Zadaj pytanie

Można tak ćwiczyć?

Mam pytanie: czy można zrobić taki trening bez obawy o katabolizm, utratę mięśni itp.

Po wstaniu wypijam kuloodporną i ewentualnie biorę bcaa, L-glutamine.
Potem (okolo 30 min.) na siłowni około 45-50 minut crossfit bardzo lub średnio intensywnie, następnie od razu śniadanie białko+ tłuszcze+ węglowodany szybko przyswajalne.

Potem do końca dnia B+T i na noc węglowodany.

Czy taki rozkład dnia pasuje do carb back loading czy lepiej dać na śniadanie po treningu tylko W+B?
632
2
dodał odpowiedź 16 sierpnia 2016 22:19
Witaj Nie jestem zwolennikiem trenowania na czczo. A dlaczego? Łatwo o hipoglikemię, cukrzycę i jeszcze parę takich symptomów. Pozdrawiam,
dodał odpowiedź 17 sierpnia 2016 00:28
Zjedz coś przed treningiem najlepiej dużo węgla i po treningu na śniadanie też i będzie ok powodzenia
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie