pytania

Witam, mam taki pytanie dotyczące podciągania nachwytem. Jaki chwyt jest najlepsze (optymalny) i czy podczas treningu robić tylko jednym chwytem czy może spróbować w każdym.
Chwyty:
-wąski, ręce na szerokości barków
-ręce troszke szerzej niż barki
-ręce szeroko, ok. 90 stopni.

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Czy trening cardio powinnam wykonywać codziennie ? Jak do tej pory ćwiczenia wykonywałam w systemie 3 dni ćwiczenia, 1 dzień przerwy, znowu 3 dni ćwiczenia i tak w kółko. Czy to dobry pomysł ?

Witam. Mam 23 lat,i 170 cm wzrostu. Przez kilka lat trenowałam biegi krótkodystansowe, obecnie dalej biegam jednak już rekreacyjnie. Moim najwiekszym problemem od zawsze były duże pośladki i nogi. Jednak tłuszczu na brzuchu mam mało, mieśnie są widocznie zaznaczone. Chciałabym się skupić właśnie na pośladkach i nogach. Ujedrnić je, pozbyć się tłuszczu. Tylko czy wykonując np.squaty nie powiększe jeszcze bardziej swojej pupy?? Liczę na pomoc. Pozdrawiam

Michał Karmowski Na pytanie odpowiedział trener Michał Karmowski

Witam, nie jestem specjalistką jeśli chodzi o diety i ćwiczenia... Chciałabym wypracować tzw. talię osy. Czy ćwicząc boczne partie mięśni brzucha i ćwiczenia abs dojdę do tego, czy te pierwsze raczej "poszerzą" mi brzuch? Przepraszam jeśli pytanie jest aż śmieszne...

Hej

Mam pytanie dotyczące łączenia ćwiczeń. Od 3 miesięcy zdrowo się odżywiam oraz ćwiczę 3x w tyg. Activ Walk (są to ćwiczenia na bezsilnikowej bierzni) - nastawione ewidentnie na spalenie tkanki tłuszczowej. Widze już pierwsze efekty w postacji straconych kilogramów, jednak nie tracę tyle ile bym chciała w upragnionych partiach ;). Zdaję sobię sprawę że takie ćwiczenia trzeba łączyć z ćwiczeniami na brzuch, pośladki, nogi itd... I tu się robi problem. Nie wiem jak to wszystko ze sobą połączyć. Chciałabym mieć jędre ciało, skórę. Kiedy mam ćwiczyć brzuch, kiedy pośladki, nogi? Czy po takich ćwiczeniach mam jeszcze chodzić na activ walk? Ile razy w tyg. powinnam ćwiczyć aby pozwolić mięśnią się zregenerować?
Jestem początkująca w tym wszystkim i nie wiem jak do tego wszystkiego się zabrać.

Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedź.
Pozdrawiam :)

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Przy uszkodzonym kolanie typu brak łąkotki czy można wykonywać przysiady?? i jakie ćwiczenia najlepiej robic na nogi i posladki nie obciazajac tego kolana i nie pogłębiać kontuzji??

Witam. Chciałbym przejść na trening rzeźbiący moje ciało. Mam zadowalająca mnie masę mięsniowa ale nie wiem jak powinien wyglądać prawidłowy trening na rzeżbe, ile powtórzeń i z jakim ciężarem. Chciałbym się tez dowiedzieć czy aktywność aerobowa po takich treningach jest wskazana i czy np. aeorby mogę zamienić na interwały typu HIIT w dni nietrenigowe. Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam.

Witam Panie Michale.
Jestem pana fanem od dłuższego czasu, dlatego postanowiłem właśnie do Pana zwrócić się z prośbą. Mam 23 lata i ważę 115kg przy wzroscie 186cm. Body fat grubo ponad 25%. Próbowałem już wiele razy podejść do diety, ćwiczeń. Udawało się zrzucić pare lub parenaście kg ale zawsze kilogramy wracały po odstawieniu diety. Planuję powrót na siłownię, przyswoiłem sobie Pana cenne rady odnośnie diety jednak problemem jest dla mnie plan treningowy. Naczytałem się wielu artykułów, przeczytałem mnóstwo opinii i niestety nie potrafię wyciągnąć wniosków jaki trening zastosować. Chciałbym pozbyć się całej wody podskórnej i jednocześnie zbudować masę mięśniową. Mam dostęp do bardzo dobrze wyposażonej siłowni. Proszę o cenne porady dla nowicjusza. Pozdrawiam serdecznie

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Hej, przez 3 tygodnie leżałem w domu ze skręconym stawem skokowym, a od tygodnia mogę już siedzieć i zaczynam powoli wracać do formy ale niestety mogę pozwolić sobie tylko na ćwiczenia wykonywane na siedząco ew. pompki, drążki i inne ćwiczenia nie obciążające nogi. Czy istnieją jakieś ćwiczenia, które podkręcą mój metabolizm i które mogę wykonywać właśnie bez używania nóg? Ponieważ chodzić jeszcze nie będę mógł przez jakiś miesiąc to chciałbym się dowiedzieć co mogę zrobić z moimi treningami aby spalać tłuszcz i nie zasiedzieć się. Dobrze się odżywiam i trzymam deficyt kaloryczny, jednak to za mało. Prosiłbym o jakieś rady i pozdrawiam !

Jak wyglądają treningi fitness modeli takich jak Jeff seid, simeon panda, sergi constance czy lazar angelov ile robią serii i powtórzeń? Ile razy w tygodniu ćwiczą jedną partię? I jak wygląda ich dieta?

chodzi mi dokladnie o cwiczenia ewy chodakowskiej killer.. bardzo nie chce miec wyrzezbionych miesni, chce poprostu spalic tłuszcz , i troche schudnac... czy od tych cwiczen moga sie miesnie rozbudowac ?? czy mozna tego jakos uniknac??

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie