Zadaj pytanie

Rafał O

Rafał O
ranking
1
pytania
1
komentarze
351
odpowiedzi
4616
odznaki Ekspert złoty Komentator srebrny Zawodnik miesiąca złoty Zawodnik roku złoty

Treści:

dodał odpowiedź 4 października 2015 08:55

Hejka, to zależy tylko od Ciebie, jeśli chcesz wejść na masę, śmiało, jeśli chcesz się pozbyć tłuszczu, nie ma problemu: ) Pozdro

dodał odpowiedź 4 października 2015 08:52

Hejka, ze wzoru, z którego korzystam (24*masa ciała*współczynnik aktywności), wychodzi mi, przy współczynniku 1.55, niecałe 3000kcal. Myślę, że jest to w miarę ok ilość, sprawdź na sobie i w miarę potrzeb, jeśli masa rośnie-odejmij trochę kcal, jeśli maleje, dodaj, do momentu, aż będzie stała w miejscu. Pozdro

dodał odpowiedź 4 października 2015 08:51

Hejka, Oblicz zapotrzebowanie kaloryczne wg wzoru: (24*masa ciala*współczynnik aktywności (1,3mala, 1,5srednia, 1,7duza)), dodaj do wyniku 300-500kcal jeśli chcesz masować, odejmij od wyniku 300-500kcal jeśli redukować. Źródla białka: jajka, nabiał (twaróg chudy), odżywki białkowe, mięsa, ryby; tłuszczy: oleje, orzechy, awokado, masła orzechowe, oliwa z oliwek; węglowodanów: ryż, makarony, pieczywo, ziemniaki, płatki owsiane, kasze. Makro: białko 2-2.5g/kmc, tłuszcze 1-1.5g/kgmc, węglowodany 4-6g/kgmc. Staraj się na tym bazować i ułożyć sobie posiłki (5 lub 6, może być mniej, jeśli nie masz czasu lub jest Ci tak wygodniej). Pozdro

dodał odpowiedź 4 października 2015 08:49

Hejka, ćwiczysz z odpowiednią techniką i dobrze dobranym ciężarem? Pozdro

dodał odpowiedź 2 października 2015 21:54

Hejka, jest kilka treningów, które możesz wykonywać bez sprzętu, dosyć mocnym jest ,,trening siłowy bez sprzętu" Oliviera Lafay'a (książka). Do tego, jeśli nadal chcesz masować, trzymaj dietę z nadwyżką kaloryczną, ale musisz pilnować wagę, bo ta sama kaloryczność przy treningu z ciężarem własnego ciała może być zbyt duża, w miarę potrzeby (jeśli taka będzie), odejmij trochę kcal. Pozdro

dodał odpowiedź 2 października 2015 21:43

Hejka, przede wszystkim musisz zlikwidować przyczynę bólu, która może leżeć m.in w technice ćwiczeń. Ćwiczysz odpowiednio z dobrze dobranym obciążeniem? Końska maść jest przydatna, ale pamiętaj, że jeśli czujesz ból to nie obciążaj stawu i najlepiej odpuść ćwiczenia, które go angażują do momentu wyleczenia, jeśli ból nie będzie ustępować to koniecznie udaj się do lekarza. Pozdro

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie