pytania

Cześć. Zdaję sobie sprawę z tego, że mogą być podobne wątki, jednak chciałabym dostać dopasowane indywidualnie do mnie odpowiedzi. Trochę mojej historii... Ćwiczyłam na siłowni 2 lata. Masowo progresowalam, jadłam po prostu dużo i najczęściej zdrowo, kcal nie liczyłam, bo męczyło mnie to psychicznie.
Było super do czasu, gdy chciałam zrobić progres w martwym i zepsulam sobie lędźwia. Wyleczyłam. I miałam przerwę 2 lata od ćwiczeń. W ubiegłym roku robiłam jakieś podchody, a zaczęłam od treningu brzucha, zmotywowana to biorę się do pracy, ale bez rozgrzewki. No i znowu siadły mi ledzwia. Byłam prywatnie u fizjo, wyleczył, nie ćwiczyć z ciężarami to będzie dobrze. Hmm.. no nie bardzo to widzę. Treningi nieregularne (od ok. listopada 2020) najpierw w domu bez ciężarów, potem na amatorskiej silce już z ciężarami, ale lekkimi. Lędźwia czasem o sobie przypominały, ale znalazłam bardzo dobry filmik z ćwiczeniami na lędźwia i jakoś to było(częściej mnie nie bolało niż bolało, a jak już to taki przytłumiony ból). Pod koniec roku dopadło mnie przeziębienie które leczyłam ok.3 tygodnie więc znowu przerwa w ćwiczeniu co = gorsze samopoczucie. W końcu wyzdrowiałam i wróciłam do treningów w tym tygodniu. Cieszyłam się jak głupia. W końcu mogę robić przysiady, plecy no wszystko. Poniedziałek dół - git, no i wczoraj zrobiłam przysiady z obciążeniem 30kg. Poprzedzilam rozgrzewka ok. 5 minut, innymi ćwiczeniami ( z gumą, wykroki z hantlami, martwy z 10kg). I po tych przysiadach zaczęły boleć ledzwia. Kilka dni temu przewialam nerki więc smarowałam maścią rozgrzewająca. Przestały mnie boleć, wczoraj wieczorem się już nie smarowałam. A dziś sama nie wiedziałam czy bolą mnie jeszcze nerki bo się nie wyleczyły czy wczorajsze lędźwia. Nasmarowalam się maścią i teraz po kilku godzinach wiem, że to nie były nerki (bo przestawały boleć po maści) tylko lędźwia szczególnie po lewej stronie. Powiem tak, jestem już załamana. Zmagam się z przeziębieniami, przez Covid, gdy trzeba siedzieć w domu moja odporność spada i łatwo jest mi się przeziębić. Brak treningów wywołał u mnie spadek samooceny i złe samopoczucie. A po 3 dniach treningu czułam się fantastycznie, bo treningi to taka moja terapia. Nie wyobrażam sobie treningów bez ciężaru, zależy mi na przybraniu masy, bo od 2 -3 lat mam 166cm i niezmiennie 54/55 kg(mam 20 lat), to dla mnie znacznie za mało. W obecnej sytuacji nie mam pieniędzy na prywatnego fizjo. Wiem, że nie powinnam ćwiczyć, aczkolwiek dziś wypada trening brzucha (podzieliłam trening na pn, sr, pt fbw oprócz brzucha, a wt czw brzuch) i chętnie bym go zrobiła, bo wiem że trzeba trenować go, żeby nie mieć problemów z lędźwiami. Czy wyleczę sama ten ból przez ćwiczenia na ból lędźwi i ćwiczenia na brzuch ? Co Wy byście zrobili w mojej sytuacji?

A tu jeszcze filmik, który pomagał mi na bóle (swoją drogą nie ćwiczyłam dzisiaj z nim jeszcze, ale już mam obawy, że dzisiejszy ból, jest za mocny, by wyleczyć się w ten sposób)
https://youtu.be/XcbPwBcc2nc

Dzień dobry. Moja siostra ma zwyrodnienie kręgosłupa odcinek lędźwiowy. Jakich ćwiczeń powinna unikać na siłowni, a jakie powinna wykonywać. Dziękuję za odpowiedź

Niedługo koniczę,redukcję chciałbym zjechać na co najmiej 97,96 kg,i zacząć solidną masę dobrej jakości,mam, 184 wzrostu,wiek 23 lata, masę robilbym 3,4 miesiące plus trening fbw 3 razy w tyg ,i co 2,3 tyg podbijanie o 50,100 kcal dlatego tyle aby sie nie zalać,,,a po zakoniczonej masówce to utrzymać,chciałbym poprosic o ocene tego wszystkiego i porady jak coś by bylo do poprawy z góry dzięki,,,

Niedługo koniczę,redukcję chciałbym zjechać na co najmiej 97,96 kg,i zacząć solidną masę dobrej jakości,mam, 184 wzrostu,wiek 23 lata, masę robilbym 3,4 miesiące plus trening fbw 3 razy w tyg ,i co 2,3 tyg podbijanie o 50,100 kcal ,a po zakoniczonej masówce to utrzymać,chciałbym poprosic o ocene tego wszystkiego i porady jak coś by bylo do poprawy z góry dzięki,,,

Siema jestem po około 4 miesiącach treningów i własnie kończe rekompozycje i przechodze na mase trenowałem podobnym planem ale powoli nie staje sie on juz taki cięzki doradzacie mi taki plan treningowy? fbw 3 x w tygodniu
Przysiady 5x5
(sciąganie drążka wyciągu górnego minirozgrzewka + lekki bodziec)Wiosłowanie 7x5
Wyciskanie Leżąc 5x5
Triceps+biceps 3x8 (dipy+uginanie sztangi)
rozpiętki 3x10
Wznosy bokiem 3x8
Allahy 3x8
Łydki 3x8
Facepull 3x12

TRENING B
Martwy Ciąg Klasyczny 5x5
Wyciskanie Żołnierskie 5x5
Podciąganie Wąsko 7x5 lub 5x5 + wiosłowanie hantlą po analizie zrobie wybór 3x10
Bułgarski przysiad 3x10/zakroki
Wyciskanie Wąsko 5x8
Biceps 3x8 (supinacja lub młotki)
Deska x3
Łydki 3x10
facepull 3x12

Siema jestem po około 4 miesiącach treningów i własnie kończe rekompozycje trenowałem podobnym planem ale powoli nie staje sie on juz taki cięzki doradzacie mi taki plan treningowy? fbw 3 x w tygodniu
Przysiady 5x5
(sciąganie drążka wyciągu górnego minirozgrzewka + lekki bodziec)Wiosłowanie 7x5
Wyciskanie Leżąc 5x5
Triceps+biceps 3x8 (dipy+uginanie sztangi)
rozpiętki 3x10
Wznosy bokiem 3x8
Allahy 3x8
Łydki 3x8
Facepull 3x12

TRENING B
Martwy Ciąg Klasyczny 5x5
Wyciskanie Żołnierskie 5x5
Podciąganie Wąsko 7x5 lub 5x5 + wiosłowanie hantlą po analizie zrobie wybór 3x10
Bułgarski przysiad 3x10/zakroki
Wyciskanie Wąsko 5x8
Biceps 3x8 (supinacja lub młotki)
Deska x3
Łydki 3x10
facepull 3x12

Witam serdecznie
Daniel wiek 44 lata waga 120kg wzrost 176cm
Od kilku miesięcy znowu ćwiczę na siłowni,orbitrek 30 min i ćwiczenia siłowe 3 razy w tyg, diete mam ( załącznik )
Suplementy jakie biorę to L cytrulina, białko, Bcaa (chodź teraz chce ostawic) zamienić może na coś innego może Kreatyne?
Mam niedoczynność tarczycy tj. Hasimoto z moich dolegliwości tylko to, nie chudnę tz mięśnie rosną widzę ale tkanka tłuszczową stoi w miejscu,proszę o radę jakie suplementy mogą mi pomuc
Pozdrawiam serdecznie

Witam, proste, krótkie pytanie. Mając odstające łopatki po rozpoczęciu treningu na siłowni i budowaniu tzw. ''lotniska'' te łopatki będą się ładnie "chować" ?

Witam.
Dopiero co skończyłem 15 lat. Mam 172 cm wzrostu i 62 kg wagi. Chciałbym zacząć ćwiczyć na siłowni. Zastanawiam się, czy mógłbym wykonywać ćwiczenia na maszynach, oczywiście na lekkich obciążeniach, podnosić ciężarki (także nieduże) i ćwiczyć na ciężarze własnego ciała (jakieś podciągania, pompki, brzuszki na ławeczce). Prosiłbym o poradę, ponieważ boję się o to, żeby nie zepsuć sobie kręgosłupa, czy zahamować wzrostu.

Dzien dobry, wykonuje trening co drugi dzien w skad ktorego wchodzi trening klatki, kaptury, barki, i biceps, nie widze tu zeby ktores z tych cwiczen kolidowalo ze soba ale licze na opinie, badz modyfikacje treningu.
Trening klatka zaczynam od standardu na lawce z sztanga pozniej lawka skosna z hantlami i na koncu z jedna hantla cwiczenie lezac, hantla za glowe i powrot nad okolice mostku(rozciagajace)
Kaptury zaczynam od sztangi tu standardowe unoszenie pionowe, pozniej tzw, malpie szruksy,
Barki robie z dwiema hantlami wymachy na boki, a na koniec biceps na modlitewniku (58kg)|
Pozdrawiam.

Mąż (42l) przeszedł zawał serca. Czuję się dobrze, coraz lepiej. Od zawsze trenowaliśmy na siłowni - siłowo. Czy może wrócić do treningów? Lekarze zalecają kardio, za którym mąż nie za bardzo, za to dźwiganie to jego życie...

Witam. Mam pytanie odnośnie treningu barków w systemie FBW.
Mam podzielone treningi na zestawy A i B, które co jakiś czas modyfikuję zmieniając poszczególne ćwiczenia.
Czy mogę wykonywać po 2 ćwiczenia na barki np. w zestawie A- wyciskanie żołnierskie + wznosy bokiem, a w zestawie B- wyciskanie hantli plus Face Pull???
w taki sposób miałbym "załatwione" wszystkie 3 części barków.
Czy jednak twardo trzymać się zasady 1 partia= 1 ćwiczenie???
Dzięki i pozdrawiam

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie