pytania

Witam. Jak w temacie. Mój pierwszy ułożony plan. Co myślicie? Co poprawić? Moim celem jest zwiększenie masy mięśniowej. Ma to być push pull 3 dniowy, jeśli opcja 4 dniowa byłaby znacząco lepsza mógłbym spróbować jakoś ją ogarnąć. Ile serii i powtórzeń powinienem wykonywać? Na splicie było to 12/10/10/8

Treningi:
Pon - push
Wt - wolne
Sr - pull
Czw - wolne
Pt- push
Sob - wolne
Niedz - wolne
Pon - pull
Wt - wolne
Sr - push
Czw - wolne
Pt- pull
Sob - wolne
Niedz - wolne

Trening Push:
1. Wyciskanie płasko
2. Wyciskanie skos. hantlami
3. Żołnierskie
4. Wznosy bokiem
5. Wyprosty ramion / francuskie wyciskanie
6. Pompki na poręczach
7. Przysiady ze sztangą przód / tył
8. Wspięcia na palce

Trening Pull:
1. Podciąganie na poręczy
2. Ściąganie drążka wyciągu do klatki
3. Wiosłowanie sztangą
4. Ściąganie drążka wyciągu do bioder - "narciarz"
5. Facepulls
6. Uginanie ramion z hantlami
7. Modlitewnik
8. Uginanie nóg leżąc

mam slabo rozwinięte miesnie naramienne probuje cwiczyc małymi ciężarami ale jest ciagle bol

Cy w dni nietreningowe czy w treningowe kiedy ćwiczę na siłowni

Ile w treningu FBW powininem wykonać serii wydaje mi się że 3 z każdego zestawu ale nie jestem pewien mółgby ktoś potwierdzić czy dobrze rozumiem?

Witam! Chciałbym poruszyć temat brzucha, jak wiadomo każdy robi inaczej, jeden mniej serii drugi więcej, jeden robi przerwy drugi jednak katuje bez. Chciałbym wysłuchać waszego zdania, waszych propozycji co do tego tematu. Czy warto robić przerwy? Czy lepiej robić bez przerwy? ( każdy mówi co innego) Jakie ćwiczenia, od których partii zacząc?
Wyślijcie mi mniej więcej swoje treningi, opiszcie je, napiszcie jakie to ćwiczenia ile serii, ile powtórzeń, oraz możecie swoje zdjecia dołączyć ( jeżeli to nie problem )
ZADANIE DLA WYMAGAJĄCEGO ALE JEDNAK MAM NADZIEJE ŻE POMOŻECIE, POZDRAWIAM. :)

Chce ćwiczyć 4-5 razy w tygodniu i czy trening fbw będzie do tego dobry? Moim celem jest wyrzeźbienie mięśni spod warstwy tłuszczu. Proszę o porady w sprawie planu treningowego.

Siemanko, mam pytanie, lece na (zapisane 2880 w my fitness palu ale srednio jest 3000-3200kcal - masówka, lecz od pewnego czasu waga stoi- waha się na 66-67, raz mniej raz wiecej ale nie chce dalej ruszyc (zaczynalem od 49-50kg, ale co dziwne caly czas progresuje, żołnierkie dobre 5kg dolozylem podczas gdy ta waga sie waha tak samo w innych cwiczeniach. Od poniedzialku chce obciac 400kcal i tak pociagnac 2-3tyg w celu zrzucenia troche wody a potem znowu dodac 150-250kcal dodatkowo aby znowu zaczac i tu kolejne pytanie jest mozliwe takie cos ze zrzuce troche wody a miecho bedzie szło do góry, dodam ze chce robic co s takiego ze przez okres miesiaca dwóch robimy masowke a potem 2-3tyg gubienia tych kilogramów ? Staż 10miesiecy.
Podsumowujac 2 pytanie:
1. Mozliwa rekompozycja ?
2. Budowa miecha poprzez okresowe gubienie wody ?

Pozdro i prosze o odpowiedź ! :D

jak ogólnie plan ma wyglądać ile ćwiczeń wykonywać po ile serii powtórzeń i czy ułożyłam dobry plan i co ile go zmieniać

pon klata + BARKI
WT WOLNE
Sr plecy + BRZUCH
CZW BICEPS + triceps i tu pytanie czy ćwiczyć przedramiona
pi wolne
so nogi + ŁYDKI
ND WOLNE

KLATA
1 WYCISKANIE NA ŁAWCE PROSTEJ HANTELKAMI 10SERII PO 15 POWTÓRZEŃ
2 ROZPIETKI NA ŁAWCE PROSTEJ Z HANTELKAMI 10X15 POWTÓRZEŃ
3 ROZPIETKI NA MASZYNIE 5 SERII PO 15 POWTÓRZEŃ
BARKI
PODNOSZENIE SZTANGIELEK DO BRODY 4X15
PODNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM 4X15
ĆWICZENIE NA TYŁ BARKÓW TYLKO NIE WIEM JAK SIĘ NAZYWA 4X15

SR PLECY - + brzuch
plecy
wiosłowanie sztangielką podchwytem 10x15
podciąganie drążka podchwytem do klatki 5x15
martwy ciąg 5x15
wiosłowanie hantlą jednorącz 5x15
brzuch
spięcia leżąc 5x20
unoszenie nóg lerząc 5x20
spięcia na ławeczce 2x50

czw biceps triceps

biceps
uginanie ramion z sztangielkami stojąc 4x15
uginanie ramion stylem młotkowym 8x15
triceps
prostowanie ramion z drążkiem wyciagu 4x15
prostowanie ramion ze sztangielką 8x15

so nogi + ŁYDKI
PRZYSIAD ZE HANTELKĄ 5X15
PROSTOWANIE NÓG NA MASZYNIE 10X15
MARTWY CIĄG 10X15
ŁYDKI
WYPYCHANIE PALCAMI 4X15 CZY TAKI PLAN JEST OK CZY COŚ ZMIENIĆ I CO ILE ZMIENIAĆ PLAN I JAK




Robić trening siłowy podczas redukcji ? czy tylko aeroby i trening brzucha wystarczy ?

Witam serdecznie, chciałem skonsultować mój zamysł treningowy, mianowicie wplatanie treningu na TRX w typowy split. Czy sensownym jest wykonanie treningu FBW za pomocą TRX w dzień nietreningowy ? I jeśli tak to przez jak długi okres czasu mógłbym trenować 2 razy w tygodniu każdą partię mięśniową ? Obecnie trenuję poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek siłowo. Są to dość intensywne treningi, ale krótkie. Bazuję na gigantseriach i superseriach, tak, aby treningu zamknął się w około jedną godzinę. We środę wykonuję HIT a w poniedziałek i piątek dorzuciłem 30 minut aerobów. Dodam, że jestem na deficycie kalorycznym stąd nie chcę zbyt przeforsować mięśni i doprowadzić do katabolizmu. Suplementuję się kreatyną okołotreningowo, aminokwasami BCAA na czczo i przed treningiem oraz izolatem białka serwatkowego potreningowo.
Pozdrawiam

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie