pytania

2 września 2019 14:09

Czy bedac w 1 trymestrze ciazy moge cwiczyc z hantlami po 3kg na reke ?

Witam, mam problem ze stawem ramiennym. Kilka miesiecy temu na silowni mialem maly "wypadek"..chwila nieuwagi, zagadanie sie z kolega skutkowalo tym, ze na ławce płaskiej odstawiajac sztange po serii nie trafilem w zaczepy, sztanga pociągnęła mi wyprostowane ręce w tyl, mialem uczucie w obu rękach jakby kosc ramienna wysunela mi sie ze stawu i momentalnie wrocila na miejsce. Jakiegos duzego bolu nie czułem.. wiec raczej bark mi nie "wypadl" calkowicie. Pozostal prze z kilka dni dyskomfort i uczucie tak jakby niestabilnosci w barkach. Problem polega na tym, ze od tamtej pory przy jakiś mocniejszych wymachiwaniach rękoma czy to do przodu czy rekoma w tyl problem sie powtarza.. jest bardzo duze uczucie niestabilnosci i ciagly strach, ze kosc ramienna znow sie "przesunie" ze tak powiem.. w prawej rece powtorzylo sie to kilka razy od tamtej pory. Usg i rtg nic nie wykazalo, ortopedzi wzruszaja ramionami albo mowia, zeby to olac bo barki mi calkowicie nie wyskakują i raczej nic sie z tym nie da zrobic oraz zebym zrobil rezonans magnetyczny to wtedy bedzie jasne. Tylko, ze obecnie nie mam na niego pieniedzy.. widzialem na Youtube, ze zajmuja sie Panstwo takze fizjoterapia manualna stad moje pytanie do was. Czy da sie cos z tym zrobic? Czy moge na siłownię uczeszczac czy lepiej to odpuscic ? Czy jakas rehabilitacja by pomogla ?
Pozdrawiam

Witam serdecznie, (mam 15 lat) od paru miesiecy mam spory problem z fałdką pod pośladkiem. Tak jakby podzielony pośladek. Ćwicze w domu na pośladki, nogi i brzuch od czterech miesiecy, nie wysilam sie przy nich bardzo. Nigdy nie miałam takiej fałdki, wydaje mi sie ze przed tym jak zaczelam ćwiczyć w ogole jej nie było. Widac ja z tylu, a z boku to jakas totalna masakra... Nie wiem czy sa na to jakies cwiczenia, czy moge sie tego jakos pozbyć? Staram sie masować to miejsce codziennie ale nic mi to nie daje...

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Cześć planuje wydac ok.800 na domowa
siłke to sprzety które chce zakupić bo mam dość daleko do miasta i nie wyrabiam w czasie
zestaw gryf hantle obciazenie http://allegro.pl/zestaw-55kg-gryf-prosty-hantle-obciazenia-i5412246147.html 216zł

gryf łamany + obciazenia 26kg http://allegro.pl/zestaw-juniora-obciazenia-26-kg-gryf-lekko-lamany-i5308437902.html 100zl

drazek http://allegro.pl/1488-drazek-do-podciagania-nascienny-na-sciane-i5185011425.html 57zł

ławka http://allegro.pl/laweczka-lawka-do-cwiczen-pod-sztange-modlitewnik-i5265721627.html 269zł

stojak - do martwego ciagu jak zrobić własno recznie l ?

suma : 800zl wliczona dostawa itd , i pytanie czy srubki itd taki duperele sa juz ?

Witam,
Chcę zwiększyc swoje mięśnie. Proszę o ćwiczenia które moge wykonywac w domu bez zadnego sprzętu oraz ile ich wykonywać.
Proszę także o ćwiczenia na wyskok.
Pozdrawiam

8 lipca 2015 16:52

Niedawno ułożyłem sobie trening domowy fbw, ale nie wiem czy jest on dobry. Wyglądał on tak :
Nogi : wykroki w przód (4 serie, max powtórzeń)
Plecy : podciąganie szerokim nachwytem (4 serie, max powtórzeń)
Klata : pompki na krzesłach (4 serie, max powtórzeń)
Biceps : podciąganie nachwytem (3 serie, max powtórzeń)
Triceps : pompki w podporze tyłem (3 serie, max powtórzeń)
Barki : pompki na barki wersja light (3 serie, max powtórzeń)
Brzuch : unoszenie zgiętych nóg w zwisie na drążku (3 serie, max powtórzeń)
Będę go ćwiczył 3 razy w tygodniu. Proszę o rady i ewentualne poprawki.

Gdyby Państwo mogli napisać jakieś skuteczne ćwiczenia ,które można zrobić w domu(od razu zaznaczam,że posiadam tylko hantle o bardzo malej wadze :( ) byłbym wdzięczny. :D

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
28 czerwca 2015 18:20

Właśnie ułożyłem sobie plan treningowy który będę wykonywał w domu 3 razy w tygodniu, ale nie wiem czy jest on dobry.
Nogi : wykroki w przód (4 serie, max powtórzeń)
Plecy : podciąganie na drążku nachwytem (4 serie, max powtórzeń)
Klata : pompki na krzesłach (4 serie, max powtórzeń)
Biceps : podciąganie na drążku pod chwytem ( 2 serie, max powtórzeń)
Triceps : pompki w podporze tyłem (3 serie, max powtórzeń)
Brzuch : rowerek w leżeniu na plecach (3 serie, max powtórzeń)
Barki : wyciskanie stojąc na rękach (3 serie, max powtórzeń)
Moim celem jest uzyskanie siły i masy mięśniowej. Jakie odstępy robić pomiędzy seriami? Mam 15 lat i tylko 166cm wzrostu, więc chciałbym się dowiedzieć czy taki trening może mi zaburzyć wzrost. Jeśli trening jest źle ustawiony to proszę o poprawkę.

30 września 2014 20:16

Witam,
jestem ciekawa co sądzicie o ćwiczeniach w domu wraz z wirtualnymi trenerami?
Ja osobiście bardzo lubię Mel B, i od jutra podejmuję "30 dniowe wyzwanie z Mel b"
Co sądzicie o takich treningach? Czy są dobrze ułożone? Polecacie czy odradzacie?

Witam

Mam zapytanie czy kettlebell bitumiczny różni się od żeliwnego tylko jakością wykonania czy faktycznie wpływa na jakość treningu?Mam jeden bitumiczny i ciągle słyszę kup żeliwny. Niewiem o co w tym chodzi/

Pozdrawiam

Przy wzroście 180 cm ważę 68/69 kg. Chciałbym osiągnąć cały czas dobrze widoczne mięśnie brzucha do lata lecz są one tylko bardzo dobrze widoczne przy napięciu ich. Czy przyczyną, iż są one niewidoczne normalnie bez napinania są zbyt słabo wyrobione mięśnie ?

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk

Witam. Potrzebuję ćwiczeń na klatkę . Ćwiczę 5/6 razy w tygodniu na siłowni oraz w domu.Mam 17 lat , używam cm3 i białka iron horse. Mierzę 172 cm i ważę 72 kg. Chodzi mi o dobre ćwiczenia , wykonuję na klatkę w domu pompki i na skośnej ławce hantlami. Pozdrawiam

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie