Zadaj pytanie

Gracjan Grochowski

Gracjan Grochowski
ranking
3
pytania
1
komentarze
644
odpowiedzi
3664
odznaki Ekspert złoty Komentator złoty

Treści:

dodał odpowiedź 20 sierpnia 2015 19:01

Witaj, Waga często ma wahania po przez większą lub mniejszą retencje wody (co powodują produkty, które spożywamy), spokojnie obserwuj obwody oraz lustro jakże ciężary które podnosisz. Podchodziłbym do tego z zimną głową i podpatrzyłbym ten tydzień lub dwa , które są. Jeśli waga będzie stała lub będzie malała zwiększ kalorie. Pozdrawiam :)

dodał odpowiedź 20 sierpnia 2015 18:57

Witaj, 15kg mięśni czy 15 kg ogólnie? To jest duże poróżnienie. Tutaj odpowiedź jest dość łatwa, jeśli nie tyjesz to za mało jesz ! Proponowałbym zwiększyć podaż tłuszczy na rzecz węglowodanów i obserwować sytuację . Ogranicz trening cardio do minimum. Przeanalizuj swoją dietę i to co spożywasz. Pozdrawiam

dodał odpowiedź 20 sierpnia 2015 18:53

Witaj, Zakwasy a wszelkie uszkodzenie mięśni (naderwanie,naciągnięcie) są różne, chodzi tutaj o ból odczuwany. Ból przy "zakwasach" nie ogranicza naszych ruchów - czujemy dyskomfort jednak nie jest on, aż tak mocny aby ograniczał nasze ruchy. Jednak wszelkie kontuzje powodują mocny ból, który może w pewnym stopniu powodować mniejszy zakres ruchu, typowe tzw : ciągnięcie mięśni. Często zakwasy mogą trwać nawet do tygodnia, wszystko to jednak zależy jak mocno przetrenowaliśmy daną partię oraz jak wygląda sytuacja z dietą jak i regeneracją organizmu. Pozdrawiam

dodał odpowiedź 20 sierpnia 2015 16:22

Witaj, Wszystko zależy od tego jakie funkcje ma spełniać suplement. Jeśli masz problemy z energią (aktywny tryb życia) to wybrałbym AMG, jednak jeśli nie masz takich problemów to nie kupowałbym tego typu suplementu, gdyż w moim przekonaniu jest on zbędny. Zamiast tego zakupiłbym czysty monohydrat i dokręciłbym dietę na maksa. Co do Creasteronu, jeśli wykonujesz trening strikte siłowy tutaj wydaje mi się zbędne na masie korzystanie z BCAA. Na pewno spokojnie można zauważyć, że jest duża ilość witamin i wszelkich minerałów - to jest godne uwagi. Zamiast całego stacku znów wybrałbym same witaminy i minerały. Pozdrawiam

dodał odpowiedź 20 sierpnia 2015 16:16

Witaj, Wieprzowina jest idealnym źródłem białka, śmiało możesz korzystać z niej nawet codziennie. Pamiętaj, że wieprzowina ma dość dużo tłuszczu i przy diecie nisko tłuszczowej może być to dość nie wygodny wybór. Pamiętaj o tym a tak śmiało możesz korzystać z tego rodzaju produktów. Pozdrawiam :))

dodał odpowiedź 15 sierpnia 2015 07:44

Witaj, 1. Moim zdaniem lepszym wyjściem będzie wykonywanie cardio w dni treningowe (około 2-3x w tygodniu wystarczy), ze względu aby w dni nie treningowe układ nerwowy odpocząłby co jest bardzo ważne ! / 2. Jak dla mnie BCAA jest zbędne nawet na redukcji (Nie chciałeś ale podam abyś obejrzał materiały : Arkadiusza Czerwa oraz Jacka BIlczyńskiego). Na masie suplementacja byłaby dobrym wyborem jeśli używałbyś białek, które są ubogie w te 3 aminokwasy jednak przy zbilansowanej diecie jest to zbędne / 3. Co do tego cyklu : Z kreatyny spokojnie korzystałbym non stop 10g w dni treningowe, co do beta alaniny to spokojnie możesz również w dni treningowe przy czym jednak tutaj robiłbym przerwy (Po pewnym czasie organizm się przyzwyczai i będziesz musiał korzystać z co raz to większych dawek) / 4. Wszystko spokojnie możesz łączyć razem - udowodnione jest, że kreatyna na początku lepiej działa z węglami prostymi jednak w późniejszym czasie to nie ma znaczenia ! Spokojnie łącz wszystko. / 5. Podobnie jak w poprzednim pytaniu, spokojnie wszystko razem :) / 6. Na rozstępy najlepiej właśnie używać kremów jednak najważniejsze jest aby skóra była non stop nawilżona (duża ilość wody i ewentualne kremy nawilżające) ale rozstępy moim zdaniem są nieuniknione. Pozdrawiam :)

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie