pytania

11 października 2013 15:06

Od jakiegoś czasu przymierzam się do biegania. Potrzebuję dobrego obuwia, bo po tym jak przebiegłem się po parku w takim co ma twardą podeszwę to myślałem, że mi pięty odpadną. Nie chciał bym wydać zbyt dużo kasy. Możecie coś polecić?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
19 sierpnia 2015 20:28

Siemka chłopaki jak rzucić palenie z dnia na dzień czy powoli coraz mniej palić i powiedzcie mi ile będę odbudowywał kondycję jeżeli paliłem 8 lat i dziennie paliłem 7 fajek

13 sierpnia 2017 13:51

Witam serdecznie biegam co 2 dzień ok 30min. Chciałbym się dowiedzieć jakie suplementy przyjmować przed jak i po treningu pozdrawiam serdecznie


Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak
22 grudnia 2014 13:13

Witam, mam pytanie co do opasek na lydki zastanawiam sie nad ich kupnem i czy warto jesli tak to jakie najlepiej zakupic ?

10 lipca 2014 00:00

Witam,

szukam butów do biegania jako że w zwykłych tenisówkach jest mi szybko niewygodnie. Co możecie polecić do 200zł? Oglądałem wiele ofert, ale żaden ze mnie znawca i wszystkie buty wyglądają tak samo, liczę na opinie ludzi z doświadczeniem w tej sprawie.

Wielkie dzięki za odpowiedzi!

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie