pytania

Witam,
Od miesiąca regularnie ćwiczę z obciążeniem nie są to jakieś wielkie ciężary. Ćwiczę poniedziałek, środa, czwartek, do tego wtorek jakiś inny trening, np. bieganie,aerobik, czwartek step, sobota spacer a ndz bieganie jak uda mi się z czasem wyrobić.
Wszystko było by ok gdyby nie to, że zauważyłam mierząc obwód w udach że przybrałam 1 cm, może to nie dużo ale zdecydowałam się na trening siłowy właśnie żeby wysmuklic uda i też pozbyć się tłuszczyku przede wszystkim z wewnętrznej części. Nie wiem czy dalej mam ćwiczyć siłowo, czy może przejść na bieganie zamiast tego albo inne ćwiczenia?Bo nie chodzi mi żeby wyrobić sobie mięśnie i mieć je jakoś bardzo zarysowane czy coś w tym stylu tylko po prostu chciałam je wyszczuplić. Co mam z tym zrobć? Dobre byłoby zrobieie siłowni a potem jeszczze cario ale nie bardzo z czasem daję radę. Może przerzucić się na samo bieganie? A może to po prostu na początku tak jest, moze z czasem obwód się zmniejszy?
Proszę o rady.

Pozdrawiam
Julia

Witam mam taki problem z dobieraniem ciężarów np jesli robilbym 4 serie po 10,8,6,6 powtorzen i z kazdym powtorzeniem zwiekszal ciezar to byloby dobrze?nie wiem czy tak robic tylko na duza partie miesniowa a na mala cwiczyc stalym ciezarem?prosze o porade

za niedługo kończę reverse diet (regeneracja po po niewłaśxiwej diecie i treningu). chcę zacząć wszystko od nowa. przy wzroście 180cm i wadze 76kg ile i jak powinnam ćwiczyć, oraz ile i jak jeść by zdrowo i właściwie dojść do świetnej sylwetki?

Mam zamiar ćwiczyć aeroby i chciałabym to robić 2 razy dziennie aby efekty szybciej się pojawiły, dlatego chciałabym się dowiedzieć czy na początku taka ilość jest bezpieczna czy lepiej to robić 1 dziennie ?

witam mam 15 lat ważę 42kg i mam 165cz wzrostu.Chciałem się zapytać czy jak zacznę ćwiczyć i brać odżywk gainera to mogę przestać rosnąć? zgury dzięki

Witam. Mam 183 cm wzrostu i ważę 88 kg. Mam bardzo zatłuszczoną sylwetkę i chciałbym popracować nad swoim ciałem i ładnie je wyrzeźbić. Mam do dyspozycji na siłowni ławeczkę, oraz wyciąg. Jak mam ćwiczyć i jaką dietę zastosować? Proszę o pomoc.

Jakie ćwiczenia polecacie na górę bicepsu ?
Z góry dzięki za odpowiedzi,
Pozdro! :)

Bardzo proszę o prywatną konwersację na gg lub na e-maila. Potrzebuję pomocy bo nie wiem co i jak z ćwiczeniami itp. Mój emial: maika_r@interia.pl

Podciągać się po rozgrzewce, czy lepiej na końcu treningu pleców?

Michał Karmowski Na pytanie odpowiedział trener Michał Karmowski

Pisałam już tutaj podobne pytanie, jednak tym razem problem jest nieco inny. Mianowicie - brzuch nie chce pracować, czy może raczej ja tego nie umiem na nim wymóc.
Tak, wiem, że brzuch pracuje przy większości ćwiczeń, mój trening składa się z 3x w tygodniu treningów siłowych + 2x w tygodniu treningi inne, cardio, tabata bądź interwały. Ale nie o tym chciałam mówić.
Mój brzuch nie chce ze mną współpracować. Robię deskę - ok, napnę trochę, ale po dłuższym czasie czuję grzbiet a nie brzuch. Przy pompkach podobnie, brzuszki również. Może to trochę głupie, ale z utęsknieniem czekam na opóźnioną bolesność mięśni brzucha - przynajmniej będę wiedziała, że jestem w stanie coś z nimi zrobić, że mam nad nimi władzę... Zwyczajnie chyba nie umiem go napiąć! Mogę "wciągnąć", mogę "nadąć", ale nie napnę tak, jak być powinno.
Podobno również przez złą pracę mięśni brzucha mogę mieć problem z rozciąganiem - a rzeczywiście mam. Podczas siadu płotkarskiego do prawej nogi sięgnę bez problemu, do lewej jest kłopot i potworny ból...ale to może przez różnicę w długości. Kwestia brzucha została mi zasugerowana przy tym ćwiczeniu:
http://2.bp.blogspot.com/-6osLUIS7j0U/UqdYVbOo_1I/AAAAAAAADlo/5doW3FCWFm0/s1600/100_7557.jpg jednak z podporą na przedramionach, a nie dłoniach. Jeden łokieć położę na ziemi, drugiego już nie.


Mam nadzieję, że moja odpowiedź jest dość spójna i zrozumiała :) Ratunku, już na prawdę nie wiem, dlaczego nie mogę napiąć brzucha :(

Od 5 miesięcy chodzę na siłownie. Przytyłem 5 kg, teraz chcę spalić nieco tkanki tłuszczowej, bez gubienia mięśni. Jak powinien wyglądać mój trening, czy bieganie po siłowni to dobry pomysł. czy lepiej zmienić coś w jedzeniu ?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie