Zadaj pytanie

czy dobrym rozwiązaniem jest codzienny trening

Witam. Mam następujące pytanie czy dobry jest codzienny trening ? mam 18 lat 182 cm wzroztu i okolo 77 kg wagi. Ćwiczę w domu mam do dyspozycji ( hantle+ drążek sufitowy, obciążenie,gryf łamany, uchwyty do pompek, wałek do ćwiczeń( nie wiem czy dobrą nazwę podałem tego sprzetu ;) ) Mój trening wygląda nastepujaco
PONIEDZIAŁEK klata+brzuch+triceps
WTOREK barki+kaptury+przedramię
ŚRODA plecy+ brzuch+ biceps
CZWARTEK klata + triceps
PIĄTEK barki+ kaptury + brzuch
SOBOTA plecy + triceps + przedramie
NIEDZIELA wolne
Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam.
913
7
dodał odpowiedź 16 stycznia 2014 17:16
nie jest dobrym rozwiazaniem codzienne cwiczeniem, miesnie musza sie zregenerowac ! i musza miec dni wolne do odpoczynku, duzo nie znaczy ze dobrze :) miesnie rosne nie wtedy kiedy cwiczysz a wtedy kiedy odpoczywaja ;) a u ciebie malo tego odpoczynku :)
dodał odpowiedź 16 stycznia 2014 17:19
Dokladnie, musisz dobrze regenerowac miesnie zeby byly efekty widoczne. 3-4 razy w tyg powinno wystarczyc .
dodał odpowiedź 16 stycznia 2014 17:19
proponuje zebys sobie troszke zmienil na 3-4 dni w tyg :) np pon - klatka bic sr- plecy tric pia- nogi barki Lub pon- klatka tric sr- plecy kaptury pia- barki tric sob- nogi przedramie oczywiscie to przyklad ale brzuch czy przedramie mozesz do wszystkiego dolozyc ;)
dodał komentarz 16 stycznia 2014 17:20
sory poprawka w drugim planie klatka bic, barki tric ;)
dodał odpowiedź 16 stycznia 2014 18:21
Nie będzie to dobre najlepiej ćwicz tak pon klatka biceps wtorek plecy przedramie środa brzuch bieganie , czwartek kaptury piątek nogi triceps , najlepiej rób jeszcze po treningu np po 10-20 pompek brzuszków podciągnięć i starczy ;)
dodał odpowiedź 16 stycznia 2014 18:40
okej dzięki wielkie tylko jest chyba jedna poprawka w tym co piszecie z tego ci czytałem trochę to lepiej laczyc klatke z tricem a plecy i bicem
dodał odpowiedź 16 stycznia 2014 22:11
Ja proponuje bardzo klasyczne rozwiazanie trening dzielony 3x w tyg. Klata/Triceps lub biceps Plecy/Triceps lub biceps i nogi/barki myśle ze jezli sie przylozysz to z pewnoscią przy odpowiedniej diecie zobaczysz postepy. Nic na sile miesnie potrzebua czasu na regeneracje ba miesnie podczas regeneracji rosną :)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie