Zadaj pytanie

Air walker a tłuszczyk na brzuchu

Witam, chciałam poprosić o jakąś radę.Ćwiczę na air walkerze minimum trzy razy w tygodniu po 45 minut od jakiś 3 miesiące, zjadłam jedno opakowanie zielonej kazy, jagód acai i lineę. Staram się mysleć co jem, nie jem ziemniaków i staram się ograniczać białą mąkę, napoje gazowane i przetworzone jedzenie. I bardzo opornie mi to idzie. Ważę 60kg przy wzroście 170cm.. Niby ok ale jest oponka która nie daje mi spokoju, urodziłam dziecko i mam siedzącą pracę. Dodam że od kwietnia do połowy czerwca schudłam 5kg ale od tamtego czasu nic.... Bardzo proszę o jakąś pożyteczną radę bo chyba zaczynam się zniechęcać. KASIA
2360
3
dodał odpowiedź 14 lipca 2014 16:15
Witaj, Bardzo źle, że ziemniaki odstawiłaś :) Jest to bardzo dobre źródło węglowodanów i są jak najbardziej wskazane w diecie, zarówno na redukcje jak i masę :) Brak utraty wagi może być spowodowany tym, że masz za małą kaloryczność w diecie :) Na samym wstępie oblicz swoje dokładnie zapotrzebowanie kaloryczne : waga*24*0,9* współczynnik aktywności (Dla Ciebie proponuję zakres 1.2, w późniejszym czasie 1.3). Od tego wyniku odejmij 300-500 Kcal. I teraz proponuję skorzystać z serwisu PoTreningu lub MyFitnessPal i obliczyć na jakim poziomie stoi w tej chwili twoja kaloryczność, jeśli jest zbyt niska to powoli dodawaj 100 Kcal w diecie, jeśli jest różnica 200-300 Kcal to śmiało dorzuć te 300 Kcal tak aby deficyt się zgadzał. Produkty bogate w dany makroskładnik : węglowodany - ryże,makarony,kasze,ZIEMNIAKI,płatki,produkty pełnoziarniste i w małej ilości warzywa / białko : mięsa,jaja,nabiał,ryby / tłuszcze : oleje,oliwa,różnego rodzaju orzechy,żółtka. Całą kaloryczność podziel następująco : węglowodany - 50-40% / białko : 20% / tłuszcze : 30-40%. Trening jest ok :) W późniejszym czasie możesz dołożyć sesje treningowe lub także trening cardio :) Chyba będzie to pożyteczna rada :) Pozdrawiam
dodał odpowiedź 14 lipca 2014 18:46
Hejka, dokładnie, ziemniaki muszą być, fajne źródło węgli i dobrze działają na odkwaszanie organizmu. Trzymaj się zaleceń z wypowiedzi Kolegi niżej, wszystko powinno ruszyć : ). Dodam jeszcze, że warto dorzucić 2x w tygodniu HIIT, da on dobrego kopa metabolizmowi. Pozdro
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie