Zadaj pytanie
11 lutego 2014 13:19

Witam Pana serdecznie!

91
1
dodał odpowiedź 11 lutego 2014 13:28
Postanowiłam napisac, po obejrzeniu tego filmu http://www.youtube.com/watch?v=RO_DMDajgNM Dwa lata temu zaczęłam sie odchudzać. Na początkun stopniowo leciałam z wagi - fajnie!:) odstawiłam chleb, słodycze, umiarkowany wysiłek cadrio i jakos poszło. Został brzuch. przerzuciłam sie na interwały sławnej Pani E i poleciało wszystko super-extra!:) tyle, że!.. dieta była 1200kcal, mało tłuszczu ok 42g wegli do 150. Do białka nie przywiązywałam wagi bo je jadłam. Ćwiczenia tak weszły mi w krew, że wszystko co zjadłam musiałam natychmiast spalić, więc przy wzrosci 179cm doszłam z 58kg do 51,5kg w 3miesiecy. Była same kości i małe mięsnie. Wiem, katabolizm non stop, biegałam na czaczo 7 dni w tygdoniu wiec efekty były b. szybko widoczne. Teraz waze 62,5kg - zatluszczenie rzedu 21-22%. trebning siłowy 3 razy w tygodniu po 45-60minut, cardio 2, interwały 2 i codziennie wieczorem prowadze zajecia fitness. Mimo tego, oponka jest - odżywiam sie w granicach 2200-2500kcal, zdrowe niskoprzetworzone produkty. Biore 2 raz po 30g Whey C6, jestem semiwegetarianką. Ile powinnam spozywac BTW aby zrzucic brzuch? Przyjmuję zdrowe tłuszcze (oliwa, orzechy i masło orzechowe) nabiały niskotłuszczowe i półtłuste, weglowodany to głownie ryze, kasze i ziemniaki, rzadziej makaron. Jak powinnam manipulowac weglami/tłuszczami i białkiem aby przy takiej intensywności ciwczen zrzucic brzuch a nie tracic miesni? Mam budowe ektomorficzna wiec zbudowanie tylu kg masy w niskim stosunkowo otłuszczeniu nie było łatwe. bardzo licze na pomoc, Przynajmnej krotka rada!
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie