pytania

Witam, odkąd pamiętam mam taki problem, że na mojej klatce piersiowej znajduje się dużo tłuszczu, przez co wyglądam, jakbym miał piersi jak u dziewczyny. Mam 1,78cm wzrostu i 73kg wagi. Ćwiczę ok. 5/6 razy w tygodniu na siłowni, a przez ostatni miesiąc po każdym treningu siłowym robię min. 40 minut cardio skakanki . Moje pytanie brzmi : czy to wystarczy aby pozbyć się tego tłuszczu? Czy może dołożyć jeszcze do tego pompki ? Czy skakanka jest dobrym treningiem cardio by się tego pozybyć?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

W rozpisce treningowej po treningu siłowym mam 40min kardio. Jednak w sezonie letnim dojeżdżam na siłownię rowerem, 20 min w jedną stronę. Zastanawiam się, czy mogę potraktować to jako kardio, czy jednak po siłowni objechać sobie osiedle i dobić do tych 40 minut?

Witam. układam plan treningowy 3 dniowy. Wyglądało by to tak ze w Poniedziałek - Plecy + Biceps (i tutaj pytanie odnośnie Martwego ciągu czy dobrze jest połączyc plecy z martwym czy ten martwy zrobić w osobny dzień np w środe przed Klatką i tricepsem lub w Piątek przed nogami z barkami.

Witam jakie ćwiczenia powinno się wybierać jeżeli jedna strona klatki piersiowej jest większa od drugiej? Czy oprócz treningu hantlami, trening na różnego rodzaju maszynach do ćwiczeń mięśni piersiowych pomoże w tym przypadku ?

Witam,

Mam na imię Piotr i mam 21 lat, jeżeli Ci to nie przeszkadza to przejdę na "TY", tak będzie mi łatwiej wszystko opowiedzieć :)
Nie będę się długo rozpisywał bo, żeby opowiedzieć moją całą historię ze sportem i kontuzjami nie wystarczyłoby mi popołudnia ( no chyba, że aż tak się poświęcasz pomagając innym i lubisz czytać czyjeś opowiadania)
Dlatego w wielkim skrócie przejdę do sedna mojego problemu.

Jakiś czas temu "wyleczyłem się" z tak zwanego "kolana biegacza" czyli zespołem napięcia pasma biodrowo-piszczelowego. Zawsze coś mi tam przeszkadzało ale przeszkadzać to mi własnie przeszkadza można powiedzieć wszystko i wszystko mnie zawsze boli.
Ortopeda nic nie wymyślił, reumatolog niby też ale powiedziała mi, że może mi się w przyszłości ujawnić coś takiego jak ELASTOPATIA... Ja nie załamując się trenowałem i dalej robiłem swoje mimo bólu, ograniczeń ruchomości stawów itp. Szczególnie przeszkadzają mi pachwiny które od jakiegoś czasu są mega spięte i często się blokują aż po ostatnim treningu w piątek poczułem niestety znajomy ból z boku kolana... Znowu problemy z pasmem... Od piątku tylko siedzenie, leżenie, chłodzenie, leki przeciw zapalne. Postanowiłem podejść tym razem do sprawy poważnie i zanim zacznę treningi z ciężarami chciałbym przez dłuższy okres czasu zająć się mobilności, core stability i tymi sprawami...

Liczę na Twoją pomoc, na wskazówki jak to wszystko połączyć, jak stopniować ćwiczenia i wrócić do "formy".

Z góry dzięki i pozdrawiam !!

Musze schudnąć najwięcej jak sie da. Mam do dyspozycji siłownię m.in. z urządzeniami takimi jak orbiterki, rowerki i siłowe sprzęty. I do tego oczywiście odpiwiednia dieta.

W rozpiscę treningowej na koniec treningu siłowego mam 40 min kardio lub 3 x 4min tabata (20s burpees, 5s przerwy). Na mojej siłowni bywa tłoczno i czasem nie ma miejsca na burpees, więc zastanawiałam się, czy mogłabym robić tabatę na rowerku, czy orbitrecu przeplatając maksymalne tempo ze spokojnym?

Witam, mam problem z kolanem. Nie stwierdzono żadnej konkretnej dolegliwości, ale pobolewa mnie przy większej intensywności fizycznej i przez to chciałbym ograniczyć takie ćwiczenia jak martwy ciąg i przysiady ze sztangą. Jakie ćwiczenia polecalibyście zamiast nich?

Zastanawiam się, czy duże znaczenie mają przerwy robione między seriami jednego ćwiczenia? Jeśli tak, to jakie powinny być? Moim celem jest wyrzeźbienie ciała, górne parte robię w 4 seriach po 15 powtórzeń, dolne po 4 lub 5 serii x 15-30 powtórzeń.

mam problem ze zbyt masywnymi udami,wiec bardzo chciała bym sie dowiedziec jak schudnac z ud tak zeby nie robiły sie masywniejsze od miesni.

Witam serdecznie, mam 21 lat i od kilku miesięcy regularnie chodzę na siłownię i trzymam dietę . Zauważyłam bardzo dużą poprawę swojej sylwetki i przyrost tkanki mięśniowej. Biorę kreatynę i BCAA . Niestety mam problem z udami i pośladkami , wykonuję dużo ćwiczeń na te partie ciała jednak cellulit nie znika a mięśnie nóg są niewidoczne . Proszę o poradę bo zaczynam mieć kompleksy przez co moja motywacja bardzo spada . Z góry dziękuję i pozdrawiam .

Witam , mam 16 lat , ważę około 68-70 kg , 170 cm
Robię szóstkę weidera , dziś zaczynam drugi tydzień
http://www.iv.pl/images/28009313407989100371.jpg

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie