pytania

Dzień dobry.
Czy dobrym planem treningowym splita jest...
1.Poniedziałek: klatka + biceps 2.Środa: plecy + brzuch 3.Piątek: barki + triceps 4. Niedziela: nogi
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź, Tomek.

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam mam pytanie mam 15 lat i ćwiczę na siłowni ale tylko z hantlami mój trening trwa około 3 h wiem że to jest jednak za dużo i stąd moje pytanie co zmienić w treningu także robie serię rozgrzewkowe po 2 serię i czy zmniejszyć do 1 na przykład proszę o pomoc

Nmg wyslac screena ostatniego treningu na biceps więc napiszę tutaj :

BICEPS:
1. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem z supinacją nadgarstka 3s, 8-12 powtórzeń

2. Uginanie ramion ze sztangielkami siedząc podchwytem z supinacją nadgarstka 3s, 8-12 powtórzeń

3. Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem młotkowym stojąc 3s, 8-12 powtórzeń

4. Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem młotkowym siedząc 3s, 8-12 powtórzeń

5. Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie w podporze o kolano 3s, 8-12 powtórzeń

Z góry dziękuję za pomoc

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam. Mam 16 lat wzrost 178 cm i 78kg masy ciała. Przez rok robiłem masę FBW 3 razy w tygodniu i za 2 misiące chcę przejsc na redukcję. Wolałbym unikać ćwiczeń obciążających zbytnio kręgosłup typu martwe ciągi i przysiady. Wiem że to są dobre ćwiczenia wielostawowe.
Mój plan wygląda następująco :
Plecy :
Podciąganie 2 serie
Wiosłowanie sztangą w oparciu o ławkę 3 serie
Nogi :
Prostowanie nóg na maszynie 3 serie
Wykroki 1 seria
Klata :
Wyciskanie sztangi 3 serie
Triceps :
Wąskie wyciskanie sztangi 2 serie
Dipy 2 serie
Barki
Wznosy hantli bokiem 2 serie i w oparciu o ławkę też w serie
Brzuch
Unoszenie nóg w zwisie
Brzuszki
V - ups po 1 serii
Biceps
Uginanie ramion ze sztangą na stojąco 3 serie
Łydki
Wspięcia na palce z hantlem 2 serie
Planuję ćwiczyć 2 razy w tygodniu (trening siłowy na redukcję )
Czy takie trening nie jest zły pod względem objętości i czy pozwoli pozbyc sie nadmiaru tłuszczu bez dużych strat w masie mięśniowej ?
Z góry dziękuję.

witam cwicze na rzezbe jakies 5 miesiecy mam 170cm zwrostu moja waga to 92kg po pieciu miesiacach ciezkiej pracy widac efekty golum okiem mam pytanie obecnie zazywam bialko oraz weglowodany moze jakas podpowiedz odnosnie suplementacji czy dodanie kreatyny do tego zestawu bylo by rozsadne ??

Witam moje pytanie dotyczy mojego treningu na rzeźbę który trenuje regularnie Od czterech miesięcy mój trening wygląda 20 powtórzeń 35 kg ciężarem 30 sekund przerwy 15 powtórzeń 45 sekund przerwy 12 powtórzeń minuta przerwy 10 powtórzeń minuta 30 i 8 powtórzeń dwieminuty przerwy moje pytanie odnosi się do tego że chciałbym wiedzieć jak długi czas mogę trenować jeszcze trening na rzeźbę Czy jeżeli przynosi efekty mogę cały czas ciągnąć rzeźbę czy raczej nie

Witam. Proszę o ocenę podziału treningów względem tygodnia.
Poniedziałek klatka triceps brzuch
Wtorek plecy kaptury przedramie
Czwartek barki biceps brzuch
Sobota nogi łydki.
Jeśli chodzi o dni treningowe to tylko takie mam do dyspozycji w ciągu tygodnia. Staż treningowy ok 5 lat, wzrost 188, waga 89,36 lat. Zastanawiałem się jeszcze nad push pull 4 razy w tygodniu, jeszcze nie cwiczylem tym systemem, może jakieś opinie o tym treningu? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk

Cześć! Ostatnio skończył mi się karnet na siłownię McFit i zaczęłam używać kartę Multisport, której ta siłownia nie akceptuje. Będę ćwiczyć na rożnych siłowniach i planuję parę podróży, a wiadomo, każde miejsce ma inne warunki i sprzęt. Szukałam treningu na rozbudowę ud i pośladków (nie zapominając przy tym oczywiście o reszcie ciała), który będę mogła wykonać w różnych siłowniach, bez względu na sprzęt, który posiadają i taki, który będę mogła zapamiętać. Zaczęłam czytać o german volume i zamierzam spróbować na okres 6-8 tygodni, a przynajmniej 4, aby móc mieć własną opinię popartą doświadczeniem (dziś już zaczęłam i pierwszy trening nóg był ok, ale zaczęłam od osiągalnych przeze mnie ciężkości). Wersja jest zmodyfikowana pod kątem kobiecym ramiona/barki są zastąpione treningiem pośladków (w necie znalazłam taką zmodyfikowaną wersję) Pytanie:
Czy dla kobiety z celem zachowania talii i rozrostu ud i pośladków taki trening jest dobrym rozwiązaniem?

Czesc. Postanowilem powrocic po przerwie na silownie. Dwa lata wstecz chodzilem 4 razy tygodniowo na silownie, z roku na rok coraz mniej i teraz wgl ( praca i wieksze obowiazki). Cwiczenia nie są mi obce, a jezeli chodzi o ciezary tez do malych nie naleza patrzac na moją obecna wage.
Miesnie mam ukrztatlowane.
Moje pytanie polega na tym, jaki plan powinienem dobrac. Jak wiadomo coraz blizej cieplych dni i fajnie byloby cos pokazac. Myslalem nas treningiem na mase i 2 msc przez wakacjami strzelic trening na rzezbe. Nigdzie nie widzialem podobnego tematu i nie do konca wiem czy jest to wgl. oplacalne. O diete pozniej sie dopytam. *Z tego planu chcialem skorzystac ( http://www.fabrykasily.pl/treningi/trening-na-mase-3dniowy-plan-treningowy). Jak ktos ma cos konkretnego do podpowiedzenia bede wdzieczny!! :D

Siema mam pytanie czy spotkaliście się i czy dobry jest na masę trening ósemkowy ( 3x8 ) a jeżeli są lepsze waszym zdaniem to jakie ?

Poniedziałek:
Klatka:
Wyciskanie hantli skos 8x3
wyciskanie sztangi płasko 8x3
Rozpiętki hantle płasko 8x2
Przenoszenie hantli zza głowę 1x10
Triceps:
wyciskanie francuskie leżąc 8x2
ściągnie linki wyciągu górnego 10x2
pompki na poręczach max/2
Barki:
wyciskanie hantli siedząc 8x2
podnoszenie hantli bokiem 8x2
podnoszenie sztangi przed sobą 8x2
Środa:
podciągnie nachwytem X3
wiosłowanie pod chwytem 8x2
wiosłowanie hatlą w opadzie 8x2
martwy ciąg na prostych nogach 8x3
Szrugsy sztanga 12x2
Szrugsy hantle 12x2
Biceps:
ugięcia naprzemiennie hantle 8x2
ugięcia hantli modlitewnik 8x2
ugięcia w chwycie młotkowym 8x2
Piątek
Wyciskanie sztangi płasko 8x3
Wyciskanie hantli skos + 8x3
rozpiętki 10x1
Przenoszenie hantli zza głowę 10x2
Triceps:
ściągnie linki wyciągu górnego 10x2
wyciskanie hatli zza głowy 8x2
Pompki na poręczach max/2
Barki:
Wyciskanie sztangi siedząc 8x2
Podnoszenie hantli bokiem 8x2
Arnoldki 8x3
Niedziela:
Plecy:
Podciąganie nachwytem 8x3
wiosłowanie hatlą w opadzie 10x3
Martwy ciąg 8x2
Szrugsy hantle 12x4
Biceps:
Ugięcia ramion ze sztangą stojąc 8x2
Ugięcia ramion modlitewnik hantla 8x2
uginanie w oparciu o kolano 10x2

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć czy rozkład minego treningu w przekroju całego tygodnia jest prawidłowy? Chciałbym zbudować większą masę mięśniową.
Poniedziałek - nogi(5 ćwiczeń po 3 serie), barki(2 ćwiczenia po 3 serie);
Wtorek - klatka(5x3), biceps(2x3);
Środa - odpoczynek;
Czwartek - plecy(5x3), triceps(2x3);
Piatek - odpoczynek;
Sobota - klatka(5x3), biceps(2x3);
Niedziela - odpoczynek.
Tak jak widać nad klatką i bicepsem pracuje 2 razy w tygodniu.
Proszę o ocenę mojgo planu treningowego. Ćwiczę tak od miesiaca i powoli widzę efekty. Chcialbym zaznaczyc że chodzę na silownie od miesiąca. Nie stosuję żadnych suplementów. Jestem na diecie na masę.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie