pytania

Cześć. Tak jak w tytule mam problem z brakiem zakwasów na bicepsie i plecach na drugi dzień i nie wiem czym to może być spowodowane. Aktualnie jestem na redukcji a treningi zazwyczaj są intensywne.
Czy wiecie czym może być powód ?

Witam chcialbym abyscie pomogli mi ulozyc plan treningowy na podabe przezemnie partie miesni. Zalezy mi na rozbudowie ich oraz na masie miesniowej. Trening moge wykonywac w kazdy dzien tyg po godz 15 prosilbym was o podanie serii ilosc powt oraz cwiczenia na dana partie diete mam. Teraz tylko czekam na to co napisalem z gory dzieki wielkie :)

Witam,

Jestem nowicjuszem i trenuję na siłowni dopiero 2 miesiące. Mam 20 lat, 174 cm wzrostu i ważę około 63 kg. Problem mam taki, że po treningu klatki piersiowej, nie boli mnie, nie piecze, a podczas ledwo czuję, że pracuje. Podczas treningu robię wszystko, żeby pracowała, spinam mięśnie jak najbardziej umiem, lecz nie przynosi to rezultatów, zwiększyłem ilość ćwiczeń z 3 na 5 (wyciskanie sztangi poziomo, sztangielek skośnie, rozpiętki na maszynie, rozpiętki ze sztangielkami, przenoszenie sztangielki za głowe). Przez brak efektów mam niedosyt i katuje tą klatę co 2 dni, gdy trenowałem ją 1-2 w tygodniu było to samo. Czy to ma związek z moją "szewską" klatką piersiową? (Tu pytanie dodatkowe: czy można z taką przypadłością ćwiczyć, oraz czy są jakieś specjalne ćwiczenia?) Zależy mi na rozbudowie mięśni klatki piersiowej, szczególnie, żeby zniwelować ten problem. Podobnie mam z barkami, też mnie nie bolą po treningu. Ramiona mnie bolą do końca dnia po treningu, ale nie mam zakwasów. Zakwasy mam tylko po zrobieniu nóg. Uważam, że trenuję dosyć ciężko. Suplementacja to: kreatyna, gainer (wiem że źle, zmienię po skończeniu opaakowania), witaminy, magnez, omega3. Przestrzegam zbilanoswanej 4 posiłkowej diety. Myślałem nad dodaniem Beta-alaniny, opłaca się?

Pozdrawiam

Witam mam 16 lat waze 60 kg i mam 176 cm wzrostu niedawno zacząłem cwiczyc na siłowni i nie wiem jak ułożyć plan treningu chciałbym żeby ktoś mi w tym pomógł dobrze by było jak by w planie było tez napisane w jakie dni robic regeneracje z góry Dziękuje ;)

Witam mam 16 lat półtora miesiąca temu zacząłem ćwiczyć na siłowni i od niedawna odczuwam ból w obu łokciach co mogę zrobić żeby skutecznie pozbyć się tego bólu?

Witam. Od jakiegoś czasu ćwicze Na siłowni jednak nie mam dużego doświadczenia, Dlatego proszę o radę.
Czy mając ćwiczenie klatka:wyciskanie Na maszynie w przód 3-4 serie 12-15 powtórzen, to to znaczy że mam 15 razy podnieść i opuścić sztangę a potem do następnego ćwiczenia? Czy jak skończę po każdej serii 4 jakiś ćwiczeń to muszę zacząć znowu robić te powtórzenia?
Kolejne pytanie: ile mam brać obciążenia Jeśli jestem początkujący? Czy Na hantle biorę 5 kg a Na sztangę 10? Łącznie z gryfem oczywiście..
I ostatnie: Jeśli można to prosiłbym o podanie jakiegoś planu bo sam mam kilka a nie wiem czy którykolwiek jest dobry.
Z góry dziękuje.

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam, mam 16 lat i wiem, że nie powinienem wykonywać siadów z obciążeniem oraz martwych ciągów. Jak jest w przypadku ćwiczeń na suwnicy?

Witam!

Moje pytanie brzmi: jak często w tygodniu trenować? Na siłownie chodzę od 2 tygodni i jak dotąd za naradą kolegów, którzy już trochę chodzą na siłownie (kilka lat) chodzę na siłownie ok. 5 razy w tygodniu i codziennie robię ćwiczenia na inne partie mięśniowe np. w poniedziałek klata, wtorek barki itd. niektóre partie łączę np. nogi i przedramiona/triceps etc. Czy jest to dobre? Czy nie powinienem chodzić rzadziej? I jeszcze jedno pytanie: Czy warto zakupić białko (a mam taką ochotę) już w tym momencie czy trochę z tym poczekać? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

po jakim czasie widac na silowni postepy* chodzi mi w rozroscie miesni takich jak biceps/klata/plecy. bo cwicze póltora miesiaca i sila dosyc szybko wzrasta narazie. nie posiadam diety zaczynam cwiczyc teraz partiowo miesnie
i o jakim czasie moge zazywac jakies suplementy i jakie to musza byc na wzrost sily masy

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam
Mam pytanie dotyczące treningu nóg.
Aktualnie jestem po operacji kolana (rekonstrukcja więzadła krzyżowego przedniego ACL). Na chwilę obecną zaczynam dopiero rehabilitację. Wiem że będę musiał zapisać się na siłownie aby doprowadzić nogę(i) do porządku. Moje aktualne ćwiczenia wykonuje co najmniej 3x dziennie (na razie 4 ćwiczenia w seriach po 10).
Na siłowni nogi zawsze ćwiczyłem góra 2x w tygodniu - celem zwiększenia siły,objętości - ogólnie mówiąc typowo pod siłownie :)

Moje pytanie brzmi:
Czy jeśli zacznę chodzić na siłownie to czy codzienna praca na maszynach z obciążeniem ma sens czy raczej przetrenuje bezsensownie mięśnie (pod kątem rehabilitacji). To jednak zupełnie inna praca niż ta w domu z taśmą do pilates lub piłką. Tak jak pisałem wcześniej jestem po operacji i chcę odbudować nogę.
Pozdrawiam

Witam.
Obejrzałem ostatnio pewien filmik. Nie będę podawać linku, ale wystarczy wpisać na yt "Niewłasciwa kolejność ćwiczeń" i wybrać pierwszy film od góry. Dotyczy on wykonywania martwego ciągu PO podciąganiu na drążku/ściąganiu wyciągu górnego.
Mówi on, że w trakcie podciągania następuje znaczące rozciągnięcie kręgosłupa (jego przestrzeni międzykręgowych) i wówczas jest możliwość wysunięcia się krążka międzykręgowego spomiędzy kręgów, jeżeli potem przejdziemy do tak ciężkiego dla kręgosłupa ćwiczenia jak martwy ciąg.
Przyznam się, że ostro mnie to przestraszyło :P Dotychczas trening pleców zaczynałem podciąganiem, a kończyłem MC. Czy komuś wiadomo coś na temat tej kolejności? Czy jest się czego obawiać, jeśli nie dźwigam zbyt dużych ciężarów?
Z góry dzięki, pozdro!

Siema wszystkim mam pytanie wcześniej zgłaszałem że mam problem z pajączkami teraz problem jest tego rodzaju że porobiły mi sie na bicach fioletowe plamy bolące jak siniaki co to może być ?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie