pytania

Siema moje pytanie jest odnośnie serii i intensywnosci. Przy budowie masy mięśniowej jak powinny wygladac serie klatki,brzucha,pleców i tricepsów (chodzi mi o ilosc powtórzeń i dobranie ciężaru. Czy ma byc mało powtórzeń -duży ciężar czy odwrotnie).
O nogi i barki sie nie pytam bo wiem że lubią intensywność. POZDRO

Mam pewien kłopot....Trenując nogi np. przysiady z hantlami, oraz ze sztangą z przodu nie odczuwam pracy mięśni nóg na tym poziomie by mnie "piekły"....Zaznaczam że trenuje w domu....Jakie byście polecili mi ćwiczenia bym odczuł pracę czworogłowych uda? Zaznaczam również że spacer z hantlami nie wchodzi w rachubę gdyż moje warunki na to nie pozwalają.

Cześć Wam wszystkim! Czy trening siłowy( chodzi mi o typowo kulturystyczny) jest szkodliwy dla naszego serca? Jeżeli jest to jaki typ treningu jest korzystny dla kondycji serca? Mam tu na myśli osoby z problemami kardiologicznymi....tj. jak wady i zaburzenia rytmu serca....

Mam 15 lat i robiłem martwy ciąg, przysiady(ćwiczenia obciążające kręgosłup), zaprzestałem robienia tych cwiczeń, a po odstawieniu ich zaczął mnie boleć dół pleców i nie wiem czy od tych ćwiczeń czy z innego powodu. Prosze odpowiedzieć na pytanie zawarte w temacie :P Pozdro

Witam,
Od 2 miesięcy zaczęłam przygodę z siłownią - typowo aerobowo.
Od 2 tygodni trzymam się pewnego planu (dodam, że jestem piłkarką nożną):
1. pn - trening piłkarski; basen
2. wt- trening interwałowy na siłowni + 12 min na rowerze; basen
3. śr;- trening piłkarski; basen
4. czw- trening interwałowy na siłowni + 15 min na rowerze (odpowiednie obciążenie); basen
5. pt - trening piłkarski; basen
6. sob lub niedziela - 45 min biegu w terenie
Ponadto - raz w tygodniu w domu robię ćwiczenia na klatkę-plecy, raz na bicepsy-tricepsy- bary, raz na brzuch
Taki typowy dzień, jeśli chodzi o jedzenie, to:
1. 10;00 - jogurt naturalny z płatkami owsianymi, rodzynkami, słonecznikiem + 1 kromka chleba żytniego z chudą wędliną
2. 12:00 owoc + 1 kromka chleba żytniego
3. 15:00 pełnowartościowy obiad (ryz, kasza, pierś z kurczaka, warzywa, ryby)
4. 18:30 - omlet warzywny - 1-2 kromki chleba żytniego
5. 20;30 - jogurt naturalny z pl. owsianymi, rodzynkami, slonczenikiem,
Staram się jeść w miarę systematycznie i o podobnych godzinach..zwykle, jeśli się różni przyjmowanie posiłków, to kwestia 15-30min max
Dodam, że ważę 53kg i mam 166cm wzrostu.
Chodzi mi oto, aby maksymalnie zniwelować ilość tłuszczu, wzmocnić - wyrzeźbić mięsnie, nabrać wytrzymałości-kondycji.
Ostatnio, pomimo, że codziennie trenuję i daje z siebie naprawdę sporo, to gdy przyjdą mecze piłkarski, to jakbym z kilka startów zrobiła i nie miała siły..i nie wiem, czy to wynika z tego, że za restrykcyjna dieta, czy przeciążenie..
Ludzie z zewnątrz mówią mi, że bardzo "zjechałam" z nóg. Mam wrażenie, że nie tylko tłuszcz, ale i trochę mięśnie.
Intensywnie zastanawiam się nad suplementacją - bcaa. Czytałam o tym trochę, lecz średnie mam pojęcie na ten temat i nie wiem, czy zacząć coś stosować, co by organizm lepiej funkcjonował.
Proszę o poradę, czy robię coś nie tak, czy powinnam coś zmienić..
Pozdrawiam, Natalia

Pomożecie ułożyć plan treningów dokładnie ćwiczenia itp jestem początkujący

Hej

Mam pytanie dotyczące łączenia ćwiczeń. Od 3 miesięcy zdrowo się odżywiam oraz ćwiczę 3x w tyg. Activ Walk (są to ćwiczenia na bezsilnikowej bierzni) - nastawione ewidentnie na spalenie tkanki tłuszczowej. Widze już pierwsze efekty w postacji straconych kilogramów, jednak nie tracę tyle ile bym chciała w upragnionych partiach ;). Zdaję sobię sprawę że takie ćwiczenia trzeba łączyć z ćwiczeniami na brzuch, pośladki, nogi itd... I tu się robi problem. Nie wiem jak to wszystko ze sobą połączyć. Chciałabym mieć jędre ciało, skórę. Kiedy mam ćwiczyć brzuch, kiedy pośladki, nogi? Czy po takich ćwiczeniach mam jeszcze chodzić na activ walk? Ile razy w tyg. powinnam ćwiczyć aby pozwolić mięśnią się zregenerować?
Jestem początkująca w tym wszystkim i nie wiem jak do tego wszystkiego się zabrać.

Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedź.
Pozdrawiam :)

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam. Ćwiczę na siłowni od 6 miesięcy tylko, że w domu jak narazie. Chciałbym dojść do sylwetki fitness. Mam 180 cm wzrostu i 79 kilo wagi. Jeśli mógłbym prosić o jakieś wskazówki co dalej robić i ile czasu mniej więcej cały proces będzie trwał. Oczywiście jestem świadomy, że kilka lat potrzeba.

chodzi mi dokladnie o cwiczenia ewy chodakowskiej killer.. bardzo nie chce miec wyrzezbionych miesni, chce poprostu spalic tłuszcz , i troche schudnac... czy od tych cwiczen moga sie miesnie rozbudowac ?? czy mozna tego jakos uniknac??

Czy Super Kardio (Total Fitness 6) dołączone do magazynu Shape, prowadzone przez Tomka Choińskiego jest faktycznie dobrym treningiem cardio? Czy w ogóle jest treningiem cardio?

Cześć, mam pytanie odnośnie planu treningowego na ujędrnienie mojego ciała. Moje nogi są dość masywne, górna część ciała jest ok, chciałabym wyszczuplić nogi i ujędrnić górę aby wyrównać proporcje, jaki trening polecasz.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie