pytania

Czy da się zrobić 6-pak, będąc chudym? (Około 68-70 kg masy ciała przy 186 wzroście i wieku 17 lat) Jeśli tak jakie to są ćwiczenia, jaka powinna być intensywność oraz częstotliwość robienia tych ćwiczeń, by uzyskać w miarę niedługim czasie jakiś efekt?

Witam was serdecznie mam taki mały problem po długiej przerwie chce wrócić do formy ( 5 lat ) niestety w tym okresie udało mi się przytyć i obecnie ważę 120 kg mając 183 cm wzrostu. Od razu powiem że moja naturalna waga to 95-100 kg taka budowa ciała. Mam szybka tendencje do budowy masy mięśniowej ale słaba do redukcji tłuszczu który zalega niestety tylko na brzuchu i boczkach. Jaka technikę dobrać i jak dietę redukcji czy delikatnej nadwyżki. Trenuje w domu ale zachowując technikę FBW. Pytanie czy ona jest dobra na powrót do formy.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Przemek

Witam. Moje pytanie wiąze sie z zorganizowaniem sobie treningu w domu, ponieważ do siłowni dostepu nie mam aktualnie ( w domu posiadam kettle x2 po 8 kilo oraz drązek)Mam tez inne pytanka mianowicie:

- Czy pora dnia wpływa znaczaco na wyniki przyrostu ? ( Oprocz faktu, ze im wczesniej trening tym wiecej energii)
- Na jedej ze stron poswieconej kulturystyce przeczytalem o ilosci serii i powtorzen - http://kulturystyka.pl/trening-zrob-to-sam-czyli-jak-dobierac-ilosc-i-tempo-powtorzen/ . Mozna sie na tym wzorowac ?
- Jakbym moglbym sobie zorganizowac w miare dobra diete, jezeli nie mam zbytn wielkiego głosu w kuchni ? ( Nie mieszkam jeszcze na własny rachunek, wiec nie moge za bardzo `wybrzydzac`

Gorąco pozdrawiam!

Witam Panie Michale, mam dosyć słabą kondycję, przebiegnę parę razy za piłką i już nie mogę złapać oddechu. Pogoda jaka jest za oknem taka jest, nie stać mnie na specjalny ubiór do biegu by się nie przeziębić. Czy można w jakiś sposób polepszyć kondycję w domu? Nie używając jakiegoś specjalistycznego sprzętu?

Witam.

Mam 24lata, 170cm i mam odwieczny problem z przybraniem masy, ważę około 62kg.
Sylwetka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9fd7f4946a495b4a.html
Mam również problem z klatką piersiową, za dzieciaka chodziłem na rehabilitacje, jednak nie pomogły i ciągle mam zapadniętą klatkę, od roku regularnie staram się robić pompki, przerwałem ćwiczenia na drązku na jakiś czas. W domu mam mocno łamanego gryfa i hantle.
Chciałbym się zapytać jakie ćwiczenia wykonywać, na jakich partiach mięśni się skupić i jakie ćwiczenia mogę wykonywać przy tak ubogim sprzęcie.
Od razu uprzedzam, że chciałbym rozbudowywać mięśnie, raczej nie chciałbym się skupiać na masie bo bardzo ciężko utrzymać mi diete i jak wspomniałem bardzo trudno mi przybrać na wadze.

Pozdrawiam,
Kacper

Witam, obecnie podciągam się na drążku 6 razy bez trenowania wcześniej. Chciałbym w ciągu 6-8 tygodni zwiększyć ilość podciągnięć do 13-14. Czy jest jakiś plan treningowy, aby plan się powiódł?

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk
25 stycznia 2018 16:39

Od jakiegoś czasu staram się systematycznie wykonywać 10-15 min. treningi rozciągania w celu poprawienia zakresu ruchu przy wykonywaniu ćwiczeń na siłowni. Zauważyłem, że podczas wykroków w przód kiedy moja lewa noga jest ugięta w kolanie z przodu a prawa wyprostowana z tyłu, wracając do pozycji wyjściowej odczuwam ogromny ból w okolicy lewego pośladka. Jest to swego rodzaju skurcz, gdyż nie jestem w stanie tego "przeboleć", od razu padam na ziemię... Czy jest to jakaś poważna kontuzja? Czy powinienem iść z tym do specjalisty? Kiedyś też tak miałem lecz nie skupiałem się za bardzo na tym, aby być dobrze rozciągniętym. Z początkiem tego roku zacząłem dawać z siebie 100% jeśli chodzi o treningi, dietę i ogółem mój tryb życia więc zaczęło mi to przeszkadzać. Może są jakieś inne ćwiczenia, które pomogły by mi rozprawić się z tego rodzaju bólem?

Witam serdecznie, (mam 15 lat) od paru miesiecy mam spory problem z fałdką pod pośladkiem. Tak jakby podzielony pośladek. Ćwicze w domu na pośladki, nogi i brzuch od czterech miesiecy, nie wysilam sie przy nich bardzo. Nigdy nie miałam takiej fałdki, wydaje mi sie ze przed tym jak zaczelam ćwiczyć w ogole jej nie było. Widac ja z tylu, a z boku to jakas totalna masakra... Nie wiem czy sa na to jakies cwiczenia, czy moge sie tego jakos pozbyć? Staram sie masować to miejsce codziennie ale nic mi to nie daje...

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak
22 czerwca 2018 10:14

Witam, jaki jest dobry trening kalisteniczny na początku? na pierwsze 3/4 tyg?

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk

Sprawa jest taka, mam 15 lat, ważę 53kg i mam 182cm wzrostu. Czy mogę robić ćwiczenia w domu na mięśnie brzucha, czy powinienem pójść do dietetyka i przytyć te np. 7kg więcej (albo jeszcze więcej).

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam mam 14 lat waże 53 kg i mam 165 cm wzrostu i mam problem.

Mianowicie jakie ćwiczenia mogę wykonywać i ile na:
-Bieceps
-Brzuch

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk

Witam wszystkich. Mam następujące pytanie czy jeżeli cwicze kalinistykę ( w sumie od nie dawna) i mój plan treningowy składa się z ćwiczeń:
wykroki 3 serie po 12(na strone)
krzesło przy ścianie- 3 seriepo 1minute
Pompki - 4 serie po 10 powtórzeń
Przysiady - 4 serie po 12 powtórzeń
Unoszenie nóg - 4 serie po 8 powtórzeń
Mostek - 4 serie po 10 powtórzeń
Brzuszki- 4 serie po 15
brzuszki skośne- 4serie po 15 ( na strone)

Ważę w okolicach 75kg
poziom tkanki tłuszczowej wynosi ok 19.7 ( tak podaje strona)
wzrost 175cm

to po ilu mniej/więcej dniach powinno widać jakieś rezultaty co do brzucha (cel to kaloryfer) i jakie ćwiczenia można jeszcze dodać do planu treningowego?
diety niestety nie wiem jak ułożyć więc jakiejś porządnej brak ale staram się jadać zdrowo i mało kalorycznie.

Katarzyna  Matella Na pytanie odpowiedział trener Katarzyna Matella
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie