pytania

Mam tylko ławkę poziomą i nie wiem jakie ćwiczenia mam wykonywać i mam jeszcze tylko jedna sztangielkę :(
Myślałem nad :
4 x 12 powt. Wyciskanie sztangi
5 x 15 Pompek z nogami na krześle
4 x Przenoszenie sztangielki w leżeniu

Nie wiem czy ten rodzaj treningu zwiększy masę klatki, jak macie jakieś inne pomysły chętnie wysłucham.

Jak trzeba ćwiczyć na masę np jakie ćwiczenia

Trenerze mam do ciebie wielką prośbę. Mianowicie prosiłbym o ułorzenie planu treningowego.
wiek-13lat
waga-54kg
wzrost-166cm

Mam-15 lat
Wzrost-183 cm
Waga-75 kg

Miałem juz do czynienia ze siłownia. Lecz przestałem gdyz miałem problemy z ręka,teraz jest juz wszystko okej.
Chciałbym wrócić do kulturystyki i miałbym prośbę o ułozenie dobrego planu treningowego. prośbę
+ Ile bym musiał jeszcze zwiekszyc mase by cos na mnie było widac .

Pozdrowienia, z góry dziękuje za kazdą podpowiedz.

Witam, moim problemem od urodzenia jest niedokształcona lewa strona względem prawej, stwarza mi to wiele problemów przykładowo przy wyciskaniu, największa dysproporcja jest na bicepsie, gdzie różnica to nawet 4cm. Staram się ćwiczyć głównie hantlami, choć nie widzę znaczących efektów, rozwijają się one w takim samym tempie, co powoduje że dysproporcja nadal wynosi 4cm. Głównie chodzi mi właśnie o ramiona, czyli triceps i biceps, gdyż inne partie zostały przeze mnie "naprawione". Drugie moje pytanie tyczy się tego, czy na redukcji zalecane jest mieszanie białka serwatkowego w mleku czy może w wodzie, przyswajając przy tym mniej tłuszczy oraz kcal. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.

Witam. Krótko o mnie: 19 lat, prawie 1,5 roku stażu na siłowni, 73kg wagi przy 177cm wzrostu.
Sprawa wygląda następująco; mam możliwość ćwiczenia 4 dni w tygodniu: piątek, sobota, niedziela oraz wtorek. Rozłożyłem partie na 4 grupy: nogi + brzuch (wtorek, ponieważ po nogach potrzebuję mieć "wolne"), klatka + biceps(piątek), plecy + kaptury + przedramię(sobota), barki + triceps(niedziela). Czy partie są dobrane odpowiednio? Czy ułożenie treningu w takiej kolejności jest poprawne?

Pozdrawiam.

Jak ćwiczyć na siłę nie mogę poprawić klatki piersiowej stoje już rok z siłą na klatkę i nic ani kilograma nie mogę dodać w czym tkwi problem to ja nie wiem proszę o porady.

Przy wyciskaniu w skosie szczela (przezkakuje) mi bark. Czy problem moze tkwic w tym ze nieprawidlowo wykonuje to cwiczenie czy mam problem z tym barkiem?

Jaki trening wybrać?Bo jest na siłę, masę, rzeźbę, redukcje.Ile powinien on trwać tygodni,ile serii ile powtórzeń.I jakie dalej treningi wybierać po kolei.Bo na początku: 1. zwiększyć silę 2. ujawnić swoje mięśnie i je powiększyć. A co do diety to żadnej nie posiadam . Dlatego mój procent tkanki tłuszczowej wynosi 21.17%

Witam właśnie zaczynam trzeci miesiąc ćwiczeń na siłowni i zauważyłem że strasznie wychodzą mi zyły na rękach oraz na czole z prawej strony nie wygląda to fajnie. Nie wiem czy to jest normalne i i dlaczego to się dzieje

Witam. Otóż od jakiegoś czasu (nie pamiętam dokładnie, pierwszy raz zdarzyło mi się to jakieś pół roku temu) w ciągu około 3 dni po treningu klatki i brzucha (obecnie robię obie partię na jednym treningu) czuję ból w żebrach. Bolą mnie tylko te dolne żebra . Nie przeszkadza mi to w niczym ale boli gdy dotykam. Dodam, że nie zdarza się to po każdym treningu tych partii.
Jakie mogą być przyczyny i skutki tego zjawiska?

Witam,

Czy regularne ćwiczenia siłowe prowadzą do pogorszenia się wzroku ? Czy ta dyscyplina jest możliwa do uprawiania dla osób z wysoką krótkowzrocznością( tak jak moim przypadku?)

Lekarze pierwszego kontaktu nie mają wystarczającej wiedzy pod kątem sportowym ,dlatego w 90 % przypadkach odradzają chodzenie na siłownie. Chciałbym poznać waszą opinie i doświadczenia. Czy istnieją potencjalne zagrożenia ( np zbyt ysoki ciśnienie gałce ocznej) i czy można je niwelować

Pozdrawiam
Piotr

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie