Zadaj pytanie

Jak ułożyć dietę przy porannych treningach?

238
1

Witamy,

dieta ta zasadniczo nie różni się od „normalnej“.

 

Bardzo ważny jest posiłek przedtreningowy, który powinien być odpowiednio kaloryczny, aby dostarczyć energii na cały trening. Propozycją takiego posiłku może być omlet złozony z:

-      mąki żytniej,

-      jajek,

-      2 łyżek wody lub mleka,

-      dodatków: rodzynki, żurawina, inne bakalie.

 

Wystarczą 2 całe jajka, można dodać parę białek jaj żeby zwiększyć ogólną podaż białka.

 

Taki posiłek na pewno będzie smaczny i nie obciąży zbytnio układu pokarmowego (w przeciwieństwie do płatków owsianych).

 

Reszta posiłków jest już zbieżna z „normalną“ dietą.

 

Tymczasem zachęcamy do regularnego odwiedzania kanału Zapytaj Trenera (regularnie dodajemy nowe filmy):

https://www.youtube.com/ZapytajTrenera

http://www.zapytajtrenera.pl 

dodał odpowiedź 27 grudnia 2013 11:19
nie radze robic treningu na czczo bo sily nie bedziesz miec. zawsze przed treningiem zjedz porcje weglowodanow z bialkiem np swoim sniadaniem moze byc bialko serwatkowe i platki owsiane
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie