pytania

Witam serdecznie, (mam 15 lat) od paru miesiecy mam spory problem z fałdką pod pośladkiem. Tak jakby podzielony pośladek. Ćwicze w domu na pośladki, nogi i brzuch od czterech miesiecy, nie wysilam sie przy nich bardzo. Nigdy nie miałam takiej fałdki, wydaje mi sie ze przed tym jak zaczelam ćwiczyć w ogole jej nie było. Widac ja z tylu, a z boku to jakas totalna masakra... Nie wiem czy sa na to jakies cwiczenia, czy moge sie tego jakos pozbyć? Staram sie masować to miejsce codziennie ale nic mi to nie daje...

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak
5 sierpnia 2018 00:39

Witam, problem jest następujący. Jakiś czas temu zauważyłam, że lewy posladek jest znacznie większy od prawego. Jest bardziej napięty, większy u góry jak i od wewnętrznej strony (zakładam, że mięsień wielki). Już kiedyś trenując miałam podobny problem, jednak był on nie wielki A po zaprzestaniu ćwiczeń minął. Chodziłam na siłownię, wykonywałam ćwiczenia z ciężarami. Od dłuższego czasu nie ćwiczę A co dwa dni próbuje nadrobić prawy posladek jednak bez żadnego efektu. W trakcie ćwiczeń go czuje jednak mam wrażenie, że nie pracuje tak samo jak lewy. Dodam, że lewy posladek często mnie boli i łapią mnie długie skurcze. Mam już umówiona wizytę o fizjoterapeuty, jednak przed chciałam się dowiedzieć jakie są tego możliwości tudzież sposoby na to. Od zawsze miałam jeden posladek trochę niżej drugie trochę wyżej ale nigdy nie było takiej dysproporcji. I mimo zaprzestania ćwiczeń wcale nie jest lepiej. Problem nie jest tyle co estetyczny ale również przeszkadza mi sam fakt odczuwania tego. Czyli np. Bardziej opięta bielizna po lewej stronie, przy siedzeniu odczuwanie tylko większego posladka itp. Będę wdzięczna za jaka kolwiek radę.
ZAMIESZCZAM ZDJĘCIA BEZ BIELIZNY BY POKAZAĆ DOKŁADNIE PROBLEM. Gdyby moglo to kogoś razić.

Cześć !
Chciałem prosić, żeby ktoś napisał mi jak mogę ćwiczyć w domu (mam tylko ekspander) aby troszkę przybrać masy ?
Jakie polecacie ćwiczenia ?
Tylko proszę, nie wstawiajcie linków : trening domatora .

Z óry dzięki !

Siemka
Co sądzicie o takim myku - mam możliwość zamontowania na wysokości ok 180cm dwóch ekspanderow w odległości ok 2 metrów. Czy to bedzie dobre cwiczenie na klate w domowych warunkach? Coś jak ściąganie linek z ciężarem lecz tutaj ekspander bedzie stawiał opór. W zależności jak go skróce lub wydluze, bedzie mi łatwiej lub trudniej sciagac go do klaty. Bedzie to lepsze niż pompki?

3 grudnia 2013 15:23

Witam. Postanowiłem zacząć trening cardio w celu spalenia tkanki tłuszczowej lecz nie stać mnie na profesjonalną siłownie stąd moje pytanie jakie ćwiczenia mogę wykonywać w domu bez sprzętu i ile powinny trwać zaznaczam, że trenuje siłowo 3 razy w tygodniu. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.

Jakie aeroby w domu ? bez żadnego sprzętu ?

Szukam dobrych ćwiczeń na brzuch. Gdzie je można znaleźć?

Witam,

Od pewnego czasu jestem na diecie, zrzucam około 0,5-1kg wagi na tydzień, obecnie niestety mam zastój wagi.

Od jakiegoś miesiąca zacząłem ćwiczyć w domowych warunkach po około 40 minut dziennie, wybrane przez siebie ćwiczenia, głównie z wykorzystaniem małych hantli (2x10 kg) z założonymi obciążnikami na 7,5kg (zaczynałem od najmniej co mogłem, czyli 5kg).

Doprecyzuję moje pytanie: jakie ćwiczenia najlepiej wykonywać w domu? Ile serii itd.? Tzn - co najlepiej działać z takimi obciążnikami. Niedługo również mam zamiar zacząć chodzić na siłownię w swoim mieście (niestety nie mamy profesjonalnych siłowni z trenerami), ale chciałbym też mieć alternatywę, plan który mogę ćwiczyć w domu.

Ćwiczę codziennie po około 40 minut, pierwsze efekty zauważyłem, ale wydaje mi się, że trening który robię to trening na masę. Wiem, że aeroby służą do zrzucania, ale również podczas diety chciałbym nie stracić mięśni, a najlepiej - zbudować je.

Kolejne moje pytanie byłoby o pomoc w diecie, ale wpierw bym chciał coś się na temat tego dowiedzieć.

Pozdrawiam!

Jak powinien wyglądać moj trening ? Trenuje 5 razy w tygodniu. Chodzi mi o trening domowy lub na atlasie finnlo

7 października 2017 15:12

Witam. Sprawa wygląda następująco mam 20 lat ważę ok 81kg przy wzroście 182cm. Posiadam w domu ławeczkę sztangę obciążenie łączne 45kg tak wiem mało do tego hantle oraz drążek z workiem + rowerek. Czy ktoś mógłby mi stworzyć jakiś w miarę sensowny plan który mógłbym wykonywać w domu?. Dodam że pracuję na dwie zmiany 6-14 i 14-22, a średnio mi opłaca się kupno karnetu gdyż co drugi tydzień uczęszczam na zajęcia boksu tajskiego we wtorki,czwartki. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Chciałabym zbudować mięśnie pośladków, planuję ćwiczyć w domu. Nie mam jednak pojęcia od czego zacząć. Jakie ćwiczenia powinnam wykonywać? Ile treningów tygodniowo powinno wystarczyć?

Cześć, mam 17 lat, 158 wzrostu i ważę 68. Od dwóch dni skacze na skakance po 30min i to będzie 3/4 razy w tygodniu, do tego przysiady od 50 i każdego innego dnia coraz więcej ich będzie. Tak myślę. No cóż. W przerwie mam zamiar chodzić na basen po 1h. Na koniec może jakieś wieczorne bieganie. I mam zamiar trzymać się tego przez dwa miesiące, oczywiście zwiększając czas i ilość treningu.

Czy to coś pomoże mi schudnąć? Czy nie bardzo? Nie chcę stosować żadnych tabelek na odchudzanie dlatego pytam was o radę.

Z góry dziękuję

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie