Zadaj pytanie

Grzegorz Dołężka

Grzegorz Dołężka
ranking
6
pytania
5
komentarze
437
odpowiedzi
1820
odznaki Ekspert złoty Komentator srebrny

Treści:

dodał odpowiedź 12 grudnia 2017 20:45

Coś tu się nie zgadza. Czy to oznacza, że jesz mniej węglowodanów w dni treningowe niż w dni nietreningowe? To by wyjaśniało spadek masy za miast wzrostu. 2 lata temu też robiłem masę na diecie rotacyjnej i byłem zadowolony. 150g węgli w dni nie treningowe możesz zostawić. Natomiast w dni treningowe możesz obciąć tłuszcz do 100 a podnieść węgle spokojnie do 300 i z czasem dodawać kolejne ilości węgli. Mogę wspomnieć, że pod koniec masy jadłem już 500g węgli w dni treningowe.

dodał odpowiedź 12 grudnia 2017 20:40

Rzeczywiście bardzo mała ta ilość kalorii. Jaka jest Twoja waga oraz aktywność fizyczna?

dodał odpowiedź 12 grudnia 2017 20:39

Zdecydowanie zacznij budowanie masy mięśniowej. Nie ma to co spalać - poziom tkanki tłuszczowej jest u ciebie bardzo niski.

dodał odpowiedź 12 grudnia 2017 20:37

Słodziki nie powodują skoków insuliny, a nawet jeśli to jako iż nie zawierają kalorii - nie będą miały wpływu na spalanie tłuszczu. Nie powinno się przesadzać z tego typu napojami. Możesz zrobić też własne napoje. Np. owocowa herbata ze słodzikiem - przynajmniej wiesz co pijesz. Dla pewności lepiej będzie pić w niedalekim odstępie czasowym od węglowodanowych posiłków.

dodał odpowiedź 12 grudnia 2017 20:31

3 razy w tygodniu wystarczy, pamiętaj że rośniesz gdy odpoczywasz, a trening jest bodźcem do rozwoju mięśni. W dni wolne możesz robić cardio lub interwały. Jednak nie przesadzaj też z aktywnością, jeśli będziesz czuć przewlekłe zmęczenie to odpuść z cardio.

dodał odpowiedź 12 grudnia 2017 20:29

Owszem, zacznij od tych 3000 kcal i obserwuj swoje ciało. Jeśli w ciągu np 2 tygodni nie zauważysz drobnej poprawy sylwetki czy też spadku wagi to utnij 200 - 300 kcal i obserwuj dalej. W dni nietreningowe możesz zmniejszyć ilość węglowodanów a zwiększać ilość tłuszczów.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie