Zadaj pytanie
15 czerwca 2014 15:44

BRAK KETOZY MIMO 20 GRAM WĘGLOWODANÓW



WZROST 177 WAGA 90 KG WIEK 25 LAT. Treningi siłownia 2 razy w tygodniu, 2 razy aeroby, 2 razy hitt+ treningi mma i bjj.Od 2 tygodni próbuje wejść w ketozę zmniejszyłem węgle prawie do 0 i dalej nic. W ostatnich 2 dnia miałem śladowe ilości na pasku, wczoraj i dziś patrzyłem i nie mam wogóle ketozy a dieta pozostała bez zmian. Macie jakiś pomysł co jeszcze zmienić?
ŚNIADANIE
07:00
Jajo kurze całe 6szt. 435,6 39,0 2,4 30,0
Sos pesto zielony 40g 142,0 1,6 2,4 14,0
Pomidor 100g 15,0 0,9 2,4 0,2
Olej MCT - Olimp 15G 135,0 0,0 0,0 15,0
Posiłek nr 2
10:00
Ser Gouda tłusty 15g 115,5 10,2 0,0 8,3
Olej MCT - Olimp 15g 135,0 0,0 0,0 15,0
Posiłek nr 3
12:00
Łosoś świeży 180g 362,7 36,0 0,0 24,3
Olej sezamowy 15g 135,0 0,0 0,0 15,0
Oliwa z oliwek 15g 134,6 0,0 0,0 14,9
Gotowane udko kurczaka 50g 62,2 8,9 0,0 3,0
Posiłek nr 4
15:00
Wątróbka kurczaka 300g 405,0 57,6 1,8 18,6
Olej sezamowy 15g 135,0 0,0 0,0 15,0
Olej kokosowy 15g 135,0 0,0 0,0 15,0
Posiłek nr 5 (przed treningiem)
17:00
odżywka białkowa matrix 10 g 59,8 11,9 0,8 1,0 usuń
Olej MCT - Olimp g 135,0 0,0 0,0 15,0
Posiłek nr 6( po treningu)
19:00
odżywka białkowa matrix 10 g 59,8 11,9 0,8 1,0
Olej MCT - Olimp 15g 135,0 0,0 0,0 15,0
Posiłek nr 7
21:00
Wołowina, rostbef g 298,0 43,0 0,0 14,0
Olej kokosowy 15 g 135,0 0,0 0,0 15,0
INNE ( rozłożone na cały dzień)
Kapusta kwaszona 100g 23,6 2,2 2,8 0,4
Pieczarka uprawna, świeża 100g 15,6 2,4 0,6 0,4
Szpinak mrożony 200g 29,6 4,6 1,0 0,8
Kawa bez cukru 50g 1,2 0,1 0,2 0,0
ŁĄCZNIE: 3 240,2 kcal 230,2 g B 15,3 g WW 250,9 g T

5144
9

Witaj.

 

Muszę powiedzieć, że problem, który przedstawiasz jest dość ciekawy. Osobiście ketozę stosuję tylko w okresie przed startowym. Moja dieta jest oparta wówczas tylko na białku (około 1,5kg kurczaka) do którego dokładam śladowe ilości warzyw typu brokuły, sałata, ogórek zielony. Nigdy nie wchodziłem w ketozę z tak małą ilością białka i tak wielka ilością tłuszczy. Przeważnie było to 3-3,5g białka na kg masy ciała oraz ok. 1g tłuszczy na kg masy ciała, z tym że tak jak wspominałem wersja mięso + warzywa bez tłuszczy częściej gościła. W Twojej sytuacji jeżeli bardzo chcesz trzymać się swoich wartości białek i tłuszczy to polecam Ci zrobić czyste ładowanie węglami przez 1 dzień i zacząć od nowa, lub skorzystać z mojej metody wprowadzenia do ketozy, a później kontrolując paskami dokładać stopniowo tłuszczy aby dojść do zapotrzebowania kalorycznego, które Cię satysfakcjonuje.

dodał odpowiedź 15 czerwca 2014 16:04
dodałem też dietę w programi ar http://ar.pl/plany/aa53080332cda6222d073ba3382679b6.png
dodał odpowiedź 16 czerwca 2014 12:38
Upewnij się, że nie spożywasz izotoników typu Powerade, wody smakowej etc. - w tym może leżeć problem.
dodał komentarz 16 czerwca 2014 12:53
Nie pije niczego zawierajacego cukier
dodał komentarz 16 czerwca 2014 15:26
Być może twój organizm wykorzystuje nadmiar białka w procesie glukoneogenezy i wytwarza sobie glukozę, co utrudnia Ci wejście w stan ketozy?
dodał odpowiedź 16 czerwca 2014 18:26
Bardzo cenna uwaga dziekuje ci o tym nie pomyślałem, teraz sobie właśnie to analuzuje i muszę znacząco zmniejszyć poziom białka
dodał odpowiedź 16 czerwca 2014 19:15
Obciąłem kalorie z białka i teraz mam: 2800 kcal, białko 168, tłuszcz 240 i węgle 15 Myslicie, że jest ok?
dodał komentarz 17 czerwca 2014 00:46
Według mnie wydaje się ok, ale sugerowałbym zaczekać, aż wypowie się ktoś kompetentny (: Może na początku obniż białko do 180g? 168g przy masie ciała 90kg to troszkę mało, choć nie znam twojego poziomu body fat. Obserwuj uważnie reakcję organizmu, a jeśli ketoza dalej nie będzie występować, zjedź do 168g.
dodał odpowiedź 18 czerwca 2014 16:49
zostawiłem to 168 g nie obawiam się spadku masy, niestety na razie bez sukcesu ketoza 0, a nie chce całkowicie zlikwidować warzyw, ale chyba nie będę miał wyjścia
dodał odpowiedź 25 czerwca 2014 16:20
Zmniejszyłem białko najpierw do 168 g teraz mam 117 ŁĄCZNIE 2900 KCAL BIAŁKO 119 WEGLOWODANY 15 TŁUSZCZ 250 Dalej nie mam nawet minimalnej ketozy co radzicie, bo powoli przestaje mieć pomysł co jeszcze zmienić
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie