pytania

20 listopada 2014 19:39

Siema. Właśnie kończę plan treningowy wsb. Chciałbym zmienić ho na fbw 4 razy w tyg. A,B,C pierwszy tydz 15 pow 2tydz. 10 pow i 3 tydz 5 pow. Oczywiście z progresją ciężaru . Co o tym sądzicie?

Witam, z gory napisze, ze dieta dopieta na ostatni guzik, suplementacja tylko potreningowo isolat oraz amino z glutamina, i pytanko... jestem na masie aczkolwiek robie jak najbardsiej 3x w tygodniu trenig cardio dla utrzymania prxyzwoiteogo profentu tkanki tkuszczowej. 2x roie bezposrednio po trenigu 30min. Ale jp dzisiaj wypada mi w ten sposob, ze zrpbolem rano trening silowy zazylem amino z glut, izolst oraz jestem juz po posilku potrenigowym, a za 3h jem nastepny, i zamierza pojsc pobiegac 30min. 2h ponastepnym posilku, a po bieganiu ponowni3 zarzyf amino z izolatem i zjesc posilek 30kin. Po cardio co o tm myslicie? Poprawnie sobie zaplanowalem?

cwicze od 4 lat trzy razy w tygodniu silownia biegam raz w tygodniu 30 min wyprobowalem chyba wszystkie metody na lydki i przedramiona i naprawde niewiele dalo cwiczylem lydki raz w tygodniu duza ilosc powtorzen do 20 30 w po 6 seri pozniej dwa razy w tygodniu tez nic duza ilosc powtorzen pozniej terapia szokwa mala liczba pow do 12 15 30 50 i wiecej i nic to samo toprzedramiona oczywiscie w kazdym treningu robilem po 6 seri na lydki i przedramiona

Moje trwają juz 4 dzien i zaczynam się bać ze uszkodzilem mięsień :/

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
10 kwietnia 2014 10:53

Witam,
Jaki typ treningu ożna zastosować gdy biceps stoi w miejscu. Próbowałem różnych opcji... biceps+plecy, biceps w superseriach z tricepsem, nawet biceps sam w jeden dzień treningowy! Próbowaem jeden trening na bicka w tygodniu, próbowałem dwa razy dalej jakoś marnie! Znacie jakieś inne triki?;) Próbowałem też izometrycznego skurczu, na zmiane z izotonicznym, dalej cienko!!!

Witam! W zeszla sobote najprawdopodobniej naciagnalem sobie miesien barku na silowni. Przez sobote i niedziele bolalo mnie przy podnoszeniu i wykrecaniu reki oraz miesien byl napiety. Nakleilem plaster rozgrzewajcy i we wtorek bolu juz nie bylo. Jednak pozostal pewien dyskomfort. Czuje casami jakby miesien byl napiety i jak poszedlem teraz w tygodniu na trening, to czulem ze ten bark bardzo angazuje sie przy trenowaniu innych partii miesniowych. Chcialbym sie Was poradzic co robic w tej sytuacji? Odpuscic sobie treningi? Jesli tak to na ile? Co ewentualnie stosowac na ten bark? Mam dwie mascie, ktore polecono mi (kazda w innej aptece... jedna rozgrzewajaca, druga bardziej chlodzaca?) : extra strong i ibalgin sport.

Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!

Witam
Mam 20 lat, trenuje piłkę nożną, a od ponad 2 lat reguralnie trenuję na siłowni. Około miesiąca temu poprzez zdjęcie USG dowiedziałem się iż mam tendencję do powstania przepukliny pachwinowej. Czy istnieją jakieś ćwiczenia które pozwoliłyby mi ograniczyć ryzyko powstania przepukliny do minimum? Czy istnieje sposób dzięki któremu pomimo takiego zagrożenia mógłbym wykonywać ćwiczenia typu martwy ciąg albo przysiady?
Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam

Co myślicie o trenowaniu każdej partii 2 razy w tygodniu?

Witam ! Moje pytanie dotyczy ilości serii przy różnych zakresach powtórzeń.
Moja periodyzacja falowa obejmuje róże zakresy powtórzeń a dokładniej :
- od 3-5 (siła)
- od 5-8 ( yyy..)
- od 8-12 (hipertrofia)
Wcześniej dla każdego zakresu powtórzeń wykonywałem 4 serie. Ale odkąd zainteresowałem siętakim czymś jak objętość treningowa dochodze do wniosku, że objętość między treningiem na siłe , a hipertrofie będzie jak niebo i ziemia (wykonując po 4 serie ).
Więc czy:
- robiąc od 3-5 powtórzeń w 5 seriach każde ćwiczenia
-robiąc 5-8 powtórzeń w 4 seriach
- robiąc od 8-12 powtórzeń w 3 seriach
To dobre rozwiązanie ?
A tak extra opłaca się liczyć tą całą objętość treningową czy wystarczy być w miare rozgarnięty i poprostu robić maksa ? Jak to wygląda u was :). Dzięki za odpowiedzi koxy ! POZDRO!

Witam mam problem z brzuchem jestem dość dobrze wyrzeźbiony jednak w dolnych partiach brzucha nie widać kostki. Zamiast 6-paka mam 4-5pak. Szczególny prblem mam z mięśniem na wysokości pępka po lewej stronie. Nie wiem jak go uwypuklić. Ćwicze ten brzuch 4 razy w tygodniu w superseriach i nic :( Tkanka tłuszczowa jak mówiłem to nie problem. Nie wiem co zrobić prosze o pomoc :(

Witam, chciałbym ćwiczyć razem z prawie 40letnią siostrą, jednak nie wiem na jakie ćwiczenia uważać w przypadku zwyrodnienia odcinka szyjnego i lędźwiowego, skoliozy i zgłębionej lordozy. Celem są ćwiczenia siłowe + cardio, a trening na spalenie tkanki tłuszczowej.

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam.
3 msc temu po treningu bicepsa w lewej ręce obudziłem się z bólem w okolicy łokcia. Badania USG oraz rezonansu magnetycznego wykazały, ze ręka jest zdrowa.
Niestet do dziś nie moge trenować siłowo, ani wykorzystywać lewej ręki do prac fizycznych i podnoszenia ciężkich przedmiotów.
Jak długo będzie trwać jeszcze leczenie. Był ból, obecnie jest to ukłucie, które pojawia się raz na jakiś czas podczas zginania, obracania reka. Prosiłbym o wszelkie rady.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie