Zadaj pytanie

Jak trenować w domu?

Czesc !
Chcialem spytac jak mam trenować w domu bez żadnego sprzętu i czy efekty będą zadowalające?
Dodam jeszcze, że trenuję 3 razy w tygodniu piłkę ręczną i w weekendy chodzę rekreacyjnie pokopać w piłę.
Nie wiem jak ćwiczyć i jak jeść, pomóżcie jeśli możecie :)


Dzięki z góry !
430
6
dodał odpowiedź 6 września 2014 22:42
Zadowalające efekty, to zależy od amibcji. W domu możesz wykonywać trening z obciążeniem własnego ciała: pompki z różnym ustawieniem rąk, przysiady, podciąganie na drążku. Co do diety do zależy, czy chcesz budować masę(nadwyżka kaloryczna), czy palić tłuszcz(deficyt kaloryczny). Bez diety nie ma sukcesów, to jak z samochodem - jak nie nalejesz paliwa to nie pojedziesz. Tego nie przeskoczysz. Musi być odpowiednia ilość kalorii i jakość produktów.
dodał odpowiedź 7 września 2014 10:48
Po domowym treningu nie spodziewaj sie powalających efektów. Pompki cwiczenia na brzuch drążek to jedyne co mozesz zrobic.
dodał odpowiedź 7 września 2014 11:02
Nikt Ci diety nie ułoży, jest to proces który robi się indywidualnie pod każda osobę (nawyki żywieniowe, tryb życia itp.) Tu masz fajny trening domatora. http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm
dodał odpowiedź 7 września 2014 11:59
Hejka, trening domatora, p90x, ,,trening siłowy bez sprzętu" Oliver'a Lafaya, są to treningi do wykoywania w domu. Na począku efekty będą, ale z czasem warto będzie przerzucić się na trening z ciężarami. Jaki jest Twój cel? Masa/redukcja? Pozdro
dodał odpowiedź 7 września 2014 12:30
Odyłam do wujka oogle kalistenika i trening domatora. Efekty jeżeli wczesniej nieczego nie robiłeś beda nawet OK ale powiedzmy po jakimś czasem przyjdzie stagnacja i bedzeisz musiał w jakis sposob zwiększyc objętość cięzar i intensywnosc treningową. Wylicz zapotrzebowanie i odpowiednio rozłoz makro poczytaj troche i napewno coś fajnego ułozysz
dodał odpowiedź 7 września 2014 13:42
Witaj, Polecam Ci książkę skazany na trening. Autor opisuje jak ćwiczyć bez sprzętu. W książce masz rozpisane plany treningowe. Jeśli chodzi o to kwestie żywienia to: Na początku oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne i swoje zapotrzebowanie na Węglowodany, Biało i Tłuszcze: tutaj masz film jak to poprawnie zrobić: https://www.youtube.com/watch?v=nLTEOEmgYZI ////////////////////////// Jeśli chodzi o to co jeść : Węglowodany to: ryż, ziemniaki,kasza,pieczywo Wasa. Białko: białka jaj,mięso,chudy twaróg, Tłuszcze: żółtka jaj,masło orzechowe, słonecznik,orzechy (różne rodzaje) oliwa z oliwek. Pozdrawiam ;)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie