy i gotowych potraw w słoikach itp. Przykłady produktów to np. mięso, ryby, jaja, nabiał, kasze, ryże, pieczywo, płatki, orzechy i nasiona oraz inne tłuszczei itp. Nie zapominaj o warzywach i owocach.

dodał odpowiedź 11 listopada 2017 13:32

Tak, możesz stosować białko, tylko w jakim celu? Odżywka białkowa sama w sobie nic Ci nie da, nie urośniesz od niej. Jesteś młody, jedz zdrowo, uprawiaj sport, a jak będziesz trochę starszy, możesz ułożyć dietę i plan treningowy.

dodał odpowiedź 22 czerwca 2017 20:06

Myślę, że warto. Będzie co coś w stylu mini cut. Tego dnia najlepiej byłoby ograniczyć głównie węglowodany. Co do samych kalorii to wystarczy obciąć do zerowego bilansu, ewentualnie do 300 kcal na minusie.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie