Zadaj pytanie

Jakie partie miesni cwiczyc razem a jakich nie.

Witam,

Zauwazylem ze wiekszosc osob na silowni nie skupia treningu na jedna partie miesni i chcial bym wiedziec czy ja robie zle nie robiac tego samego. Moj trening wyglada nastepujaca:

Dzien 1 - Klatka 4 czwiczenia po 3-4 serie
Dzien 2 - Barki 4 czwiczenia po 3-4 serie
Dzien 3 - Biceps 4 czwiczenia po 3-4 serie, Trieps 4 czwiczenia po 3-4 serie
Dzien 4 - Plecy 4 czwiczenia po 3-4 serie
Dzien 5 - Nogi 4 czwiczenia po 3-4 serie, Przedramie 4 czwiczenia po 3-4 serie
W miedzyczsie biegam i cwiczenia na brzuch.

Chcialbym wiedziec czy nie robie bledu nie mieszajac roznych parti podczas treningu?

Z gory dziekuje za pomoc.

Adrian.
16914
2

Witaj

 

Jest kilka wyjątków, których należy przestrzegać żeby nie doprowadzić do przemęczenia mięśni. Po pierwsze, z reguły nie ćwiczy się mięśni klatki i barków na tej samej sesji treningowej bądź dzień po dniu. Barki, a zwłaszcza przednie aktony, ciężko pracują na treningu klatki piersiowej dlatego ćwiczenie ich następnego dnia to duży błąd. Muszą się one zregenerować, a jeden dzień to za mało. Podobnie nie ćwiczy się bicepsów dzień przed bądź po treningu pleców i analogicznie triceps z klatką piersiową. Mając 5 dni do dyspozycji mógłbyś ćwiczyć jak poniżej:

 

1. Klatka piersiowa + brzuch

2. Plecy + Kaptury

3. Całe nogi

4. Barki + brzuch

5. Biceps + Triceps + Przedramiona

 

Taki schemat treningowy daje ci czas na odpowiednią regenerację wszystkich grup mięśniowych.

Zobacz również

Precyzyjne spalanie tkanki tłuszczowej

BCAA i inne aminokwasy - dlaczego warto je stosować?

Kreatyna - funkcje o których nie miałeś pojęcia

dodał odpowiedź 29 czerwca 2014 10:00
Hejka, szkoda czasu i energii na ćwiczenie każdej partii osobno, lepiej połączyć je w pary i ćwiczyć np: klatka+barki, biceps+triceps, nogi, plecy. Pzodro
dodał odpowiedź 29 czerwca 2014 12:57
poprostu staraj się nie łączyć 2 dużych parti, np nogi (przynajmniej wg mnie) potrzebuja solidnego soloweo treningu, ale zawsze możesz np przy klacie dorzucić łydki, brzuch; przy plecach biceps itd, pozdro
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązaniepozwala, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie