Zadaj pytanie

Michał Porada

Michał Porada
ranking
85
pytania
1
komentarze
38
odpowiedzi
113
odznaki Ekspert brązowy

Treści:

dodał odpowiedź 18 listopada 2013 20:28

Witam, Polecam Ci sprawdzić inforamcjejuż znajdujące się na tym portalu korzystając z wyszukiwarki (wpisując fraze 'redukcja'). Dowiedział byś się z nich, że owoce zawierają bardoz dużo cukrów prostych, z czego większość czesto to fruktoza. Owoce nie są dobre dla osób starających się zredukować tkankę tłuszczową dlatego powinieneś się cieszyć, że Cie do nich nie ciągnie. Skoro nie znasz takiej podstawy to zakładam, że Twoja wiedza na temat redukcji jest bardzo mała, a raczej zerowa. Polecam odwiedzić kanał Zapytaj Trenera na YouTube aby zdobyć jakąś podstawową wiedzę. Pozdrawiam, Michał Porada

dodał odpowiedź 18 listopada 2013 16:27

Witam, od wartości Która Ci wyszła odejmujesz 500kcal i trzymasz tą iloś obserwując efekty, waga ma spadac 0.5kg na tydzień, będzie za dużo spadała to zwiększasz delikatnie kalorie, za mało to zmniejszasz. To oszacowania makroskładników podstawowymi informacjami jest waga, wiek, staż, typ budowy, napisz te informacje w komentarzu, a postaram Ci się pomóc. Pozdrawiam, Michał Porada

dodał odpowiedź 18 listopada 2013 15:57

Witam, polecam Ci poszukać informacji na temat jakie dokładnie produkty są dobrym źródłem makroskładników, a więc wyszukaj najlepiej ' źródła pełnowartościowego białka' ; 'źródła zdrowych tłuszczy' ; 'źródła węglowodanów złożonych' i tych produktów użyaj w swojej DIECIE. To istotne słowo, pomoeważ one same nie sprawią, że nagle zaczniesz rosnąć, poszukaj tutaj na portalu temat masówki, ponieważ ten temat przewijał się wielokrotnie. Pozdrawiam, Micha Porada

dodał odpowiedź 18 listopada 2013 15:52

Witam, skoki na skakance to świetny trening cardio/interwałowy jeśli nie chcesz biegać, czy jezdzić na rowerze. Przede wszystkim moim zdaniem wzmacniają kondycje, nad szybkością bym się zastanowił, ale z pewnością jeśli będziesz wykonywał je przez dłuższy czas to będziesz to robił szybciej, a więc w pewnym znaczeniu szybkość również. Pozdrawiam, Michał Porada

dodał odpowiedź 18 listopada 2013 15:48

Witam, przy tak śmiesznej ilości nie ma sobie co zawracać nawet głowy, weź przed i po treningu, ewentualnie, żeby nie wypłukać ani kropelki wody którą zatrzymał monohydrat. Za większy bląd uważam branie 7g w DNT (wyrzucenie proszku w błoto), i tylko 3.5g przed i 3.5g po. Proponował bym zdecydowanie 5 gramów przed, oraz 5 gramów po treningu, natomiast jeśli chodzi o DNT - 0g, ponieważ nie ma potrzeby w dzień, gdy nie masz więlszego wysiłku uzupełniać ATP. Pozdrawiam i następnym razem rozważ napisanie pytania czy jest sens, ale jak rozumiem zrobiłeś to tutaj, aby żaden kolega z siłowni Cie nie wyśmiał, Michał Porada

dodał odpowiedź 18 listopada 2013 15:41

Witam, ciężko jest ocenić na takiej podstawie czyiloś kalorii jest odpowiednia. Wszystko zależy od Ciebie, od tego ile aktywności w tygodniu masz. Trzymaj to przez jakiś czas i obserwuj wagę, docelowo ma być około 0.5kg na tydzień. Jeśli waga będzie stała w miejscu to dokładasz kolejne 500kcal i obserwujesz itd do momentu gdzie zawsze będzie szła do góry 0.5kg tygodniowo. Pamiętaj o tym, żeby korzystać z samych źródeł pełnowartościowego, zwierzęcego białka, zdrowych tłuszczy, węglowodanów złożonych. Odnośnie ważenia, żeby ważyć się zawsze o tej samej porze, najlepiej na czczo. Pozdrawiam, Michał Porada

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie