Zadaj pytanie

Jakie odżywki po treningu crossfit dla kobiety?

Witam, zaczynam swoją przygodę z crossfitem. Mam 171cm i ok.59kg ( tak było ponad miesiąc temu kiedy zaczełam ćiczyć). Na treningach całkiem dobrze sobie radzę :) Mam prośbę związaną z pomocą przy doborze konkretnych odżywek.atosuję się do rozsądnej diety. Dużo warzyw, białe mięso, ryby, kasza jaglana itp. Staram się jesc zbilansowane posiłki. Mój problem polega głównie na tym, że nagle łapie lub budzi mnie rano głód. Z tego co się dowiedziałam powinnam po treningu pić węglowodany i aminokwasy. Rzecz w tym, że w każdym sklepie z suplementami mówią mi co innego. Chciałabym oprzeć się na Waszej profesjonalnej opinii . Proszę o podanie produktów, ich nazw albo skłądu, na który powinnam zwrócić uwagę. z góry dziękuję za pomoc
634
5
dodał odpowiedź 5 maja 2015 08:01
Witaj, Przede wszystkim mówią co innego, gdyż to jest marketing i chcą wyciągnąć kasę i tyle. Pamiętaj "nie powinnaś" a "możesz" i tutaj jest różnica. Powiem tak, moim zdaniem tutaj dieta w zupełności wystarczy, węglowodany są najmniej potrzebne. Lepiej wykorzystać domowe sposoby : winogrono,rodzynki oraz miód. Co do aminokwasów posiłek po treningowy w zupełności wystarcza, jednak jeśli będziesz miała problem z dostarczeniem białka to możesz się zastanowić nad kupnem odżywki białkowej, jednak przy tej wadze sądzę że nie będzie to problem. Jedyne co dorzuciłbym do suplementacji to jakieś witaminy oraz ewentualnie omega 3-6-9. Reszta na tym etapie uważam za zbędne. Głód rano to normalna sprawa, organizm potrzebuje energii po śnie. Co do głodu w trakcie dnia to staraj się wybierać produkty posiadające dużo błonnika, wydłuża czas zalegania posiłku w żołądku = dłuższa sytość. Pozdrawiam :)
dodał odpowiedź 14 maja 2015 10:06
Przede wszystkim trzymaj się diety. Suplementy tylko dodatek. Na początek kreatyna i bcaa będą dobrym wyborem i oczywiście Białko i carbo do uzupełnienia diety.
dodał odpowiedź 16 czerwca 2015 10:53
Bialko i carbo do diety. I oprocz tego cm3 kreatyna i BCAA.
dodał odpowiedź 21 czerwca 2015 23:51
Tylko pamiętaj po błonniku odchodzą gazy i lepij z nim nie przesadzać bo może być szkodliwy w nadmiarze
dodał odpowiedź 22 czerwca 2015 18:35
witajcie, dziękuję za każdą odpowiedź. Zaopatrzyłam się w białko i BCAA. BCAA jest ok. Natomiast z białkiem mam problem... mam problemy natury 'żołądkowej'. Byłam nawet u alergologa żeby sprawdzić czy mam alergie pokarmowe i nic. Kolega podarował mi kilka miarek swojego białka i nie mam takich sensacji. ja kupiłam WHEY Iron Horses series - izolat z serwatki =- co na ten temat możecie powiedzieć? jakieś doświadczenia z tym białkiem??
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie