Zadaj pytanie
21 października 2016 12:49

Jak i jakie suplementy brac najlepiej na mase?

Witam.
Chcialbym sie dowiedziec jakie suplementy sa najlepsze na nabranie masy miesniowej i jakje brac.
Dodam ze przed treningiem biore odzywke przedtreningowa.
Prosil bym o porade.
Pzdr
585
20

Jeśli chcesz by Twoja masa mięśniowa wzrosła musisz zadbać przede wszystkim o nadwyżkę kaloryczną w Twojej diecie. Suplementy będą tylko dodatkiem. Ustal swoje dzienne kaloryczne, dodaj do tej wartości minimum 500 kcal i konsekwentnie realizuj założenia. Zadbaj o dobry rozkład makroskładników oraz staraj się jeść posiłki jak najbardziej pełnowartościowe. Jeśli nie jesteś w stanie spożyć wszystkich posiłków z Twojej diety możesz wspomóc się odzywką węglowodanową lub gainerem. która jest mieszanką węglowodanów i białek. Oprócz tego spróbuj suplementacji kreatyną, która świetnie wpłynie na Twoją siłę.

 

 

✔ Kupuj odżywki na trec.pl i zbieraj zniżki

 

 

 

✔ Zobacz nasze filmy na Youtube 

 

 

 

dodał odpowiedź 21 października 2016 15:41
Suplementy to tylko dodoatek. Jesli masz diete na dodatnim bilansie kalorycznym to masa bedzie szła. Ale jesli juz masz taką diete rozpisana to jakiś gainer w celu uzupelnienia kcal ktorych nie jestes w stanie w siebie wladowac. Przed treningiem bcaa i kreatyna, po treningu kreatyna, carbo jakieś. Ale przede wszystkim dietka. Jesli bedziesz jadl wiecej kcal niz potrzebujesz to bedziesz rósł. Pozdrowka! 5! :-)
dodał komentarz 21 października 2016 15:59
Tylko ze ja biore przedtreningowke przed treningiem a z kreatyna to chyba nie za bardzo pasuje.Ale dzieki za rade. Pzdr
dodał odpowiedź 21 października 2016 16:04
Jeśli w przedtreningowce masz rowniez kreatyne to nie bierz osobno. Ale jesli nie ma to mozesz dorzucic. :-)
dodał komentarz 21 października 2016 17:15
I po treningu tez kreatyne?
dodał odpowiedź 21 października 2016 17:23
Prócz tej kreatyny cos jeszcze bys proponowal?
dodał odpowiedź 21 października 2016 18:09
Suple to tylko dodatek. Wiec lepiej jak bedziesz jadl tyle ile masz wyliczone kcal. Ale mysle ze przedtreningowka, kreatyna, bcaa, bialko wystarcz. Suplami typu gainer np tylko uzupelniasz kcal ktorych nie jestes w stanie wladowac w siebie z diety. :-)
dodał odpowiedź 21 października 2016 18:12
Tak po treningu tez kreatyne. Jedna porcja przed i jedna mozesz po. Chyba ze masz w proszku to mozesz dwie porcje przed treningiem. Ale lepiej przed i po.:-)
dodał komentarz 21 października 2016 18:33
Mam creatine powder jakąs smakową to tez moze byc?
dodał komentarz 21 października 2016 18:36
Aha i jeszcze jedno hmb jakies lub bcca tez moze byc czy raczej za duzo tego bedzie?
dodał odpowiedź 21 października 2016 18:50
Hmb nie potrzebne. Tak kreatyna moze byc ta smakowa, nie ma problemu.:-)
dodał komentarz 21 października 2016 18:57
A moze jakies bcca?
dodał odpowiedź 21 października 2016 19:17
I jeszcze jedno pytanko kolego. Przed snem cos preferujesz?
dodał odpowiedź 21 października 2016 19:34
ZMA. Na mnie dziala bardzo dobrze. Lub RegenBox z firmy Trec. :-)
dodał komentarz 21 października 2016 19:39
Ok. Dzieki kolego za porade. Pozdro i formy:)
dodał odpowiedź 21 października 2016 20:13
Dzięki również. Wytrwaj w tym co robisz!. Pozdrówka 5! :-)
dodał komentarz 22 października 2016 21:26
Kolego heh jeszcze jedno przed treningiem biore ta przedtreningowke ona ma w sobie bcca i kreatyne jak zauwazylem.Jest jakis sens brac cos z rana?
dodał komentarz 22 października 2016 21:27
Po obiedzie vitalmax z olimpa
dodał odpowiedź 23 października 2016 00:48
Witaminki możesz brac po pierwszym posiłku. Jeśli chodzi o bcaa to nie wiem ile tam masz tego w przedtreningowce. Ale lepiej bedzie jak tez osobno weźmiesz jedna porcje bcaa :-)
dodał komentarz 23 października 2016 11:30
A powiedz mi jeszcze jak ci nie zabieram czasu oczywiscie. Chce zmienic plan treningowy na 4 razy w tyg. Zalezy mi tez na plecach i obwodzie bicepsa. Co bylo by najlepszym rozwiązaniem..
dodał odpowiedź 23 października 2016 15:10
Mozesz robic 4 razy w tygodniu. Plecy polacz razem z bicepsem. Wtedy klate rob z tricepsem, barki z brzuchem.:-)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie