Zadaj pytanie

Dieta i suplementacja na redukcje

Witam MIchal mam pytnie bo zaczalem robic redukcje, zakupilem troche odzywek i potrzebowal bym porade jak to wszystko polaczyc zeby bylo dobrze :)
1223
14
dodał odpowiedź 21 listopada 2014 18:39
Masz ułożoną dietę? Bez niej nie pomogą żadne suplementy ani odżywki. Braki białka w diecie możesz uzupełniać odżywką białkową np. Trec Whey 100. Dodatkowo możesz wspomóc regenerację i zmniejszyć ryzyko spalenia mięśni biorąc przed i po wysiłku fizycznym po 5g BCAA np. BCAA Powder od Treca.
dodał odpowiedź 21 listopada 2014 19:59
Witaj, Troszkę mało podałeś informacji. Jakie to suplementy? Podaj nazwy. Ustaliłeś deficyt kaloryczny na redukcji? Czekamy na jakąkolwiek informacje. Pozdrawiam
dodał odpowiedź 21 listopada 2014 21:02
aha i jeszcze mam Omega 3 gold sport edition :)
dodał odpowiedź 21 listopada 2014 21:26
Pracuje w nocy wiec taki maly problem, pracuje od 22.30 do ok 10, spac ide takok 14 i do 20 20.15 aeroby do ok 21 21.00 PIERWSZY POSILEK: PLATKI OWSIANE 100G+ JEDNO JAJKO CALE+ 6 BIALEK JAJKA 24.00 DRUGI POSILEK ODZYWKA BIALKOWA WHEY PROTEIN 81, 50G Z WODA 03.00 TRZECI POSILEK 200G PIERSI Z KURCZAKA+200G BROKULY+50G RYZU BASMATI+5G OLEJU LIANEGO 06.00 CZWARTY POSILEK ROWNIEZ ODZYWKA BIALKOWA 50G Z WODA TA SAMA CO W DRUGIM 09.00 PIATY POSILEK 200G PIERSI KURCZAKA+50G RYZU BASMATI+200G BROKULY+5G OLEJ LIANY OK 10.30 TRENING DO GODZ ZARAZ PO TRENINGU AEROBY DO GODZ I TAK SZOSTY POSILEK PO SILOWNI I AEROBACH ALE TUTAJ NE WIEM CO BO TO BEDZIE POSILEK MOJ JUZ NA SEN I INE WIEM ZA BARDZO CO POWINIENEM ZJESC MAM TAKZE OLEJ Z WINOGRON I MASLO ORZECHOWE BEZ SOLI I TLUSZCZU A SUPLEMENTY TO : WHEY PROTEIN 81, BULK MASS, CARBO, BASE L-GLUTAMIN, BCAA+CITURLINE, HMB, ARGINA, CRE-NO MAX, CHROM ORGANICZNY ZIELONA KAWA, OMEGA GOLD 3, MINERALS COMPLEX SPORT FORMULA, GOLD VIT C, WITAMINA E, WITAMINA B12, I NIE WIEM TEZ W 100 PROCENTACH JAK BRAC TE SUPLEMENTY ZEBY EFEKTY BYLY JAK NAJLEPSZE A CO DO DIETY TO DO TEGO TRENINGU TO JEST TAK : 1790Kcal- bialko-202g-weglowodany-160-tluszcze-41 i to jest dieta bez ostatniego posilku no i reszty suplementow
dodał odpowiedź 23 listopada 2014 14:05
Jeśli chcesz schudnąć to najważniejsza będzie tutaj dieta. Dieta z deficytem kalorycznym. Masz tutaj filmik jak to zrobić: http://www.youtube.com/watch?v=0CsHT7vxKcw Spożywaj takie produkty jak: ryż,kasza,płatki owsiane,makaron,wafle ryżowe,ciemny chleb to jeśli chodzi o węglowodany. Białko to: białka jaj,ryby,chude mięso,chudy twaróg. Tłuszcze to: orzechy,oliwa z oliwek,słonecznik,migdały,masło orzechowe, olej ryżowy,żółtka jaj. Staraj się spożywać posiłki w jednakowych odstępach czasu 2,5-3h. Jedz 5-6 posiłków dziennie. Posiłek pierwszy czyli śniadanie oraz posiłki około treningowe powinny zawierać najwięcej kalorii. Tłuszczu nie spożywaj w okolicach treningowych. Najlepiej jak byś tłuszcze przyjmował na pierwszy i ostatni posiłek. Drugim najważniejszym czynnikiem na redukcji jest trening cardio. Na początku nie obcinaj kalorii tylko dodawaj sesje cardio. Na początku wykonuje 3 sesje tygodniowo po 30 minut. Trening cardio wykonuj najlepiej rano na czczo lub zaraz po treningu siłowym. Tutaj masz stronkę na której znajdziesz łatwe do przygotowania posiłki: //////////http://www.musculardevelopment.pl/mdnews-tv/kuchnia-md///////////// lub możesz też korzystać z Dietetycznej kuchnia na zapytaj trenera.
dodał komentarz 23 listopada 2014 17:12
ma ustalona diete wyzej to napisalem, ale tez nie wiem jak rozwiazac taki problem ze pracuje w nocy i dzien zaczenam od 20.00 jde na aeroby ok 1 h ok 21 pierwszy posilek i np w piatek mam ostatnio nocke tzn ze w sobote ok godz 11 powinienem zjesc ostatnio posilek ale sobota jest sobata i zawsze cos musz zrobic, posprzatac czy zakupy i klade sie dopiero spac wieczorem a do tego czasu np do 20 to wyjdzie mi przez caly dzien jakies z 10 posilkow jak to rozwiazac ?? a druga sprawa to z niedziela bo dopiero na nocke ide na 22.30 a wstaje o 7 na aeroby i tez caly dzien bede jadl nie klade sie spac i pozniej tak jak mam w grafiku jedzenie w nocy i tez ine wiem jak to rozwiazac bo tez duzo tych posilkow wyjdzie przez cala niedziele i noc az do pon po treningu silowym, jak to rozwiazac ??
dodał komentarz 23 listopada 2014 17:17
aha i nie wiem co zjesc po przed snem a zarazem to bedzie moj posilek po treningu silowym no i aerobach i na sen, mam tu tez lekki problem , jak to rozwiazac ?
dodał odpowiedź
dodał komentarz 24 listopada 2014 18:59
dzieki Rafal za porade, nie bardzo rozumiem ten wzor na MAKRO moglbys podaj jakis przyklad swoj z diety ? chodzi o to ze np bialko 2-2,5 dzielimy przez swoja calkowita mase ciala ? w moim przypadku to jest ok 105 kg, dobrze to rozumuje??
dodał komentarz 25 listopada 2014 22:12
Siema Rafl a ta dieta moze byc ?? 1 posilek- PLATKI OWSIANE 100GRAM+ JEDNO JAJKO+7 BIALEK JAJKA 2-POSILEK - Bulk Mass + 20g awocado 3 posilek - PIERS KURCZAKA 150G+ BROKULA 150GRAM+ AWOCADO+ RZY BASMATI 75G+ CARBO 30G 4 POSILEK BULK MASS + 20 GRAM AWOCADO 5 POSILEK- 150G KURCZAKA Z PIERSI+150G BROKULY+AWOCADO 20 G + CARBO 30 G TRENING PO TRENINGU WHEY PROTEIN 81 33G+ CARBO 30G 6 POSILEK I TO JEST OSTATNI PRZED SNEM - 250 GRAM SEREK 250 GRAM / W 100 G JEST B-10G, WW-4, T-4 , RYZ BASMATI 20G+ MASLO ORZECHOWE 10 G i to wszystko mi wyszlo ze BIALAK MAM 220 GRAM , WEGLOWODANOW 344 GRAMY, TLUSZCZE - 58 GRMOW A Z wyliczen wychdzi mi ze musze miec wiecej wegli i tluszczy ale nie wiem czy 418 wegli to nie za duzo jak na redukcje, co o tym sadzisz ?? pozdrawiam :)
dodał komentarz 26 listopada 2014 12:37
Bialko sie zgadza nawet jest troche wiecej, wegle no jest troche mniej, tluszcze tak tez sie wachaja w tych granicach, a co do wegli to wlasnie sie boje czy nie za duzo bedzie bo to jest az 418 g/kmc , na redukcje to nie za duzo ?? pozdro
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie