Zadaj pytanie

Małgorzata Jankowska

Małgorzata Jankowska
ranking
268
pytania
1
komentarze
1
odpowiedzi
1

Treści:

dodał odpowiedź 26 września 2018 14:33

Jeżeli chodzi o białko tłuszcz i węglowodany to staram się tak dobierać składniki żeby wszystko było dobrze rozłożone, ok. 2 g/kg białka, 5 g/kg węglowodanów i 1,5g/kg tłuszczu, oczywiście nie rwiemy sobie włosów z głowy kiedy nie jest to wszystko tak idealnie, nikt nie chce startować do zawodów kulturystycznych :) W nocnych porach chłopak je duzo, mniejszą przekąskę oraz coś na kształt kolacji, zazwyczaj jakaś tortilla z wędzonym łososiem, trochę orzechów, czytałam że w budowaniu mięśni mogą być pomocne migdały, do tego dwie bułki pełnoziarniste z kurczakiem, jogurt białkowy ok. 10 g białka do tego np. gorzka czekolada 78% ok. 20 g ( dwie kostki ), jakis owoc. W czym na pewno popełniliśmy błąd to w wodzie, chłopak nie wypijal 4 l tylko może ze 3 maksymalnie( raczej te 3 to były liczone już z nadwyżka). Zastanawiamy się czy 5 treningów w tygodniu to po prostu nie za dużo :) Czy powinniśmy dac sobie po prostu więcej czasu żeby widzieć efekty na wadze i w lustrze ? Pozdrawiam :)

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie