pytania

Witam, mam na imie Mateusz, mam 16 lat mierze 173 cm wzrostu i warzę 63 kg, od roku trenuje siłownie, i chciał bym spytać jaki styl walki był by najlepszy typowo na ulice żeby umieć się bronić przy moim wzroście, chodzi mi bardziej o coś w stylu Muaythai czy mma, a może jeszcze coś innego było by lepsze jak dla mnie, od niedawna zacząłem trenować na worku szybkość i technikę ciosów. Doszly jeszcze do tego treningi wytrzymałościowe ale mam wachania co do tego wyboru i nie wiem czy będzie to dla mnie zadowalające... Proszę o odpowiedz i z góry dziękuje ;)

8 marca 2015 12:46

Witam mam pytanie jeśli chce się przygotować do walki czy 3 trening w tygodniu mma i 3 razy w tygodniu treningi obwodowe przygotują mnie wytrzymałościowo kondycyjnie i siłowo do walki ?
I jak macie jakieś linki do tego jak wyglądaja treningi profesionalnych zawodników przed galą ?

15 października 2015 21:53

Cześć 2 tyg temu skręciłem kostke podczas biegania nie był to duży obrzęk bo mogłem bez problemu chodzić ale biegać nie dało rady bo zaczęło w tym miejscu boleć teraz jest też podobnie opuchlizna trochę jeszcze została niby wszystko ok ale po paru minutach biegania czy ćwiczenia zaczyna boleć czy odczekać jeszcze jakiś czas aż wszystko przejdzie czy mogę jakiś trening zaczynać pomału robić oczywiście zależy mi na jak najszybszym powrocie na sale bokserską .

22 października 2015 20:06

Od tego roku zaczęłam ćwiczyć muay thai, chcę rozwinąć trening o jeszcze jedną sztukę lub sport walki. W mojej okolicy nie ma za dużego wyboru więc mogę wybierać pomiędzy boksem lub ju-jitsu. Co waszym zdaniem powinno być lepsze pod mma oczywiście myślę o tym roku, bo w następnym po prostu pójdę do normalnego klub mma

24 listopada 2015 08:32

Witam!
Moze najpierw napisze troche o mnie. Nazywam sie Patryk, mam 18 lat. W pazdzierniku 2015 roku udalo mi sie wyjsc z uzaleznienia od narkotykow, papierosow oraz przestalem pic alkohol, nawet okazyjnie. W uzaleznieniu trwalem 3 lata- cpania dzien w dzien, nie korzystajac niz z zycia nie robiac sobie nawet tygodniowych przerw od narkowykow. Teraz dotarlo do mnie co tak na prawde zrobilem i co stracilem przez to gowno. Chce nadrobic w jakis sposob stracony czas i postanowilem ze wroce do sztuk wallki (tajski boks), ktore przerwalem na rzecz narkotykow. Jednak zanim zaczne tajski, chcialbym zbudowac odpowiednia baze pod ten sport.
Skoro wyszedlem z nalogu, ktory mnie zabijal, uwazam ze nie ma rzeczy niemozliwych do wykonania. Chce zbudowac dobra podstawe do treningu tajskiego boksu/ boksu, pozniej wystartowac w zawodach i zajac pierwsze miejsce. Moze zbyt ambitnie jak na ten wiek, ale jeszcze wszystko przede mna. Jestem zdeterminowany i chce sie zaangazowac w ten cel zeby pokazac przede wszystkim sobie ze potrafie.
Przedstawilem Ci moja krotka historie, napisalem o ambicjach. Teraz Napisze czego bym oczekiwal.
Duzo czytalem na temat cwiczen na ciezarkach, budowy miesni. Dowiedzialem sie ze cwiczenia, ktore pomagaja w rozrastaniu sie miesni czesto dzialaja spowalniajaco, na co nie moge sobie pozwolic. W Sportach walki liczy sie Sila dynamiczna, kondycja, wytrzymalosc oraz zrecznosc- nie koniecznie w takiej kolejnosci. Na tym chcialbym sie skupic. Do tego zalezy mi na ulozeniu odpowiedniej diety pode mnie (mam zrobione testy zawartosci tluszczu w ciele, ile moj organizm wymaga kcal, wiec przy ewentualnym nawiazaniu wspolpracy moglbym je podeslac)
Krotko na temat mojego stanu fizycznego.
Nie moge narzekac na kondycje, na tescie (BipTest) Mialem 12.7 punkta, co nie jest najgorszym wynikiem
Jak na praktyczny brak aktywnosci fizycznej mam bardzo dobra skocznosc (potrafie wskoczyc na 1,30m)
Na drazku- szeroko z nadchwytem podciagne sie 12 razy, z podchwytem nawet 20. Dam rade takze zrobic 20 pompek z klasnieciem.
Na klate wezme 60/70 kg 5 razy, na nogi ok 100 wyciskajac na stojaco na suwnicy.

Licze na pozytywna odpowiedz.

11 stycznia 2016 18:50

Witam jak powinien wygladac plan treningowy dla osoby trenujacej sztuke walki zalezy mi na tym aby poprostu dobrze wygladac, miec mase miesniowa ale zarazem polaczyc to z SW. Jak mozecie to rozpiszcie przykladowy plan treningowy 3 razy w tygodniu.

Witam mam pytanie czy jeżeli będę używał dużych ciężarów w ćwiczeniach funkcjonalnych np: rzuty piłką lekarską, swing, podrzuty , itp i będę używał dużych ciężarów np: progresował z ciężarem i uderzał np piłką lekarską z jak największym użyciem siły to czy taki sposób będzie dobry na siłę uderzeń.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie