Zadaj pytanie
8 października 2014 12:32

Ćwiczenia Cross a budowanie masy mięśniowej, czy to możliwe?

Witam! Chciałbym zacząć ćwiczyć crossfit jednocześnie dalej rozwijać swoją masę mięśniową.. czy to możliwe? Czy można połączyć funkcjonalność z dobrym wyglądem? Tak jak przykładowo Rich Froning
753
5
dodał odpowiedź 8 października 2014 13:05
Tak, możesz zbudować dobrą sylwetkę również na cross fit. Wystarczy ze dopracujesz swoją dietę. Ulozysz ja tak aby bilans kaloryczny była na plusie.
dodał odpowiedź 8 października 2014 16:24
Hejka, najważniejsza przy budowaniu masy jest dieta, trening to tylko bodziec. Po 1, oblicz zapotrzebowanie kaloryczne: (24*masa ciala*współczynnik aktywności (1,3mala, 1,5srednia, 1,7duza)), dodaj do tego 300-500kcal, jeśli chcesz masować. Makro: białko 2-2.5g/kmc, tłuszcze 1-1,5g/kmc, węgle 4-6g/kmc. Staraj się na tym bazować i złożyć sobie posiłki (5 lub 6). Źródla białka: wołowina, kurczak, indyk, ryba, jajka, nabiał (twaróg chudy); tłuszczy: oleje, orzechy, awokado, masła orzechowe, oliwa z oliwek; węglowodanów: ryż, makarony, pieczywo, ziemniaki, płatki owsiane, kasze. Jeśli masa nie będzie rosnąć, dodawaj 50-100kcal tygodniowo, az ruszy. Pozdro
dodał komentarz 8 października 2014 16:59
dzięki za rade przyjacielu! Ale co do diety już wszystko mam opracowane :] udało mi się przybrać już 13kg ! Jem zdrowo i regularnie, fakt mój błąd że wcześniej tego nie zaznaczyłem. Ćwiczyłem już 6-mcy na "klasycznej" siłowni, chciałbym teraz przejść na cross bo bardzo podobają mi się ćwiczenia tego typu, jednak nurtuje mnie pytanie czy te przyrosty będą dalej widoczne. Z natury jestem ektomorfikiem, 185cm 84kg. Jaką intensywność ćwiczeń wykonywać żeby mięśnie miały bodziec do wzrostu.. np 1minuta ćwicz, 30sek przerwy i następne ćwiczenie na tej samej zasadzie. Chcę jeszcze rosnąć wraz z uzyskaniem jak najlepszej kondycji. czy nie wymagam zbyt wiele?
dodał odpowiedź 8 października 2014 19:22
JA bym się kłócił.. Najlepiej sylwetkę buduje się podczas treningu typowo kulturystycznwego. Jeśli jednak jesteś osobą początkującą i nie ćwiczyłeś wcześniej cross może rozwinąć również dobrze twoja sylwetkę. Jeśli cwiczysz przynajmniej rok może nie być tak spektakual;rnych efektów :) Chętnie Ci pomogę i jeśli chcesz dowiedzieć się więcej napisz do mnie email jestem trenerem personalnym i prowadzę również konsultacje online. Myślę że może cię to zaciekawić i jest to dla ciebie interesująca propozcja dzięki której możesz pod okiem profesjonalnego trenera zmienić swoją sylwetkę w tę wymarzoną! Proszę napisz do mnie a wszytko wyjaśnię Ci co i jak. Myślę że możemy nawiązać super współpracę :) trenerarturplis@gmail.com
dodał odpowiedź 8 października 2014 21:19
Podstawą w budowaniu masy mięśniowej jest dieta z nadwyżką kaloryczną, jednak mam duże wątpliwości co do budowy masy mięśniowej w crossficie - to jest trening bardzo dynamiczny. W kulturystyce chodzi o skupieniu się na pracy mięśni i utrzymywaniu ich w napięciu. Myślę, że typowo kulturystyczny trening będzie najlepszą opcją w budowaniu masy mięśniowej. Crossfit - może, ale na krótką metę.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie