Zadaj pytanie

Ćwiczenia na mięśnie pleców odc.03

W kolejnym odcinku z cyklu „Zapytaj Trenera” Michał Karmowski przedstawia kilka ćwiczeń budujących mięśnie pleców. Wiosłowanie hantlem i podciąganie na drążku to 2 podstawowe ćwiczenia budujące silny masywny grzbiet.

3929
0

Michał Kamrowski i ćwiczenia na plecy !!!

 

 

Wiosłowanie jednorącz hantla w opadzie

jedno z podstawowych ćwiczeń na budowanie masy mięśniowej najszerszych grzbietu a także mięśni czworobocznych. Dokładny sposób wykonania tego ćwiczenia jest taki jak na filmie, czyli mocno wyciągamy cały staw barkowy do przodu lekko skręcając się w chwili odwodzenia ramienia za siebie.

 

Podciąganie na drążku

Można tak jak na filmie użyć specjalnej maszyny jeżeli nie dajemy rady podciągnąć się sami bądź skorzystać z osoby asekurującej, która chwyci nas za stopy. Ćwiczenie to buduje masę mięśniową mięśni najszerszych grzbietu. wzmacnia mięśnie ramion a także bardzo mocno separuje tył pleców.

 

Ściąganie dwóch linek za siebie w opadzie tułowia

Jest to ćwiczenie nazywane potocznie narciarzem. Bardzo dobrze wpływa na separację naszych pleców. W tym ćwiczeniu należy zwrócić szczególną uwagę na to aby z całych sił wyciągać barki ku górze i w chwili odwodzenia ramienia do tyłu ściągać łopatki jak najdalej w tył za siebie

 

Oceń treść:
(0 głosów)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie