Zadaj pytanie
7 czerwca 2015 12:01

Wzrost masy + zrzucenie oponki DIETA

Witajcie,

Potrzebuje pomocy w zabraniu masy oraz zrzucenia mojej oponki z brzucha. Nie znam się na dietach , jak rozłożyć jedzenie i co jeść dokładnie aby uzyskać efekty takie jakie chce. Czy ktoś może mi pomóc ?
539
3
dodał odpowiedź 7 czerwca 2015 12:19
Witam. Podstawa to obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne. Waga*24*współczynnik aktywności fizycznej (1.2 mała 1.5 średnia 1.7 duża). Wtedy otrzymasz bardzo ogólny wynik i będziesz musiał go sprawdzić na sobie przez jakieś 2 tygodnie. Potem dodajesz lub odejmujesz kalorie w zależności czy chcesz budować masę mięśniową czy redukować tkankę tłuszczową. Źródła białka to: wołowina, kurczak, indyk i inne chude mięsa oraz jaja, wątroba, ryby. Źródła tłuszczy to olej lniany, oliwa z oliwek, orzechy, żółtka jaj, sezam, awokado oraz tłuste ryby. Źródła węglowodanów to kasze, ryż, ziemniaki, płatki owsiane, pieczywo ciemne oraz dobre mąki (gryczana, owsiana, ryżowa). Do tego jedz dużo warzyw. Co do owoców najlepsze będą: winogrona/rodzynki, grejpfruty, banany, truskawki, śliwki, maliny. Jednak należy je ograniczyć Najlepiej jeść 4-7 posiłków dziennie o takich samych porach. Ale też nic Ci się nie stanie jak będziesz jeść 3 posiłki. Trochę ogólnie odpowiedziałem, jeśli masz jakieś pytania - pytaj. Pozdroo
dodał odpowiedź 7 czerwca 2015 17:28
Siemanko. Nie co, a ile :) Spróbuj klasycznej, sprawdzonej i działającej diety: Śniadanie - płatki owsiane (100g), białko w prochu 40g, migdały lub orzechy włoskie (30g), jakiś jeden pomidor lub ogórek Posiłek 2,3,4 - ryż/kasza/makaron żytni razowy (100g), filet jakiś 120g, oliwa extra virgin lub olej lniany (20g), porcja warzyw (100g+) Ewentualnie zamiast jakiegoś posiłku: 4 jajka M, płatki owsiane lub mąka typ 2000 żytnia (100g) i warzywo (100g+). Ilości musisz sam na sobie sprawdzić (te w nawiasach). Patrz jak idzie waga. Jak idzie za szybko w dół - dodaj trochę płatków/ryżu na posiłek więcej; jeśli waga stoi - odejmij trochę ryżu/płatków z każdego posiłku (np z 100 na 75g).
dodał odpowiedź 7 czerwca 2015 18:59
Nie zrzucisz oponki jednocześnie budując mase mięśniową. Zacznij od redukcji, oponka zniknie. Oczywiście za to nie będzie odpowiedzialny sam trening a w większym stopniu zbilansowana dieta z ujemnym bilansem kalorycznym. Po udanej redukcji spokojnie dorzucisz troche mięsnia poprzez diete z dodatnim bilansem kalorycznym. Najlepiej tak jak juz koledzy opisali 5 zbilansowanych posiłków plus trening siłowy oraz trening cardio.Podstawową rzeczą którą musisz zrobić to obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie