Zadaj pytanie
26 listopada 2014 21:23

Redukcja, stagnacja po sześciu miesiącach.

Witajcie,
redukcja od kwietnia, spadek z wagi 102kg do 91kg, zakładana do budowy 88kg. Dieta 60%W 20%B 20%T, kaloryczność na początku 2600kcal obecnie 2400kcal. Od września waga stoi. Próbowałem kilku sposobów na pobudzenie ale waga jak stała tak stoi.
Treningi 3-5razy w tygodniu, 15minut rozgrzewka, około 15minut obwód po 15 powtórzeń ciężar około 60%, interwały 30minut. Suplementacja BCCA rano i po obwodzie. Zamierzam wrzucić kreatyne konkretnie Krea7 IronMaxx'a http://strefamocy.pl/pl/stacki-kreatynowe/1364-ironmaxx-krea7-superalkaline-500-g.html
Będę wdzięczny za pomysły/rady.
230
17
dodał odpowiedź 26 listopada 2014 21:32
Jak na redukcję, wybrałeś zły rozkład makroskładników z diety, polecam rozkład pochodzenia kalorii w 30% z białka, 50% z węglowodanów i 20% z tłuszczy. Do diety i treningu siłowego należy dodać trening trening tlenowy: cardio lub aerobowy np. bieganie, jazda na rowerze czy orbitrek. Wysiłek tlenowy powinien trwać od 30 do 60 minut(cardio do 45 minut, aeroby do 60 minut. Aeroby charakteryzują się zakresem 65% tętna maksymalnego(tętno maksymalne to 220 - (minus) wiek), zaś cardio około 80%. Można zacząć od 3 treningów tygodniowo po 30 minut. Wraz z postępami redukcji tkanki tłuszczowej należy zwiększać ilość lub długość treningu. Interwały rób w dni nietreningowe. Co do treningu siłowego: Dobrym rozwiązaniem na redukcji jest trening 4-dniowy Push&Pull lub 3-dniowy Push&Pull&Legs. Ewentualnie możesz wrzucić swoją dietę do sprawdzenia.
dodał komentarz 26 listopada 2014 22:00
Gdyby nie był dobry nie zeszłoby 11kg w pięć miesięcy. Prosiłem o poważne rady a nie ctr c ctr v.
dodał komentarz 26 listopada 2014 22:13
Do pewnego czasu może być dobry, a później nie, myślę, że odpowiedź jest wystarczająca i jeżeli zastosujesz się do podanych sugestii, waga powinna spadać dalej.
dodał komentarz 26 listopada 2014 22:22
Jeszcze jedno: Możesz stosować cheat meale co 1/2/3 tygodnie w postaci jednego wysokokalorycznego posiłku w ciągu jednego dnia typu pizza czy kebab itp. Podczas redukcji tkanki tłuszczowej należy podkręcać metabolizm, jednym ze sposobów na podkręcenie oprócz treningów są ostre sosy i przyprawy.
dodał komentarz 26 listopada 2014 22:40
Stosuje cheat meale, stosuje ostre przyprawy itp itd
dodał komentarz 27 listopada 2014 12:19
Najlepiej, jakbyś wrzucił szablon swojej diety.
dodał odpowiedź 26 listopada 2014 22:33
Siemanko, Jak dla mnie to złe są makroskladniki dobrane. Lepszym rozwiązaniem będzie 50%W, 30%B oraz 20%T. Najważniejsza przy redukcji jest dieta z deficytem kaloryczny oraz trening cardio. Trening cardio wykonuj 3 razy w tygodniu na początku po 30 minut. Z czasem dodawaj kolejne sesje oraz wydłużaj czas sesji aerobowej. W dni wolne od treningu możesz dodać interwały. Interwałów nigdy nie wykonuj na czczo. Pozdrawiam :)
dodał komentarz 26 listopada 2014 22:42
Miesiąc temu zmieniłem proporcje zbliżone do podanych przez ciebie, waga stała.
dodał komentarz 26 listopada 2014 22:43
hmmm... a jakich produktów używasz w diecie?
dodał komentarz 26 listopada 2014 23:20
B: indyk,białko jaj, twaróg, kefir W:ryż brązowy, warzywa[brokuł,burak,ziemniaki, seler,marchewka, papryka itp], owsianka, banan i grejpfrut[ tylko po treningu], kawa zbozowa, miód T: olej lniany, oliwa, orzechy trening zawsze około 9:00, sen 7-8h, nie jem słodyczy, nie pije alkoholu, pije około 4litry wody dziennie, jem co trzy godziny, waga stoi natomiast zauważam zmiane proporcji ciała na plus, obwody są jak nabardziej ok,
dodał odpowiedź 27 listopada 2014 16:23
Witaj, Jeśli masz dobrze zbilansowane swoje zapotrzebowanie kaloryczne i dobre spożywasz produkty to możesz spróbować rotację węglowodanami (dni niskie i dni wysokie) i druga propozycja : udaj się do lekarza i zbadaj się dokładnie na niedoczynność tarczycy. Możesz także, spróbować na krótszy czas diety low carb, lecz jeśli będziesz miał jakie. Co zdziwiło mnie też to że chudnąc 10kg zmniejszyłeś zapotrzebowanie do 2400, daj jakieś 2100 i obserwuj wagę. Jeśli to nie poskutkuje udaj się do lekarza i zrób dokładne badania. Pozdrawiam
dodał komentarz 27 listopada 2014 21:20
Zmniejszenie nastąpiło po zatrzymaniu spadku wagi. Od początku jestem pod opieką dietetyka ale chciałem jego wiedzę skonfontować z innymi opiniami.
dodał komentarz 27 listopada 2014 21:27
Z tarczycą nie ma rzadnych problemów. Mam 41 lat i regularnie się badam.
dodał komentarz 27 listopada 2014 21:29
No to tutaj pojechaliśmy wszyscy już po całej linii obrotów, podaliśmy wszelkie przyczyny zastojów. Tak jak mówiłem, zobacz co będzie się działo jak obniżysz te kalorie, może jakaś dieta typu IF pomoże lub w ostateczności low carb. Pozdrawiam
dodał odpowiedź 27 listopada 2014 18:07
Hejka, interwały wrzuć w dni bez treningu siłowego, a po treningu siłowym dorzuć po ok 30 min cardio (z czasem wydłużaj ten czas i dodawaj kolejne sesje w tygodniu). Trening siłowy trwa 15 min (nie wiem, czy dobrze zrozumiałem). Polecam na redukcji zastosować trening push/pull, góra/dół lub split (np trening 5x5). Pozdro
dodał komentarz 27 listopada 2014 21:18
15 minut rozgrzewki [bierznia,orbitrek], obwód siłowy około 15-20 minut[wszystkie partie bez przerw z ciężarem 60%] i 30 minut interwałów na bieżni 30sekund speed na prędkości 12-13, 50sekund marsz na prędkości 6,5.
dodał odpowiedź 27 listopada 2014 21:38
Tu ostatnie przetasowania dietetyczne https://www.dropbox.com/s/fzhq6fd5t2b4qrv/Screen Shot 11-27-14 at 09.28 PM.PNG?dl=0 mniej więcej tak to wygląda od września. Zmieniłem wartości na W55%, B25% T20%. Miód rano to pierzga z cytyną, którą pije zaraz po przebudzeniu wraz z bcaa, naleśnik to płatki owsiane, otręby owsiane, otręby przenne, zarodki przeenne, jajka, miód, kakao,
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie