Zadaj pytanie

karolina 20

karolina 20
ranking
48
pytania
60
komentarze
113
odpowiedzi
122
odznaki Atleta złoty Ekspert brązowy Komentator brązowy Rekordzista brązowy

Treści:

dodał odpowiedź 21 lutego 2016 12:29

6w tyg to za duzo ! 4 max starczy ,mniej kortyzolu . wiecej regeneracji . Dlatego masz ochote na wegle bo 6 x w tyg to duzo. Ja bym postawila na 4 silowe i jakies interwaly 3 po 30 min starczy . Deficyt na zerze . I zobaczysz poprawe

dodał odpowiedź 21 lutego 2016 12:26

Noo i to co napisalam sama stosuje a jestem endo. I tutaj mam duzo bialka jestem syta,mniej wegli i swietnie sie czuje

dodał odpowiedź 21 lutego 2016 08:53

JA bym dala bialka 2,5 na kg masy ciala

dodał odpowiedź 21 lutego 2016 08:52

Mozesz jedno z drugim w shakerze polaczyc

dodał odpowiedź 19 lutego 2016 16:13

Skoro jestem szczupla po co Ci vardio,cardio ewentualnie przy redukcji jako dodatek. Jak chcesz nabrac masy to kcal na plus rozklad makro na plus z weglami i trening silowy. Starczy . Zero cardio

dodał odpowiedź 15 lutego 2016 08:48

Daruj sobie spalacz jak nie masz dopasowanej diety z ujemnym deficytem. Spalacz nic Ci nie da. Szkoda kasy . Spalacz daje sie pod koniec redukcji jak nie spada juz tluszcz i jest oporny. Wylicz zapotrzebowanie kaloryczne odejmnij 300-500 kcal obserwuj cialo waga ,Lustro i obwody. Ustal makroskladniki bialka 2,5-2,8g na kg masy ciala ,tluszcze 1 g na kg masy ciala reszta to wegle. Bialko:mieso chude kurczak,wolowina,indyk,jaja.ryby. Zdrowe tluszcze:olej kokosowy,orzechy,tluste ryby morskie,awokado. Wegle:ryz,kasze,makarony,platki pelnoziarniste. Jedz duzo warzyw 100-50 gram na posilek. zero cukru mozesz slodzic stevia. Duzo pij wody,zielonej herbaty. Dieta to podstawa

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie