pytania

Witam. Mam problem a mianoicie taki , waże 59 kg mm 165 cm wzrostu, 23 lata. Ćwiczę siłowo da razy w tygodniu na pośladki, są fekty ale chciałabym aby moje starania nie poszły na marne a wręcz bardziej rozwinąć mięsnień pośladkowy. Mam problem w wyliczeniu zapotrzebiwania kalorycznego bo nei wiem czy mam przyjąć ze chcę utrzymać wagę czy może redukcja aby te mięsnie bardziej odsłonić i jaki ma być stosunek makroskładników czy zwięksszyć trochę białko na rzecz wegli aby ył porost tkanki mięsniowej. Dodam , że jestem amatorką .
Pozdrawiam i proszę o pomoc .

Witam! Mam pytani: Mam w domu ekspander i chciałbym go wykorzystać celu wzmocnienia mięśni.
Mój ekspander jest 5 gumowy....Czy znacie odpowiednie strony poświęcone temu tematowi w necie?
Czy są jakieś inne ćwiczenia oprócz klatki?

Czy przy brak lordozy szyjnej lędźwiowej można trenować ?

dziekuje mam jeszcez jedno pytanie mam trenera i on mi muwi ze mam to popijac na spalanie tluszcu i bierznia zeby ten brzuch zeszet i mam jesc ryz brozowy brokuly i owoce takie jak banany i do tego mam brac bialko whey 100 czy to jest dobre

witam tylko ja cwicze na bierzni i popijam l creatyna czy to jest dobre na brzuch

witam mam jeszcze jedno pytanie chodzi mi o brzuch caly czs cwiczenie i nie jest widoczny

ile razy mam chodzic na trening bo ja chodzilem 4 razy w tygodniu czy to jest zaduzo

Witam :) moja aktywność fizyczna to treningi kickboxingu 2x w tyg i 1 raz zajęcia ogólnorozwojowe/ wspinaczka. Przy wzroście 184cm ważę 74 kg i mam 17% tłuszczy. Czy jeżeli dodam bieganie ( jeden raz w tyg że względu na brak czasu ) to pomoże mi to przyspieszyć zmniejszanie się tkanki tłuszczowej? Moim celem jest ok 10%. Co ewentualnie w zamian?

Witam :) moja aktywność fizyczna to treningi kickboxingu 2x w tyg i 1 raz zajęcia ogólnorozwojowe/ wspinaczka. Przy wzroście 184cm ważę 74 kg i mam 17% tłuszczy. Czy jeżeli dodam bieganie ( jeden raz w tyg że względu na brak czasu ) to pomoże mi to przyspieszyć zmniejszanie się tkanki tłuszczowej? Moim celem jest ok 10%. Co ewentualnie w zamian?

witam mam pytanie cwicze 4 razy w tygodniu dwa razy klatke piersiowa raz plecy i barki i na czwarty dzien nogi czy tak moge cwiczyc czy poprostu mam zmienic plan trenigu na jaki prosze pomuc

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Witam czy trening pull push leg można wykonywać według swego uznania ilość serii i ćwiczeń na daną partię ciała tzn np na klatkę 4 ćwiczenia po 2 serie.Czy na barki np wyciskanie żołnierskie musi być na stojąco czy nie obciążając kręgosłupa na siedząco .To nowość dla mnie ten trening a porad w necie jak i co jest tyle co grzybów po deszczu.Pozdrawiam

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Witam. Cwiczę 2 razy w tygoniu nogi i pośladki i mam dietę stałą aby utrzymać efekty , czy warto dorzucić trening interwałowy i w jaki dzień ? Nogi i pośladki cwiczę w poniedziałki i czwartki z obciążeniem .
Pozdrawiam.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie